sobota, 12 stycznia 2019

Powitanie i hafty choinkowe.

Dobry wieczór:))
 Mam na imię Anna , matka żona i kobieta pracująca.
Od najmłodszych lat mojego życia działo się w nim coś twórczego .
Szydełko igiełka i druty towarzyszyły mi zawsze w wolnej chwili. 
Jestem niepoprawną optymistką, zawsze z uśmiechem na twarzy. 
Moja przyjaciółka Kasia już od jakiegoś czasu namawiała mnie na założenie bloga .
Ja oczywiście niczego nie potrafię jej odmówić i stało się taaaraaammm !!!
 Kasiu dziękuję pięknie :*<3

Dziś chciałabym pokazać trzy hafciki, które powstały w ramach zabawy Choinka 2019 :)

 
Hafty wykonałam na plastikowej kanwie.
Mam nadzieję, że odnajdę się w blogowym świecie.
Pozdrawiam serdecznie.
Ania

24 komentarze:

  1. Aniu gratulacje !
    Kolejna artystyczna duszyczka w blogowym świecie :)
    Życzę Ci wytrwałości i wielu twórczych wpisów :*
    Hafciki śliczne i ta zimowa sceneria:)
    Uściski .
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko dziękuję pięknie za te miłe słowa :* Jesteś moim dobrym Duszkiem, to to wszystko dzięki Tobie!!! Strasznie się cieszę że Cię mam . BUZIAKI :*<3

      Usuń
  2. Witam Aniu w blogowym świecie. Życzę Ci, abyś pięknie rozwijała swoje pasje, czerpała radość z tworzenia i znalazła wielu blogowych przyjaciół. Hafciki śliczne i na pewno będą świetną świąteczną ozdobą.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie piękne powitanie i życzenia:) Mam nadzieję, że sobie poradzę z tą nową przygodą , pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Trzymam kciuki :) a hafciki jak zawsze cudo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka bardzo się cieszę ,że do mnie zajrzałaś:))) Dziękuję pięknie za pochwały hafcikowe i buziaki zasyłam :*

      Usuń
  4. Witaj Aniu w blogowym świecie i śmiało się chwal tym co robisz, bo z tego co widzę to talent masz ogromny:-)
    Hafciki są świetne i bardzo fajne wykończone:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Karolinko :) Dziękuję za pochwały, miło czytać takie słowa :))Teraz już odwrotu nie ma , muszę się chwalić hihi..Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aniu, na pewno będzie Ci tu dobrze :).

    Super zawieszki zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:))) mam nadzieję,że się odnajdę w tym artystycznym świecie. Dziękuję że do mnie zajrzałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj w świecie blogowym i życzę pięknego blogowania:)
    Hafciki choinkowe śliczne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe powitanie:)Pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  9. witaj:)
    super wyszywaj bo warto mieć potem ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Reniu:) Dziękuję za wizytę za wizytę I pozdrawiam :)))

      Usuń
  10. Witaj Aniu. Na pewno się tu odnajdziesz i wierzę, że Ci się tu spodoba. Ten nasz blogowy świat jest super i można tu nawiązać wspaniała przyjaźnie czego Ci bardzo życzę. Piękne prace nam tu ju pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj😊Lidziu serdecznie dziękuję za tak miłe powitanie,ja wiem ,że ten blogowy świat jest fajny i takie piękne prace można oglądać...już od trzech lat podglądam Wasze prace.Mnóstwo inspiracji,po prostu inny świat! Więc za namową psiapsi jestem ;) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  11. Śliczne hafciki! Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  12. Bardzo ładne :) Miłego blogowania

    OdpowiedzUsuń