piątek, 7 lutego 2020

Choinka 2020 Luty.

Witam serdecznie:}

Kolejny miesiąc zabawy z Kasią i po raz pierwszy nie jestem na szarym końcu z prezentowaniem mojej lutowej pracy :D A to wszystko dlatego, że odpoczywam na L4. Niestety jakieś złe wirusy skutecznie zatrzymały mnie w domu, ale w poniedziałek już koniec laby i wracam do pracy...no cóż, pomimo choroby miło było ale się skończyło :}
***
Dla porządku sprawy banerek .
  W lutym zrobiłam karteczkę, a hafcik przedstawia słodką myszkę ze słodkim świątecznym ciastem. Wyszperałam jakiś stary kawałek papieru w choinki i renifery, jedna poisencja z foamiranu własnoręcznie "wymiętolona" i takie cusik powstało. Przyznaję się, szału nie ma ...nie popisałam się wcale,ale jakoś pomysłu na wygląd kartki nie miałam. To chyba przez gorączkę, która mnie troszkę sponiewierała ...hihi
Gospodyni myszka częstuje gości świątecznym ciastem, a ja
zapraszam na herbatkę i wirtualne kosztowanie moich faworków :}
 SMACZNEGO !!!
***
Zanim się z Wami pożegnam, to mała informacja dla zainteresowanych. W niedzielę 16.02 będzie post w którym ogłoszę wyniki mojej urodzinowej rozdawajki. Bardzo się cieszę i jest mi ogromnie miło, że tyle dziewczyn wyraziło chęć zabawy ze mną<3
 ***
Dziękuję pięknie za odwiedziny, każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota i działa na mnie bardzo motywująco. Bez waszej obecności to co robię znalazło by się  na samym dnie szuflady ...taka prawda :D

Kochane pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu życzę  :*

Ania.
 

52 komentarze:

  1. Aniu bardzo fajna kartka, hafcik jest uroczy sam w sobie i wiele dodatków nie potrzebuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Masz rację,karteczki z haftem nie potrzebują aż tyle ozdób .
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Śliczna karteczka Aniu.:) Jakie apetyczne chruściki... Oj narobiłaś mi apetytu.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, przede wszystkim życzę zdrówka, oby wszelkie wirusy omijały Cię szerokim łukiem!
    Uroczy hafcik na kartce! Faworkiem się częstuję, wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko już jestem zdrowa,ale dopadło mnie strasznie !
      Dziękuję bardzo za życzenia i serdeczności ślę :)

      Usuń
  4. Aniu, ta muszka - gosposia jest przeurocza i wspaniale wkomponowała s ją w swoją kartkę. Faworki kuszą, oj kuszą:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde dobre słowo Małgosiu na wagę złota :)
      Pięknie dziękuję !

      Usuń
  5. Ale co ty piszesz, karteczka urocza, a myszeczka jest sliczna! Faworki schrupałabym z wielką ochotą.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówisz Justynko? To dziękuję Ci bardzo :)
      Pozdrowienia serdeczne ślę :*

      Usuń
  6. Aniu przede wszystkim zdrówka Ci życzę, nie daj się więcej żadnym wirusom.
    Za faworki dziękuje, oblizałam się już na sam ich widok i próbuję się częstować, ale nijak nie mogę przełożyć ręki przez monitor :) Jak nic muszę je sobie upiec sama. A karteczka z mysią jest śliczna, a sama mysia przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko łasuch ze mnie straszny, wiem ...nie powinnam, ale to sila wyższa ;)
      Mam nadzieję,że piekłaś faworki i były wyborne!
      Serdeczności:)

      Usuń
  7. zdrówka Ci zyczę! kartka z muszulką piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kartka, cudowny haft. A faworki moje ulubione słodkości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię faworki i wszelkie słodkości!
      Dziękuję za wizytę i pozdrawiam :)))

      Usuń
  9. Aniu zdrówka życzę!! Ja cały tydzień siedziałam w domu na antybiotyku. Karteczka jest śliczna, ta Mysia jest urocza, prawdziwa Pani Domu :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj..Aneczko mam nadzieję,że już jesteś zdrowa :)
      Dziękuję Ci pięknie !
      Uśmiechy ślę :)))

      Usuń
  10. Urocza karteczka z przeuroczą myszką. Moim zdaniem świetnie poradziłaś sobie z zagospodarowaniem haftu. Faworki wyglądają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że karteczka przypadła Ci do gustu Maryniu:)
      Dziękuję i serdeczności ślę :)

      Usuń
  11. Karteczka jest cudna, a myszka na niej przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała karteczka z myszką!!!
    Zdrowia dobrego życzę, bo ja już trzy tygodnie walczę z grypopochodnym dziadostwem. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko na szczęście już jestem zdrowa,mam nadzieję że Ty też:)
      Pozdrawiam cieplutko i dbaj o siebie !

