czwartek, 31 stycznia 2019

Serduszkowa zawieszka .

Witam serdecznie :}

Za oknem jeszcze zima na całego , a ja już bardzo nieśmiało przywołuję WIOSNĘ :}
Ojj...tęskno mi już bardzo za tą uroczą porą roku , za spacerami w nieśmiałych promykach słonka , za rowerowymi wycieczkami i za świergotem ptaków . 
Zimę też lubię , ale tylko taką z białym puszystym śniegiem po kolana i mrozem który w uszy szczypie .
W oczekiwaniu na Wiosenkę postanowiłam sprawić pewnej bliskiej sercu osóbce zawieszkę w kształcie serca z delikatnym ptasim motywem .
Nie było wyjścia...maszyna poszła w ruch ;}
Troszkę bawełny w moje ulubione kropeczki , kawałek różowej koronki i pastelowa ptaszyna w ozdobnej klatce . Dla ozdoby dodałam maleńki filcowy kwiatuszek .

Zawieszka jest dosyć dużych rozmiarów  20 x 15cm. Na zdjęciach widać , że przebijają kropeczki pod kanwą ale w realu zupełnie  tego nie widać * No cóż ...cały czas się uczę jak oprawiać hafciki , proszę ...wybaczcie mi te moje drobne niedoskonałości ;} Następnym razem będę mądrzejsza i podszyję pod wzorek kawałek białej tkaniny : P

Uważam , że takie zawieszki są ciekawą ozdóbką i fajnie się prezentują w każdym miejscu ...można je zawiesić np. w oknie , lub po prostu na ścianie .
 Z tego co mi wiadomo , prezencik obdarowanej przypadł do gustu i wisi sobie na drzwiach pokoju w centralnym miejscu :}


Jest mi bardzo miło , że mogę Was u siebie gościć ! Każdy zostawiony komentarz cieszy moje serducho i jest potwierdzeniem na to , że to była dobra decyzja z tym całym " blogowaniem" 


Dziękuję pięknie i pozdrawiam cieplutko :*
A .

26 komentarzy:

  1. Cudne jest to serducho, a ptaszyna przeurocza. I jak taka praca piękna nie przywoła wiosny, to ja już niewiem co by innego mogło. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karolinko chyba jeszcze musimy na Wiosenkę poczekać ;}Ciesze się,że moje serducho przypadło ci do gustu .Pozdrawiam słonecznie wiosennie .Dziękuję :*

      Usuń
  2. Normalnie cud, mód i wata cukrowa !
    Ja ptaszki lubię w każdej odsłonie (nie,nie o tym ptaszku akurat nie pomyślałam) ;) :D
    Śliczna serduszkowa podusia...oj bliska sercu osóbka na pewno się bardzo ucieszyła :*
    Uściski słoneczne:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana miłość twoją do ptaszorków to ja znam od dawna hihihi...bo pierzaste są śliczne.Dziękuję pięknie Kasieńko , Buziaki wieczorne zasyłam :** <3

      Usuń
  3. Gratuluję Aniu :) wreszcie pokazałaś jakie masz cudne talenty :) ja jestem wielką fanką twoich serduszek, a to jest przecudne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam... to takie moje dziubdzianki* Marcyś pięknie dziękuję za te miłe słowa !!!Cieszę się bardzo ,że Ci się podoba . Pozdrowionka serdeczne :*

      Usuń
  4. Dziękuję pięknie Kasiu :} Pozdrowienia zasyłam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka i jestem pewna, ze śliczną ozdobę stanowi. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , fajnie to nawet wygląda😀 Dziękuję i serdeczności ślę 😊

      Usuń
  6. Piękny haft podobnie jak wiele innych w poprzednich postach. :) Motyw ptaszkowy zawsze mnie zauroczy. ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:))Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Aniu serduszko jest śliczne. Super wszystko dobrałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dziękuję Agnieszko , pozdrowienia ślę 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja 😍❤ wisi na samym środku drzwi i każdy się zachwyca 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo urocze serducho:) Jest śliczne:)
    Ja sama jeszcze nie odważyłam się robić takich ślicznych form z haftem....wciąż mam obawy, że mi nie wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie dziękuję :)) A Ty kochana się nie stresuj i spróbuj,to naprawdę nic trudnego.Czekam na Twoją zawieszke i pozdrawiam serdecznie :))) A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ śliczny ten ptaszek! Pięknie skomponowałaś całość. Zachwycam się też szatą graficzną bloga. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Promyczku :) Pięknie dziękuję za każde słówko, strasznie miło mi to słyszeć. Wystrój mojego bloga to pomocna dłoń mojej przyjaciółki.Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pekné srdiečko s vtáčikom :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń