pi膮tek, 17 czerwca 2022

Dwa w jednym, zabawy blogowe:)

Witajcie Kochani馃榾

 

Chwilk臋 mnie tutaj nie by艂o ale ostatni czas ostro da艂 mi si臋 we znaki. Nie fajne sytuacje mi臋dzyludzkie, lekarze, badania i widmo zabiegu skutecznie wytraci艂y mnie z r贸wnowagi.  Posypa艂am si臋 troszk臋 zdrowotnie...no c贸偶 ka偶dy wiek ma swoje uroki jak mawia艂a moja babcia.

 Ostatnia rzecz o jakiej my艣la艂am, to by艂o blogowanie i rob贸tki.

 Wola艂am sp臋dza膰 czas na dzia艂ce z ksi膮偶k膮 w r臋ku, lub uciec na rowerze z dala od ludzi na d艂ugie wycieczki.

 

Z natury jestem optymistk膮 i zawsze staram si臋 patrze膰 w dobr膮 stron臋 i tego si臋 trzymam 馃榾

Jestem zm臋czona i my艣l o dwutygodniowym urlopie dodaje mi skrzyde艂, jeszcze tylko tydzie艅 !!!馃槏

 

Dwa w jednym... pierwszy raz zrobi艂am jedn膮 prac臋 na dwie zabawy blogowe, skoro tak mo偶na to czemu nie skorzysta膰 z okazji?

Zawieszka w kszta艂cie jajka w kolorze fioletu, ozdobiona mini pomponikami w kolorze bzu wpasowa艂a si臋 do dw贸ch zabaw.

Pascha 2022-2023 u Ma艂gosi i Kolorowy rok u Katarzyny:)


Moja kolekcja zawieszkowych jajeczek powoli si臋 powi臋ksza:)
 

Banerek do zabawy Pascha2022-2023


Organizatorka zabawy Kolorowy rok, Katarzyna, w czerwcu postawi艂a na fiolet, wi臋c moja zawieszka z fioletowymi bratkami pasuje idealnie:)



 
 
To ju偶 wszystko na dzisiaj widzimy si臋 wkr贸tce, mam jeszcze dwie zabawy do ogarni臋cia przed wyjazdem馃槈

Obieca艂am sobie, 偶e w tym roku wszystkie zabawy doprowadz臋 do ko艅ca z pe艂nym kompletem prac i s艂owa dotrzymam!



Serdeczno艣ci zasy艂am i ciesz臋 si臋, 偶e jeste艣cie!馃挐

Mi艂ego weekendu Kochani 馃槝


Ania.

 

 

 

 

13 komentarzy:

  1. Piekna zawieszka, Zdrowia i mi艂ego wypoczynku.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Urocza kajowa zawieszka :) trzymam kciuki za komplet prac w zabawach :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢liczn臋 jajeczko Aniu. A ja Ci 偶ycze du偶o zdrowia i wypoczynku na urlopie :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Aniu, twoje zawieszki s膮 bardzo urokliwe i przepi臋kne! 呕ycz臋 ci owocnej walki z chorob膮 - rozumiem ci臋 doskonale i trzymam kciuki. Udanego wyjazdu!:)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Aniu, przygotowa艂a艣 pi臋kn膮 prac臋 :) Ja te偶 wykona艂am jedn膮 prac臋 na dwie zabawy.
    呕ycz臋 Ci du偶o zdr贸wka i dobrego wypoczynku!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Aniu, pi臋kne fio艂kowe jajeczko. 呕ycz臋 Ci dobrego wypoczynku i du偶o zdr贸wka.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Aniu, 艣liczna wysz艂o fioletowe jajeczko-zawieszka. 呕ycz臋 Ci zdrowia i oby czas do urlopu si臋 nie d艂u偶y艂 :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Aniu przede wszystkim 偶ycz臋 Ci zdrowia. Mam nadziej臋 偶e urlop Ci si臋 uda艂 i na艂adowa艂a艣 akumulatory.
    Co do jajeczka to cudny ten hafcik i cudnie go oprawi艂a艣. Te jajeczka b臋d膮 艣wietnie wygl膮da艂y !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  9. Aniu du偶o zdrowia Ci 偶ycz臋 i spokojnego, udanego urlopu. Zawieszka fantastyczna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Rewelacja. Bardzo mi si臋 podobaj膮 Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