niedziela, 26 stycznia 2020

Wybrakowane i na straty spisane .

Witam serdecznie :}

Buszowałam ostatnio w sklepie z przydaśkami, bo moje zapasy niebezpiecznie zaczęły się kurczyć i w niektórych pudełkach już dno było widać . Dla mnie sytuacja mało komfortowa , bo brak czegoś w danej chwili potrzebnego wywołuje u mnie niepotrzebny stres :D Kiedy tak spacerowałam i wybierałam różne duperelki , znalazłam drewniane pudełko w koszu z przecenami . Patrzę i oglądam , a pani sklepowa mówi ...to na śmietnik naszykowane , bo uszkodzone , bez szybki i plecków . Jak pani chce to może sobie zabrać , szybciutko zgarnęłam pudełko i już miałam w głowie plan na jego nowy wygląd .

Wyszykowałam przyjemny hafcik z ptaszorkiem w niecodziennych jak na ptaszka kolorach, a to dlatego że tęskno mi za kolorami w tą szaro - burą zimę. Pudełko pomalowałam białą farbą akrylową i poprzecierałam troszkę szarą, całość pokryłam matowym bezbarwnym lakierem . Nie mam za bardzo wprawy w takich pracach, ale coś tam zawsze pokombinuje :D
Haft nakleiłam na kawałek sklejki i okienko w pudełku za pomocą kleju załatałam .

 Zobaczcie same jak się prezentuje  po mojej " naprawie " :}



 Radość z nowego nabytku trwała bardzo krótko , moja mama stwierdziła że właściwie to jej się taka szkatułka bardzo przyda ...wyjścia nie miałam .

 Oddałam bez żalu , niech się mamcia cieszy. Dla mamy wszystko i jeszcze więcej ...wiadomo <3<3<3


*****

A teraz się chwalę ...


Jakiś czas temu zgłosiłam saneczki 3d na wyzwanie hafciarskie do Uli -HaftyUli . Wielkie było moje zdziwienie i radość, bo moje niebieskie saneczki otrzymały wyróżnienie!
Ula dziękuję Ci pięknie :*



Bardzo się ucieszyłam z tego wyróżnienia i pięknego banerka . To moje drugie wyróżnienie w blogowym życiu , ale po raz pierwszy przyleciała do mnie paczuszka z nagrodą. Proszę... nie dziwcie się mojej ekscytacji , jestem "Świeżynką " w tematach wyzwań , zabaw i nagród :D

Paczuszkę z nagrodą przygotowała dla mnie Viola , a w niej same cudowności :
Piękna karteczka , bazy do kartek z kopertami , bobinki , mulinka, kanwa, pyszna kawka i mydełka . Do pakietu dołączony był też kupon obniżający zakupy.
Chyba wszystkie znacie mydełka Violi z Pasje Violi ...są tak cudnie wykonane i w bajecznych kolorach, że z przyjemnością bym je zjadła:D
Violu pięknie Ci dziękuję za takie śliczne prezenciki :*
 Kochane zaglądajcie na blog Uli, znajdziecie tam wiele ciekawych wyzwań i inspiracji :}

*****
Z całego serca najpiękniej jak potrafię, dziękuję za wszystkie komentarze które u mnie zostawiacie <3
Bez waszej obecności nie było by mnie tutaj.

Pozdrawiam słonecznie i wszystkiego dobrego 
Wam życzę :*

Ania.  




48 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko na cuda wszelakie , uwielbiam takie pudelka i pudełeczka mam ich kilka . Czasami natrafia się na super okazję;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko ja też jestem zbieraczem wszelkich pudełeczek i szkatułek.
      Dziękuje Ci bardzo i pozdrawiam cieplutko !:}

      Usuń
  2. Aniu szkatułka w nowej odsłonie cudowna i wcale się maci nie dziwię, że ją przygarnęła. Nagrody serdecznie gratuluję, saneczki są cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Aniu,że pudełeczko przypadło Ci do gustu :}
      Pozdrawiam serdecznie i mnóstwo uśmiechów ślę!

      Usuń
  3. Szkatułka wyszła doskonała,jak nowa z półki ;) gratuluję wyróżnienia i nagrody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Aniu .
      Pozdrowionka cieplutkie zasyłam :}

      Usuń
  4. Przepiękne pudełko uratowałaś. Toż to byłaby zbrodnia go wyrzucić. Haft idealnie się wpasował, albo inaczej Ty go idealnie dobrałaś i wykonałaś. Super, super, super pudełko i nie dziwi mnie, że tak szybko znalazł się nowy właściciel. Wyróżnienia gratuluję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za tyle dobrych słów pod moim adresem:}
      Serdeczności dla Ciebie:*

      Usuń
  5. Aniu, jak dobrze, że uratowałaś to pudełeczko! Teraz zyskało nowe i jakże piękne życie! Hafcik ślicznie się tu wpasował.
    Gratuluję nagrody i wyróżnienia! Saneczki są bardzo pomysłowo wykonane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu czyli zostałam "mamą" pudełeczka :D
      Dziękuję Ci pięknie za mile sercu słówka i
      moc uścisków ślę :*

      Usuń
  6. Ale fajnie, że Pani w sklepie Ci to pudełeczko dała. Zostało by wyrzucone a dzięki Tobie dostało drugie życie i to jakie piekne :) Gratuluje wyróżnienia, Twoje saneczki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu też się zdziwiłam z podarunku,ale pani chyba wdziała moje smutne oczy jak usłyszałam,że to na stracenie ...
      Dziękuje serdecznie:}
      Pozdrowionka ślę !

