czwartek, 12 stycznia 2023

Kolorowy Rok:) Zaległości blogowe.

Witajcie Kochane:)

 

Ten post powinien się ukazać do 04.01.23r, niestety z powodu moich kłopotów z laptopem a co za tym idzie brakiem podstawowego narzędzia do blogowania nie byłam w stanie go zamieścić. 

Sama nie wiem jak to się stało ale tak namieszałam, że nie mogłam zamieścić posta, o pomoc też nie miałam się do kogo zwrócić.

 Po Nowym Roku oddałam go w końcu do serwisu i już jest, naprawiony, działa !


Z wielkim poślizgiem, już poza konkursem bo zabawa u Katarzyny  już się zakończyła, prezentuję moją ostatnią pracę. Kto mnie zna ten wie, że nie lubię niedokończonych spraw i zawsze wszystko muszę wyjaśnić i doprowadzić do końca tak w życiu, jak i na blogu. Porządek musi być dla mojego spokoju;)

Wybacz Kasiu, czasami człowiek coś sobie zaplanuje a tu bęc! Jakiś chochlik plany jego pokrzyżuje.

 Dziękuję Ci pięknie za tą fantastyczną kolorową zabawę, 

bardzo mi się podobała i z chęcią znowu wzięła bym w niej udział!

Było mi bardzo miło bawić się z Tobą😍


W ostatnim miesiącu  zabawy królował kolor złoty, karteczka wykonana więc szkoda jej nie pokazać😀




Poniżej wszystkie moje prace jakie wykonałam do zabawy Kolorowy Rok

 

Zmykam już,  jutro czeka mnie rundka po lekarzach i kilka badań. Niestety, po ostatniej ostrej infekcji zatok i niedoleczonych wcześniejszych mniejszych lub większych "przeziębieniach" pojawiły się komplikacje które muszą być zlikwidowane operacyjnie.

 

Mnóstwo serdeczności dla wszystkich odwiedzających moje skromne progi zostawiam, dziękuję za miłe komentarze i pięknych dni życzę😍

 

Buziaki😘

 

Anna.



   

20 komentarzy:

  1. Czasem tak bywa, nie mamy na wszystko wpływu. Karteczka jest cudowna 🙂Życzę dużo zdrówka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Zlosciwosc rzeczy martwych.Karteczka w kolorach złota i granatu przesliczna.Zycze dużo zdrówka i wracaj szybko do nas.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest cudna.
    Powodzenia w leczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Kartka cudna! Szkoda, że przez problemy techniczne uciekł Ci termin a piękne prace tworzyłaś i było u Ciebie bardzo kolorowo :-)
    Życzę Ci Kochana dużo zdrowia! Wiem jak to jest z zatokami... jestem po trzech operacjach i przewlekłe zapalenie zatok towarzyszyć mi już będzie do końca życia. Kuruj się Kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czasem bywa że los ma za nic nasze plany. Kartka super, aczkolwiek zrobić temu złotemu z granatem dobre zdjęcie graniczy z cudem. Podziwiam za wyszywanie na granatowej kanwie, niestety można to robić tylko w dzień no chyba że się ma doskonały oświetlenie.
    Nie martw się, ja już walczę z przeziębieniem 4 tygodnie. No cóż , 20 lat już nie mam musi to trochę potrwać , ale mam czyste sumienie bo zrobiłam wszystko co mogłam, a tam kiedyś przejdzie. Zdrówka Ci życzę i szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta kartka! I fajny blog! Będę tu zaglądać. Do siebie też zapraszam. Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka fantastyczna, złoty kolor zawsze miło kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem. Życzę dużo zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, karteczka bardzo elegancka i gustowna! Zachwycają wszystkie prace, które wykonałaś w tej zabawie! Życzę dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka:-) Pozdrawiam cieplutko i zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka super, Aniu! Jak i wszystkie pozostałe prace w tej zabawie :-)
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace. Poprawy zdrowia życzę i trzymam kciuki aby wszystko dobrze się zakończyło, bo zabrzmiało groźnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka i pozostałe prace wykonane przez Ciebie w tej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, kartka jest prześliczna.
    Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne hafty Aniu. Życzę dużo zdrówka i oby wszystko zakończyło się szczęśliwie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie odbija złoto na granatowym tle. Śliczna kartka! Różnorodne prace powstały u Ciebie w trakcie zabawy..brawo, super galeria! Życzę zdrówka i ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kochana, dużo zdrowia Ci życzę. Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To Ci laptop zrobił psikusa...

    Kartka jest śliczna :).

    Aniu życzę Ci dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka. Dobrze że laptop już naprawiony i wracasz do blogowania. Dużo zdrowia życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, karteczka powstała śliczna i ta śnieżynka taka piękna.
    Życzę Ci zdrowia i oby jak najszybciej wszystkie infekcje poszły precz.

    OdpowiedzUsuń