      Usuń
  13. Aniu, myszkę oprawiłaś idealnie! Wszystko fantastycznie skomponowałaś i zgrałaś kolorystycznie. A faworki wyglądają tak apetycznie, że ślinkę przełykam....... a jestem na odwyku od słodkości, bo troszkę mi się ostatnio przytyło :-( Ale w tłusty czwartek już ja sobie pofolguję!
    Serdeczności i pozdrowienia ślę:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja do tłustego czwartku się objadam, potem już "Misja bikini", też mi się ostatnio odłożyło tu i tam ;))) Trzymam kciuki za Twój odwyk i silnej woli życzę!
      Pięknie dziękuję za dobre słowo i mnóstwo uśmiechów ślę :)))

      Usuń
  14. Szybciutko zrealizowałaś ten projekt! Brawo, myszka pięknie wkomponowała się w tę oto karteczkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga chociaż raz nie jestem na szarym końcu w zabawie,zawsze zamykałam peleton ;)hihi
      Serdeczne dziękuję i wszystkiego dobrego życzę :)))

      Usuń
  15. Aniu widzę, że w tym samym czasie chorowałyśmy. Dużo zdrówka nam życzę :).

    Kartka jest śliczna ale wiem jak, to jest, gdy "coś" nam nie pasuje...

    Z niecierpliwością czekam na 16 lutego ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Agnieszko, dobrze że chociaż Ty mnie rozumiesz ;)
      mam nadzieję,że już ze zdrowiem wszystko w porządku ?
      Buziaki !

      Usuń
  16. wspaniała myszka :), kompozycja urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I kartka, i faworki przecudne Aniu, rewelacja! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu :)
      Dawno Ciebie nie było, pewnie w książkach siedzisz cały czas .
      Wszystkiego dobrego życzę i pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Piękna karteczka z uroczym haftem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komentarz !
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. Ty wiesz, że kartka jest przesłodka i nie czaruj...że nie ma szału ;)
    Szał jest, jak najbardziej !
    Myszka razem z ciastem do schrupania o faworkach nie wspomnę ;)
    Do dziś mam ich niebiański smak w ustach (polecam się na przyszłość) :D
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ...coś mi nie pasuje, taka jakby dziecko z przedszkola robiło;)
      Ale skoro oko Mistrza i nauczyciela mówi, ze jest dobrze, to ja się baaardzo cieszę:)))
      Kochana faworki będą na tłusty czwartek i nie zapomnę o Tobie, nawet w kwestii faworków :D
      Buziaki Kasiu :*

      Usuń
  20. Aniu, mam nadzieję, że już lepiej się czujesz!
    Pani Myszka na karteczce urocza! Prawdziwa kucharka z powołania i widać ile frajdy ma z serwowania własnych wypieków :-)
    Chrust wygląda bardzo smakowicie :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jestem już zdrowa i po L4 zostało tylko wspomnienie, znowu człowiek zabiegany i czasu na wszystko brak. To prawda,że gospodyni z myszki śliczna :)
      Dziękuję Ci bardzo i serdecznie pozdrawiam :)))

      Usuń
  21. Kartka wyszła Ci Kochana fantastycznie i ta myszka jest przeurocza:-)
    Faworki wyglądają tak pysznie, że chyba muszę zagonić moje "kopciuszki" do pracy;-)))
    Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko pięknie:* Mam nadzieję, że faworki upieczone i ze smakiem schrupane😉
      Uśmiechy ślę:)))

      Usuń
  22. Cudna ta myszka :) W połączeniu z oprawą wygląda niesamowicie🥰
    Ja to chyba nie ogarnę jak wykańczać kartki 😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie:)))
      Dziękuję za wizytę i miłe słowa! Jestem pewna,że ogarniesz raz dwa karteczki z haftem, najważniejsze żeby to co robisz sprawiało radość.
      Pozdrowionka 😊😊😊

      Usuń