niedziela, 26 lutego 2023

Urlopowy czas i karteczka dla Małgosi:)

Dobry wieczór😀

 

Wracam do Was Kochani po krótkiej urlopowej przerwie i spieszę się z prezentacją mojej pracy na zabawę Pascha 2022-2023.

Dla Małgosi przygotowałam prostą karteczka z haftowanym jajkiem w pastelowych barwach:)

 

 

Dużo się u mnie ostatnio dzieje w temacie zdrowia i życia osobistego, nie koniecznie są to fajne sprawy. Żeby trochę odreagować, poukładać sobie pewne rzeczy w głowie, nabrać dystansu i sił, wybrałam się na urlop. 

Przeszło tydzień spędziłam w uroczej, malowniczo położonej miejscowości Zwardoń😍 

Jest to wieś położona w województwie śląskim, powiecie żywieckim w gminie Rajcza tuż przy granicy ze Słowacją. 

Pogoda była piękna taka jak lubię, słońce i śnieg plus malowniczo położone trasy spacerowe skutecznie ładowały moje akumulatorki:)

 Lubię zimowe spacery, więc każdego dnia brałam kijki i w drogę po małych góreczkach w śniegiem zasypanym krajobrazie💙 

Wróciłam zadowolona i wypoczęta, pełna pozytywnych wibracji.

 



 

Pięknie dziękuję za każde miłe słowo pod poprzednim postem, pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę💖

 

Buziaki😘

 

Anna. 

15 komentarzy:

  1. Karteczka jest cudowna, Zwardoń również piekny latem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały hafcik a tak pięknie zdobi karteczkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu nie wiedziałam że w okolicy Zwardonia są takie piękne trasy spacerowe. Byłam w Zwardoniu ale na nartach jaki kiedyś jeszcze jeździłam ale teraz to bym chętnie pochodziła z kijami.
    Co do kartki z jajem to jest super. bardzo fajny hafcik i fajnie że trafił na kartkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka prześliczna! Pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, karteczka bardzo mi się podoba.
    Cieszę się, że udało Ci się fajnie spędzić urlop, oj, marzy mi się taka odskocznia.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft Aniu i super karteczka. Cieszę się, że udało Ci się zresetować. Życzę dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu czasem trzeba tak naładować baterie i po prostu odpocząć. W sumie czasem nawet zdrowie nam szwankuje, jeżeli nie odpoczywamy. Fajne okolice sobie wybrałaś do spacerów i ten śnieg tak pięknie tam wyglądał...
    Kartka i hafcik urocze :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartka z jajem. :)
    Jednak hafty na kartkach mają niepowtarzalny urok. :)
    Super, że mogłaś naładować akumulatory i to zrobiłaś. :)
    Piękne widoki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza karteczka, a jakie śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krásna veľkonočná karta, farebná, veselá...
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Prześliczna karteczka!
    Cieszę się, że odpoczęłaś i zregenerowałaś siły! Ale najbardziej cieszę się z naszego sobotniego spotkania! Cudownie było móc Cię uściskać :-)
    Buziaki Kochana i do następnego spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka, motyw jajka nie pozostawia wątpliwości na jaką okazję ja wykonalas. A na kłopoty urlop to dobra metoda, chociaż na chwilę można oderwać się od zmartwień. Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, słoneczna karteczka, Aniu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. W Zwardoniu jest pięknie! Kiedyś bywałam tam często o różnych porach roku. Wróciły wspomnienia, Aniu...
    Cieszę się, że wypoczęłaś :-))
    Uściski serdeczne dla Ciebie 💗

    OdpowiedzUsuń