niedziela, 29 listopada 2020

Zabawy blogowe :)

Dzień dobry kochani:)

 

Witam się z Wami bardzo serdecznie i mam nadzieję, że u Was dobrze się dzieje i jesteście wszyscy zdrowi.

Ja jestem zdrowa i mam nadzieję, że tak będzie do końca, chociaż mój wstręt do kombinezonów przyłbic masek, cotygodniowych wymazów i całego tego ustrojstwa jest wielki. 

Targają mną różne emocje i mam ogromny żal do"rządzących" za to jak traktują moje środowisko zawodowe, ale blog to nie miejsce na polityczne dywagacje. Na pewne sprawy nie mamy wpływu.

Listopad przeleciał mi przez palce jak szalony, różne sprawy się działy które zajmowały moją głowę i skutecznie odbierały chęć i czas na blogowanie. 

Z natury jestem pozytywną osobą, więc po chwili zwątpienia podnoszę się i powtarzam sobie...

będzie dobrze i działam dla siebie i dla innych !:) 

 Nie myślcie sobie, że nic nie robiłam, dla oderwania się rzeczywistości coś tam sobie dziabałam;) Wszystkimi pracami będę się chwalić chyba po świętach...hihi

 Niby miałam tydzień urlopu, ale urlop zleciał a ja na ostatnią chwilę spieszę do Was z zabawami blogowymi. Szkoda mi przegapić miesiąc, pod koniec zabawy:) 

Na pierwszy ogień zabawa u Kasi- Xgalaktyki Choinka 2020;)

             Dla Kasi przygotowałam karteczkę z haftowaną gwiazdką.

 Papier w złote nutki, poisencje wykonane z foamiranu i taka oto karteczka się urodziła:)




A teraz czas na drugą zabawę Wielkanoc 2020-2021.

Dla Małgosi wyszykowałam karteczkę za małymi kolorowymi jajeczkami i kurą...tak tak, to ta sama kura której szukałam w zeszłym miesiącu:) Wreszcie ją nalazłam....hihi.




To tyle na dzisiaj kochani, żegnam się z Wami cieplutko i życzę wszystkiego pięknego:*

Zdrówka, pozytywnego myślenia i dobrych ludzi do okoła!

 

Serdeczności zasyłam :)

 

Ania.

A ja idę sobie zrobić kubek pysznej kawy, biorę laptopa na kolana, sadowię się pod kocykiem i biegnę zobaczyć co tam ciekawego słychać na Waszych blogach! 

ps. o jejku...u mnie właśnie pada pierwszy śnieg i jest go całkiem dużo, uwielbiam zimę i śnieg;)))
 

 


 

 

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki, a pierwsza jest tak niesamowicie urocza, że na pewno ucieszy obdarowanego.

    Zdrówka, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przeglądałam posty Dziewczyn i mam doła, bo chyba tylko u mnie nie ma śniegu :(((. Uwielbiam śnieg i czekam na niego z niecierpliwością. Może doczekam się :). Karteczki są śliczne Aniu!!
    Trzymaj się kochana i oby dalej w zdrowiu.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, obie cudnie skomponowane. Przyniosą wiele radości adresatom :-)
    Pozostawaj w zdrowiu, czekamy w nadziei na lepszy czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki i pewnie pyszna kawa. Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki. Haftowane zawsze się obronią swoim pięknem ale dziś me serce kradnie kartka druga:))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki poczyniłaś.Lubię karteczki z haftami. U mnie śnieg padał kilka dni temu i właśnie ten moment lubię zimy . Pierwszy śnieg :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło popatrzeć na te Twoje karteczki, przepięknie je skomponowałaś.
    Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! Cudne kartki! Z przyjemnością je oglądam :-)
    I Tobie Kochana dużo zdrowia i sił i humoru!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, przyniosą wiele radości we właściwym czasie, a na razie życzę Ci wiele optymizmu. ja też nie mam nastroju do rękodzieła czekam kiedy to wszystko sie skończy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, bardzo mi się podoba pierwsza. Niebieska gwiazdka i czerwone kwiaty dały świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu cieszę się że zdrówko dopisuje. Współczuje tej pracy w obecnych warunkach a jednocześnie bardzo Was podziwiam.
    Kartki wyszły świetne a hafcik tej gwiazdki uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, karteczki przepiękne i takie dopieszczone! U mnie na kartce wielkanocnej też są takie mini jajeczka :))
    Trzymaj się zdrowo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, prześliczne kartki, pięknie oddają klimat obu najważniejszych świąt.
    A u mnie też jest śnieg:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteluszki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki, dużo zdrowia i wytrwałości! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, urzekła mnie zwłaszcza kartka z gwiazdami betlejemskimi, te kolory niełatwo połączyć - czerwienie i chłodne barwy śnieżynki - a jednak Tobie świetnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle jestem zauroczona Twoimi kartkami Aniu, aż napatrzeć się nie mogę - cudna!
    Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie karteczki prezentują się pięknie, widzę Kochana że wyrastasz na karteczkową mistrzynię! 🥰🌹😘
    Ogromne brawa i podziwy przesyłam. Ściskam🥰🌹😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko w rękodzielniczym świecie zdarza się, że obok siebie tworzy się kartki na Boże Narodzenie i Wielkanoc jednocześnie:) U Ciebie same cuda, a te wiosenne klimaty są prześliczne. Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń