wtorek, 15 stycznia 2019

Podziękowania z fioletem w tle .

Witam cieplutko w ten śnieżny dzionek :} 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę , którą przygotowałam dla wyjątkowej
i bliskiej sercu osóbki. Karteczka w odcieniach fioletu,bo taki też kolorek 
obdarowana bardzo lubi :D
 Jest to jedna z moich pierwszych karteczek , ale zasmakowałam w temacie bardzo ! 
Tak jak całkiem niedawno pokochałam krzyżyki , teraz mam kolejne nowe 
 lov....karteczki * 
Ciekawa jestem co jeszcze skradnie moje serce ???...hihihi
 Kartka to podziękowanie dla mojej przyjaciółki , wyjątkowej  osóbki z ogromnym sercem 
i wielkim talentem w każdym temacie artystycznym. 
Kasiu ...<3:* 
Wiem ,że karteczka z małym prezencikiem się spodobała ,cieszę się z tego okrutnie :}
   
 Jeszcze zbliżenie na kwiaty , część z nich wykonałam z foamiranu na ciepło.



Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę :* Ania .
 

12 komentarzy:

  1. Wow!!! Wspaniała kolorystyka i te kwiaty- CUDO!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana idziesz jak burza !
    Ja jestem pełna podziwu, że takim krótkim czasie opanowałaś cały świat robótkowy :)
    Od razu widać piękną, artystyczną duszę:)
    Jesteś moją dumą :*
    Ściskam mocno
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko Twoje słowa, to miód na moje serce :)Tak pięknie mnie motywujesz do działania,że nie może być inaczej. Dziękuję pięknie kochana :*

      Usuń
  3. Piękna! Podziwiam i zazdroszczę :* kolory i kwiaty cudne :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogowym świecie :) Jeśli to jedna z Twoich pierwszych karteczek to zazdroszczę talentu :)) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)) Dziękuję pięknie za dobre słowo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję i ciepłe pozdrowienia zasyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, mówiąc kolokwialnie, wypasiona. Wielki masz talent w kartkowej i zapewne nie tylko twórczości. Podziwiam i cieszę się, że Cię "znam". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie dziękuję za te pochwały:* Uczę się wszystkiego i jestem ciekawa nowych wyzwań. Gdyby nie Kasia Xgalaktyka,nigdy bym się nie odważyła na blogowanie.Uściski zasyłam:)))

    OdpowiedzUsuń