sobota, 26 lutego 2022

Na słodkości :)

Dobry wieczór kochani:)

 

Dzisiaj będzie szybciutko bez zbędnych ceregieli😉

Lubicie czekoladę? Ja jestem maniaczką czekoladową i mogła bym jeść ją codziennie, najlepiej jak jest mleczna i z całymi dużymi orzechami😋

 A tak bez bicia Wam się przyznam, że żadną nie pogardzę!:)

Czekoladownik który dzisiaj chcę Wam pokazać przygotowałam na zabawę blogową u Splocika - Rękodzieło i przysłowia 3



Jak zawsze do wyboru są dwa przysłowia, ja wybrałam przysłowie ze słowem serce💝


1.Czytaj jak najwięcej i mów jak najmniej.

2.Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem.

 

 
 
Maleńki hafcik z dwoma myszkami i serduszkiem, czerwony mak z foamiranu i resztki papieru skrapowego ozdabiają mój czekoladownik:) 
Po wykonaniu całości i zrobieniu zdjęć doszłam do wniosku, że kokarda powinna być w jednolitym kolorze bo ta w pepitkę jakoś mi się gryzie z całością;( 
No trudno, tak już musi być😃
 


 
 Pięknie dziękuję za każde miłe słowo pod poprzednim postem i bardzo się cieszę że moje wariacje z haftem płaskim zostały tak miło przez Was przyjęte😍
 
Trzymajcie się dzielnie w tym trudnym czasie!
 
Buziaki 😘
 
 
Ania. 

   

14 komentarzy:

  1. Początek, to jakbym o sobie czytała - tylko orzechy zamieniłabym na migdały.;) Super czekoladownik, myszki są przesłodkie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze myszki z serduszkiem.Kartka wyszła pięknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny czekoladownik, a myszki urocze. :)
    Należę do grupy łasuchów i czekoladkę uwielbiam szczególnie gorzką mleczną i z orzechami. :)
    Kokardka w kratkę jest lekka, jednokolorowa mogłaby nie dać tego efektu, chyba, że byłaby jasna.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Milá Ania,
    Tvoja čokoládja je luxusná s nádherným, jedinečným obalom. Škoda ju aj zjesť :-)
    Milujem čokoládu a zelený čaj...
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny czekoladownik :) I ten maczek :)
    Też kocham czekoladę (bez orzechów), ale za dużo nie mogę jeść, bo tusza... Ech. Za to nadrabiam chrupkami z buraka, które równie mocno kocham jak czekoladę.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne opakowanie na czekoladę. Obiecuję sobie, że i ja kiedyś zrobię - ale wiadomo, że nie wyjdzie mi taki śliczny.
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne opakowanie. Hafcik z myszkami przesłodki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, uwielbiam czekoladę i w ogóle wszystkie słodycze. A ten czekoladownik ze słodkimi mysiami jest prześliczny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie czekoladowniki, Twoj uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne myszki, no słodziaki takie :) Aniu piękny czekoladownik. I witaj w klubie, jak ja uwielbiam czekolady z orzechami... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny czekoladownik z uroczymi myszkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze myszki ozdabiają czekoladowe cudo 😍
    Wyglądają jakby pilnowały łakoci które mogą być w środku 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana ja za czekoladą nie przepadam, wiesz o tym...natomiast taki
    czekoladownik cudny brałabym nawet bez zawartości :)
    Naprawdę śliczną kompozycję stworzyłaś, wszystko pasuje do siebie idealnie:)
    Do tego te słodziakowe myszorki..cudeńko!
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy czekoladownik. Super ozdoba dla czekolady.

    OdpowiedzUsuń