      Usuń
  7. Ania, jak fantastycznie wykorzystane pudełko! Uratowałaś je przed koszem na śmieci i nadałaś drugie życie! Brawo, bo nie każdy widzi potencjał i możliwości :) Jeszcze raz gratuluję wygranej u Uli, która jest w pełni zasłużona :))) Myślę, że te saneczki skradły serducho niejednej osobie ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jak tylko się trafia taka okazja to nie wolno jej przepuścić, trzeba kombinować jak się da:D W tym pudełeczku zachwyciło mnie wieczko i musiałm, no musiałam !
      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam ciepło:*

      Usuń
  8. Spryciula z Ciebie. Piękne pudełeczko wyczarowałaś.Niech Mama się cieszy.Gratuluję wyróżnienia i pięknych upominków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha...spryciula :D
      Maryniu serdecznie Ci dziękuję i buziaki ślę :*

      Usuń
  9. o jaki śliczny ptaszorek :) Kochana, serdecznie Ci gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft, który wybrałaś idealnie pasuje do tego pudełka. Piękna metamorfoza!
    Gratuluję wyróżnienia i nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalenie podoba mi się to pudełko, jest przepiękne i ten hafcik taki uroczy. Wspaniale wygląda:-)
    Serdecznie gratuluję wtróżnienia i nagrody! Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Karolinko, że pudełeczko się podoba:}
      Dziękuję bardzo bardzo !
      Buziaki ślę .

      Usuń
  12. o jakie piękne przecierane pudełko, efekt cudowny, a ten haft! Gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ramka Ci wyszła, ślicznie ja zrobiłaś a ptaszek otrzymał elegancką oprawę.😊Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie mam pustych pudelek na muline i przydasie, zdaje sie ze jestem od nich uzalezniona jak niektóre kobiety od nowej kreacji😁 rzadko chodzę po zakupy, ale jak juz idę to zawsze cos przyniosę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miły komentarz :}
      A ja uwielbiam zakupy w przydasiowych sklepach i nawet jak nic nie potrzebuję,to lubię sobie połazikować troszkę ...hihi .
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  14. Aniu, gratuluję wyróżnienia. Pudełeczko jest po prostu prześliczne, haft z ptaszorkiem cudownie go ozdabia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna szkatułka, wcale się nie dziwię, że Mama Ci ją zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, gdyby ta pani zobaczyła to pudełko... Prześlicznie je odnowiłaś.:) Gratuluję wyróżnienia, sanki bajeczne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję za dobre słówko :}
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  17. Aniu pudełko rewelacja, cudeńko, a nagrody z przyjemnością wysłałam do Ciebie, cieszę się, że sprawiły radość :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Violu bardzo się ucieszyłam :]
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  18. Pudełeczko śliczne, pięknie tworzysz rzeczy z niczego 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu przeprowadziłaś naprawdę rewelacyjny recykling z niechcianego na pożądanie!
    Jestem zachwycona i haftem i pudełeczkiem...pięknie go ozdobiłaś i dobrałaś kolory.
    Cała Ty...te niebieskości, to przecież Twoje ulubione kolory:)
    Nagrody i wyróżnienia serdecznie gratuluję...zasłużona wygrana:)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty mnie dobrze znasz Kasiu, masz rację cała ja i moje niebieskości :D
      Z całego serducha dziękuję Ci pięknie za komentarz i cieszę się z Twoich zachwytów.
      A co do recyklingu, to zawsze mam w pamięci gwiazdę której dałaś nowe życie !
      Buziaki kochana :*

      Usuń
  20. Cudnie wyszło to pudełko, ma taki urok w sobie :) Gratuluję wyróżnienia, w pełni zasłużonego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu gratuluję wygranej i pięknej nagrody!Cieszę się razem z Tobą ❤. Pięknie tworzysz więc wyróżnienie w pełni zasłużone :)). Aniu, ale miałaś szczęście z pudełkiem. Pięknie nadałaś jemu drugie życie! I haft wspaniały 😍. Ja też mamci nigdy ne odmawiam :))). Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko z pudełkiem rzeczywiście miałam farta,fajnie zrobić coś z niczego i jeszcze miłe słowa usłyszeć:)
      Pięknie Ci dziękuję z pochwały i buziaki ślę:*

      Usuń
  22. Pudełeczko pięknie ozdobione, ale haft jest cudowny, pięknie się całość prezentuje. Gratuluję wyróżnienia, to bardzo cieszy, kiedy się jest docenionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu bardzo :)))
      Tak to racja,każdy w skrytości lubi pochwały o chyba nie ma człowieka którego to nie cieszy .
      Uśmiechy ślę 🌺😊

      Usuń
  23. Wiadomo, że dla Mamy wszystko! Jakie masz szczęście, że Mama jest z Tobą...
    A szkatułka po Twoich zabiegach wygląda prześlicznie. Motyw ptaszka uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aneczko dziękuję Ci pięknie:)))
    Bardzo się cieszę,że mama jest ze mną..taka strojnisia w całkiem dobrej formie jeszcze,więc pudełeczko na błyskotki było jej potrzebne na już!
    Dużo uśmiechu Aniu zasyłam:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Pudełeczko z haftem prześliczne Mama ma szczęście, że je dostała w prezencie. Gratuluję nagrody miło jak ktoś doceni naszą pracę, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu !
      Dziękuję bardzo za wizytę i biegnę zobaczyć Twoje włości
      Pozdrawiam:}

      Usuń