wtorek, 2 lutego 2021

Gościnne występy u Świrów rękodzieła:)

Dzień dobry :)

 

Korzystając z wolnego dnia chciałam Was kochani zaprosić na mały kursik, niecodziennej biżuterii:)

Pod koniec stycznia miałam wielką przyjemność i zaszczyt inspirować na blogu Świry rękodzieła, nawet nie wiecie jaka jestem dumna z siebie !

To moje pierwsze takie wystąpienie, blogowa przygoda życia normalnie !!! 😀

Piękny banerek od  Świrów będzie ozdabiał mój blog:)

Przyznam się Wam szczerze, nie była to łatwa decyzja bo jeśli chodzi o moje zdolności, to jestem człowiekiem małej wiary. Dzięki namową bliskiej mi osóbki z blogowego świata, podjęłam się tego wyzwania i bardzo bardzo się z tego cieszę!

A tej "Osóbce" serdecznie dziękuję za wiarę we mnie 💖


 To dla mnie chyba, przygoda życia...na pewno blogowego życia <3

***

Moja praca to wykonana na szydełku ozdoba, która może być wykorzystana jako bransoletka lub naszyjnik. Wykonanie jest bardzo proste, nawet osoba która nie jest bardzo biegła w szydełkowych podbojach, świetnie sobie da radę:) 

Do wykonania potrzebujemy:

1. Resztki kolorowego kordonka lub włóczek, z których należy zrobić na szydełku maleńkie kolorowe kwiatuszki i listki ( moje kwiatki są wielkości ok 2zł)

2.Ozdobne koraliki i różne zawieszki, jestem pewna, że tych przydasi jest u Was dostatek!

***

 Zobaczcie proszę jak to u mnie wyglądało, zdjęcia kolejno ponumerowane w prawym dolnym rogu :)




A tutaj moja praca na urodziwej modelce, mojej córci:) Dziecko zażyczyło sobie jeszcze kolczyki do kompletu, więc do wiosny muszę takie kolczyki zrobić.


***

Pięknie dziękuję całej ekipie Świrów, za możliwość inspirowania i pokazania się, zaprezentowania moich prac na ich blogu. Było mi bardzo miło gościć w  tak znakomitym utalentowanym towarzystwie!:)))💗

 

 

Pozdrawiam serdecznie kochani:*

 

Ania.


 

 



36 komentarzy:

  1. noo bardzo dobrze, ze dalas sie namowic! osobiscie, bardzo podobaja mi sie Twoje prace ;) pozdrawiam rowniez osobke, ktora jest odpowiedzialna za Twoja aktywnosc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, miło czytać taki komentarz 😘
      Obiecuję Osóbkę pozdrowić osobiście!
      Pozdrawiam serdecznie 😊🌺

      Usuń
  2. Gratuluję Aniu super udanego wystąpienia i fajnego kursiku na bransoletkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za wizytę i dobre słowo 😘
      Moc pozdrowień ślę 😊

      Usuń
  3. Gratuluję:) Bardzo fajna bransoletka. Takie letnie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      Pozdrawiam ciepło Małgosiu😘🌺

      Usuń
  4. Brawo! Super biżuteria. Nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę nosić Violu jak sobie drugi raz zrobię, tą bransoletkę porwała już córka 🥰
      Dziękuję i serdeczności ślę 😊🌺

      Usuń
  5. Ale super! Szczególnie jako naszyjnik.:) W sumie miałabym z czego zrobić, oprócz sznurka, na do którego przyczepia się ozdoby - on jest gotowy czy można go zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczku sznurek robiłam na szydełku, taki podwójny łańcuszek 😊
      Dziękuję pięknie za miły komentarz, pozdrawiam 😘

      Usuń
  6. bardzo oryginalna biżuteria! Dziękujemy za gościnny występ ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie 😉😊
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Martuś 😘

      Usuń
  7. Bardzo piękna szydełkowa biżuteria :)
    Gratuluję Aniu gościnnych występów !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Marylko za każde słówko!
      Serdeczności ślę 😊🌺

      Usuń
  8. Bardzo piękne wyzwanie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu super występ gościnny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba Aguś 😊
      Pozdrawiam słonecznie 😘

      Usuń
  10. Aniu, gratuluję gościnnego występu. Na blogu Świrów miałam już okazję podziwiać tą wspaniałą ozodbę - jest bardzo oryginalna i piękna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Małgosiu, za tak miłe słowa 🥰 Miałam wielką tremę rzed takim występem, ale jakoś poszło 😉
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu gratuluję jeszcze raz gościnnego występu! Pięknie zaprezentowałaś siebie, a przede wszystkim swoją pasję. Kochana komplet zachwyca!! Nie jest trudny w wykonaniu, a niezwykle efektowny!! Brawa Aniu!
    Buziaki i miłego dnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Justynko😘
      To prawda, ozdoba nie jest trudna do wykonania, wystarczą podstawowe umiejętności szydełkowania. Taki miałam plan żeby to było coś prostego, dostępne dla każdego 😀
      Serdeczności dla Ciebie kochana 😊🌷

      Usuń
  13. Jak to słowo przyjaznej Duszyczki działa mobilizujaco, dobrze że ta osoba zachęciła Cię i dodała odwagi, bo szydełkowa biżuteria wygląda bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu 😊
      Myślę, że od tego właśnie mamy te bliskie przyjazne, bratnie duszyczki żeby nas w górę ciągnęły...fajnie że są! 🤩😁

      Usuń
  14. Gratuluję Aniu!
    Kursik jest super, a praca zachwycająca!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję Ci pięknie za miły komentarz 😊🌺
      Serdeczności ślę!

      Usuń
  15. Świetna praca i bardzo fajny kursik!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, cieszę się że Ci się podoba to co zmajstrowałam 😊
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  16. Kwiatuszki SZTOS 😍😍😍 zakochałam się w nich😍 😍 😍
    Całość pięknie się prezentuje na rączce 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To bardzo mi miło, że Ci się moje szydełkowe kwiatki podobają😊😊😊
      Dziękuję serdecznie! 😘

      Usuń
  17. Super kurs, wyszło coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margotko pięknie Ci dziękuję za wizytę i miły komentarz !
      Pozdrawiam 😘

      Usuń