czwartek, 7 stycznia 2021

Szydełko i sznurek :)

Dobry wieczór :)

 

Ostatnio robiłam porządki w zdjęciach moich prac i znalazłam coś, czego jeszcze Wam nie pokazywałam. Praca wykonana latem , specjalnie dla mojej serdecznej przyjaciółki na urodziny :) 

Z szarego sznurka na szydełku zrobiłam torebkę na długim pasku, bo właśnie takie torebki moja psiapsia lubi:) Wymiary torebki to 20x30cm, środek wykończyłam czarną podszewką w piękne seledynowe różyczki. Tak bardzo  mi się ta różyczkowa bawełna spodobała,  postanowiłam, że  torebka będzie dwustronna. Torebka zamykana - zaciskana na sznureczki, tak jak sakiewka:)

Troszkę się przy tym nagimastykowałam i długo dumać musiałam, jak to wszystko pięknie połączyć i jeszcze kieszonki na drobiazgi wkomponować! Z szydełkiem i sznurkiem nie miałam problemu, bo wzorek prosty, ale ta podszewka przyprawiła mnie o nowe siwe włosy na głowie;))) No ale czego się nie robi dla wyjątkowej osóbki, której tak dużo zawdzięczam<3

Zapraszam na fotorelacje letniej torebeczki




Tak się prezentuje torebka w nowej odsłonie, to co było na zewnątrz jest w środku i odwrotnie. Fajnie mieć jedną torebkę w dwóch odsłonach:) Dwie kieszonki znajdują się teraz na prawej stronie i z powodzeniem można w nich umieścić okulary i klucze. 




***

Na koniec chciałam się Wam pochwalić ślicznym banerkiem od Xgalaktyki, otrzymałam go za ukończenie zabawy Choinka 2020, z pełnym kompletem 12 prac:)))

Jestem z niego taka dumna i z wielką radością dodam go do wystroju mojego bloga <3

***
 

To wszystko na dzisiaj kochani, wyglądajcie kolejnego postu , będzie niespodzianka :)

Mam nadzieję, że wirtualnie wypijecie ze mną szampana? 

A co będziemy świętować i czym Was będę częstować, niech zostanie na razie tajemnicą;)


Serdeczności zasyłam i tylko dobrych dni życzę!


Ania:*

 

25 komentarzy:

  1. Piękna! I ta podszewka, no zakochałam się w tej torebuni😍 Stanęło szczyptą magii, bo jestem zauroczona i zmagnetyzowana urodą twego dzieła! Pięknie Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Rewelacyjna torebunia! Ta podszewka to cud miód :-) Przepiękna!!!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna ta torebka, coś mi się zdaje, że gościła u Kasi. Co do szampana to oczywiście możesz na mnie Aniu liczyć. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebka, a podszewka do zakochania :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , piękna i pomysłowa dobrze mieć taka przyjaciółkę jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna torebka stworzona z trudem i wielkim sercem - to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest piękna 🥰 a te różyczki to po prostu cudo 😘 ja nieśmiało czekam na swoją 😁😁
    Buziaki 🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka super! Ten materiał jest śliczny:) Podziwiam Twoje umiejętności. Dużo pracy, ale było warto, bo dwustronna torebka robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Aniu super ta torebkę zrobiłaś, rewelacja i do tego dwustronna. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu jestem zachwycona tą torebką. Taki prezent to widać że zrobiony od serca. Jest wprost cudowna. Pomysł żeby ją zrobić dwustronną jest genialny !!
    Brawo Ty
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję tytułu mistrzyni!!!!!! pracowicie zasłużone :) Torebka świetna, posoba mi się ten wszyty materiał, mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała torebka. :)
    Co tam trud, najważniejsze, że z sercem uszyta.
    Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy, już dodałam Cię do listy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, torebeczka jest przepiękna i z jednej i z drugiej strony.
    Gratuluję tytułu Mistrzyni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super torebeczka! Wzór piękny. A taka przyjaciółka to skarb.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, ta torebka to prawdziwy majstersztyk! Wyszła Ci na prawdę fantastycznie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna jest ta torebka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalna torebka. Banerka gratuluję i też jestem z niego dumna :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Śliczniutka w obu odsłonach.
    Gratuluję mistrzowskiego banerka, zasłużyłaś na niego!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna torebka, bardzo mi sie podoba i ta podszewka i wszystkie szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu wyszło przepięknie!! Śliczna torebka i kochana brawa dla Ciebie za pomysł by była dwustronna :)). Cudeńko!
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem fanką wszelkich niepowtarzalnych torebek. Ta jest jednak wyjatkowa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu torebka rewelacja, świetnie i pomysłowo ją wykonałaś :) Talentu Ci nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No Kochana...torebka to mistrzostwo świata i wiem co mówię :)
    Twoje zdolne łapki są na wagę złota, wiesz o tym prawda? :*
    Dziękuję za te śliczności , będą z nią dumnie paradować letnią poraą!
    Uściski serdeczne :*
    K

    OdpowiedzUsuń
  24. WoW torebka 💙 fantastyczna💚💛💚

    OdpowiedzUsuń