poniedzia艂ek, 30 maja 2022

Choinka 2022:) Maj

Dzie艅 dobry 馃榾

 

Kochani dzisiaj przychodz臋 do Was z zawieszk膮 kt贸r膮 przygotowa艂am na kolejn膮 zabaw臋 blogow膮

 Choinka 20022:)

Ojj...co艣 mi si臋 wydaje, 偶e du偶o tych zabaw wzi臋艂am sobie na g艂ow臋 i teraz mam problem z wyrobieniem si臋 na czas馃槀

No ale co poradz臋, 偶e wszystkie zabawy s膮 fajne a ja zach艂anny cz艂owiek jestem i wszystko chcia艂a bym robi膰 tylko czasu jak zawsze brak.

 

Zawieszka w stylu kt贸ry ostatnimi czasy zawojowa艂 moj膮  g艂ow臋 i poch艂on膮艂 do reszty.

Jestem zafascynowana t膮 technik膮 kt贸ra daje mi wielkie pole do dzia艂ania i nie ogranicza mnie w 偶aden spos贸b:) 

Schematy, kolory, wzory...nie wiem czy wiecie, ale ja mam problem  z dzia艂aniem wg planu;)

To co sobie wymy艣l臋 lub podpatrz臋 to sobie zrobi臋馃槀

 

Choineczka ozdobiona poisencj膮 w czerwonym kolorze, pere艂kami, a ca艂o艣膰 obszyta mini pomponikami kt贸rych jestem wiern膮 fank膮 co wida膰 w moich pracach:)))






Dla porz膮dku sprawy przepi臋kny banerek kasiowej zabawy馃槏


A tutaj kolarz trzech zawieszek w tym samym stylu jakie do tej pory wykona艂am, i ju偶 mam w planach nast臋pn膮;)

 



Dzi臋kuj臋 pi臋knie za obecno艣膰 i dobre s艂owo pod poprzednim postem, moc serdeczno艣ci zasy艂am i mi艂ego tygodnia 偶ycz臋馃挅

 

Buziaki馃槝


Ania.

 

 

 

13 komentarzy:

  1. Cudo ! 艢liczna zawieszka i pleciony hafcik :) A te zdj臋cia...mistrzostwo :) ! i wszystkie trzy prezentuj膮 si臋 genialnie, ju偶 nie mog臋 doczeka膰 si臋 kolejnej :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Oj Ty! A ja dzisiaj zapisa艂am sobie t膮 choink臋 na Pinterescie bo stwierdzi艂am 偶e to niedu偶y haft. 艢wietnie Ci idzie ta technika a wiem jak potrafi wyci膮ga膰 ani si臋 spostrze偶sx jak b臋dziesz zdobi膰 ka偶dy kawa艂ek tkaniny kt贸ra wpadnie Ci w r臋ce 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wspania艂a zawieszka, choinka rewelacyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Aniu jestem zauroczona Twoim zawieszkami. Zawsze si臋 zastanawia艂am jak wykorzysta膰 te pomponiki , teraz dzi臋ki Tobie ju偶 wiem. Choinka 艣wietna i fajnie 偶e sobie sama co艣 wymy艣lasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wszystkie sa 艣wietne Aniu :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Aniu, kolejna zawieszka - cacuszko. Podziwiam ka偶d膮 z nich.
    U艣ciski.

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢liczna zawieszka, jak i poprzednie. :)
    U mnie masz mo偶liwo艣膰 po艣lizgu, ale tam, gdzie jest 偶abka, to i ja mam czasami problem, by zd膮偶y膰. :)))
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Bardzo 艂adna kolejna zawieszka. Choinka wysz艂a pi臋knie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
  9. prze艣liczne zawieszki Aniu, wszystkie 3 :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bardzo pi臋kne i niecodziennie spotykany haft.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Aniu, zawieszka wysz艂a 艣wietna i chyba co kolejna to lepsza :) Buziaki

    OdpowiedzUsu艅
  12. Pi臋kniocha! A jaka oryginalna :) mam pe艂no tej pomponikowrj ta艣my i a偶 mam ochot臋, patrz膮c po twoich pracach, do czego艣 j膮 zaraz wykorzysta膰 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