wtorek, 22 listopada 2022

Karteczkowo:)

Dzie艅 dobry 馃榾

 

Korzystaj膮c z wolnej chwili przed nocnym dy偶urem wpadam do Was Kochani z dwoma karteczkami jakie w ostatnim czasie powsta艂y. Zat臋skni艂am za tworzeniem kartek i d艂ugo ich u mnie nie by艂o a przecie偶 tak bardzo lubi臋 jej robi膰! 

Okazja nadarzy艂a si臋 sama a mo偶e to zbieg okoliczno艣ci? Sama nie wiem?

Prawda jest taka, 偶e czekam na nowe okulary bo stare s膮 ju偶 za s艂abe i do krzy偶ykowania si臋 nie nadaj膮, no c贸偶...oczy ju偶 nie te co kiedy艣;) 

Druty, szyde艂ko czy karteczki jeszcze bez okular贸w ogarniam przy dziennym 艣wietle ale haftowanie male艅kich krzy偶yk贸w przekracza moje wzrokowe mo偶liwo艣ci.   

Staro艣膰 moje drogie staro艣膰 idzie wielkimi krokami...hihi馃槄

Druga po艂owa listopada i grudzie艅 to miesi膮ce bogate w urodziny i imieniny bliskich mi os贸b wi臋c karteczki b臋d膮 jak najbardziej potrzebne.

 Na razie powsta艂a jedna okoliczno艣ciowa kartka z pi臋knych papier贸w ScrapAndMe - Sapphire Days 04, cudowne moje ulubione niebiesko艣ci馃挋馃槏





Drug膮 karteczk臋 posy艂am do Ma艂gosi na zabaw臋 Pascha 2022-2023.


Karteczka prosta bez kwiatk贸w i dodatkowych ozd贸bek, ale jest koszyczek (a w艂a艣ciwie p贸艂 koszyczka) wykonany z zielonego sizalu i s膮 kolorowe  jajeczkami wi臋c Wielkanoc na ca艂ego馃榾



Serdecznie dzi臋kuj臋 za obecno艣膰 i wszystkie przemi艂e komentarze kt贸re grzej膮 moje serce馃挐

Jest mi niezmiernie mi艂o, 偶e mog臋 si臋 z Wami dzieli膰 moimi r贸偶norodnymi pracami i podziwia膰 cude艅ka jakie tworzycie:)


U mnie dzisiaj pi臋knie s艂onecznie za oknem i takiej radosnej pogody Wam Kochani 偶ycz臋 przez ca艂y tydzie艅, pozdrawiam cieplutko馃槝


Ania.

 

 

 

12 komentarzy:

  1. Aniu, zachwyci艂y mnie obie karteczki!!! Pozdrawiam gor膮co

    OdpowiedzUsu艅
  2. Karteczki urocze, z koszyczkiem i jajkami wspaniala i pomys艂owe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Obie kartki s膮 艣liczne i du偶o si臋 w nich dzieje. :)
    Chyba zaczn臋 zgapia膰, bo sama nie potrafi臋 takich komponowa膰. :)
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Aniu, zachwycaj膮ce kartki, pi臋knie te gniecione wst膮偶eczki wygl膮daj膮.
    U艣ciski.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Chyba znowu moje komentarze wpadaj膮 do spamu albo w kosmos lec膮.
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Wiesz Aniu, a偶 dech zapieraj膮 te Twoje kartki, s膮 przecudne! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsu艅
  7. Obie karteczki przebogate zdobniczo, pi臋knie skomponowane i wykonane. Podziwiam Twoj膮 kreatywno艣膰, Aniu. Ja w tym roku zab膮bkowana jestem, zasup艂ana na amen i na kartki chyba czasu zabraknie... Milutko pozdrawiam i dni pogodnych 偶ycz臋 :-)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Niestety tak 艂adnych kartek nie umiem zrobi膰, wida膰 to jednak nie moja bajka. Najbardziej lubi臋 po艂膮cznie kartek z krzy偶ykami !. Niestety na wszystko czasu brak. 艢wietne kartki powsta艂y Aniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  9. Aniu stworzy艂a艣 pi臋kno艣ci. Mi musi wystarczy膰 podziwianie takich cudeniek :) Buziaki

    OdpowiedzUsu艅
  10. Pi臋knie, Anu艣 :) Podziwiam za umiej臋tno艣膰 robienia bogato zdobionych kartek, Ach, te kwiaty... :)

    OdpowiedzUsu艅