sobota, 23 stycznia 2021

Przysłowia i rękodzieło, zabawa blogowa:)

Witajcie kochani:)

 

Dzisiaj rozpoczynam kolejną zabawę blogową i bardzo się cieszę, że się na nią zapisałam. Mam nadzieję, że wytrwam cały długi roczek bo zabawa trwa od stycznia do grudnia 2021 roku. W zeszłym roku obserwowałam zabawę i byłam pełna podziwu dla dziewcząt, jak ciekawie i kreatywnie można przez swoje prace, wyrazić temat przysłowia!:)

 Zabawa polega na interpretacji przysłów i pokazanie ich w formie rękodzieła, technika dowolna...czyli co i jak komu w duszy gra i co potrafi własnymi łapkami wyczarować :)))

Bardzo fajna i kreatywna zabawa, może ktoś się jeszcze skusi i dołączy do zabawy którą organizuje Splocik z pięknego bloga "Splecione nitki i słowa"

Dla porządku sprawy banerek:)

Na styczeń organizatorka wyszukała dwa przysłowia:
 
1. Nie szukaj w styczniu słońca, bo zima nie będzie mieć końca.
 
 2. Kto ma głowę na karku ten i czapkę znajdzie.
 
***
 
Poszłam na całość i wykonałam prace na dwa przysłowia, ale można też zinterpretować jedno:) 
 
Moja pierwsza praca do przysłowia nr.1 ,to bardzo zimowa karteczka z kwiatami z foamiranu i choinką śniegiem obsypaną. Jest styczeń , to i zima musi być taka porządna z dużą ilością śniegu i mrozem. Jestem fanką zimowych klimatów i bardzo lubię jak jest biało za oknem, nos czerwony od mrozu a pod stopami skrzypi śnieg;)




Do przysłowia nr. 2 jak ulał pasuje mi czapka, którą zrobiłam na drutach dla mojego dorosłego już dziecięcia :)
Splociku dziękuję Ci pięknie za zabawę, to dla mnie całkiem nowe doświadczenie i mam zamiar wytrwać w niej do samego końca:)

To już wszystko na dzisiaj, biegnę teraz  zobaczyć co tam pięknego u Was kochane słychać ? Jakie cuda zmajstrowałyście przez tydzień?:)
 

Pozdrowienie serdeczne zasyłam i miłego weekendu życzę!
 
Buziaki:*
 
Ania.

20 komentarzy:

  1. Witaj w grupie, wspaniałe dzieła stworzylas, bawię się drugi rok i jest super .

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu super zinterpretowałaś te przysłowia, kartka jest pierwsza klasa!
    Baw się dobrze i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu cudna ta zimowa kartka z zimowymi kwiatami z foamiranu i zimowej scenerii. A czepeczka pierwsza klasa, i widzę tam ścieg francuski , więc idealnie pasuje również do nowej zabawy u Reni https://reanja1.blogspot.com/2021/01/c-lekcja-1.html#more
    Fajnie że bawisz się z nami, ja wytrwałam cały zeszły rok a jak będzie w tym , czas pokaże.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale zinterpretowane przysłowia:) Kartka i czapka świetne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dolaczylas do zabawy im nas wiecej tym wiecej inspiracji a Splocik faktycznie swoimi tematami wyzwań daje wiele możliwości tym bardziej, że technika dowolna.
    Piękna kartkę wykobalas na sniegu wygląda niesamowicie, zazdroszczę Ci czapki bo nie udało mi sie zrobić w tym roku swojej :) pozdrawiam i życzę dobrej niedzieli 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna zimowa kartka Aniu, a ta czapka wygląda na bardzo ciepłą i wygodną:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna czapucha, nieziemska ta choinka na kartce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Fantastyczna interpretacja przysłów💪

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna realizacja tematów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu! Karteczka pierwsza klasa! Obłędna! Fajnie gdy dzieciaki noszą rzeczy zrobione przez mamy :-) albo babcie :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, wspaniale wyczarowałaś zimowy klimat na swojej kartce. I czapeczka bardzo mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piekna jest ta zimowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przesliczne prace! az jestem troszeczke zazdrosna, bo nie mam takiego talentu do dziergania :( ja niestety w tym tygodniu nic nie stworzylam. mam nadzieje, ze kolejny tydzien przyniesie cos produktywnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Aniu, zarówno kartka jak i czapka idealnie pasują do przysłów.
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie ugryzlas przysłowia 😍
    Piękna kartka i czapeczka 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace wykonałaś interpretując przysłowia. :)
    Twój link i fotki dołączyłam do mojego wpisu.
    Na przyszłość, proszę, pamiętaj pod moim wpisem z zadaniem zostawić informacje o swojej publikacji, bo o mały włos przeoczyłabym Twój post.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Jeszcze jedno - popraw, proszę, link do mojego blogu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prace są cudne! Ta zimowa, magiczna karteczka..cukiereczek po prostu 😍 taką właśnie zimę uwielbiam...no i oczywiście cudna, ciepła czapka 🥰 jest idealna dla takiego zmarzlucha jak ja 😬
    Piękne prace 💕

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna zimowa karteczka:) ale czapusia jest extra i na pewno ciepła:)
    i pasuje do C&K u mnie na blogu, może się przyłączysz? zapraszam
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń