sobota, 26 stycznia 2019

Kawusiowe tete a tete

Dobry wieczór :}

Witam Was kochani w ten sobotni wieczór , z kubkiem kawy w dłoni * Nie jestem jakimś strasznym smakoszem kawy i pijam ją w umiarkowanych ilościach , ale biała kawucha w dużym kolorowym kubeczku smakuje mi bardzo !!! 
Osobiście uważam , że kawa w towarzystwie przyjaciółki i smacznego ciacha z dodatkiem ploteczek smakuje najlepiej <3
Wpadł mi w dłonie kiedyś taki schemat kawowy i postanowiłam go sobie zmajstrować jako ozdobę kuchennej ściany.



Sentencja nieco dziwna , bo co ma wspólnego picie kawy z wojną ???...tego nie wiem :}


Oprawiony obrazek całkiem przyjemnie się prezentuje na jasnej ścianie , tylko te prześwity ...no cóż może gdybym wzięła trzy nitki muliny , efekt byłby lepszy ?
Zawsze mam ten sam problem , kiedy haftuję ciemną nitką na białej lub ecru Aidzie .



Serdecznie dziękuję za każde miłe słowo i komentarz , jest mi ogromnie miło Was u siebie gościć :* Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu życzę , oczywiście z kubkiem pysznej kawy w doborowym towarzystwie :}}}
Ania :*

8 komentarzy:

  1. Po prostu...pij kawę, zamiast toczyć wojnę :)
    To na pewno będzie przyjemniejsze;)
    Śliczny obrazeczek Aniu...i super się prezentuje w tej rameczce.
    Uściski :)*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie Kasieńko:* No to pijemy kawę zawsze zawsze i wszędzie.Serdeczności zasylam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa od rana być musi;-) Bardzo fajny hafcik:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez kawy ani rusz😁 Dziekuhe Karolinko i pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  4. Fajny pomysł :).

    Ja kawy w ogóle nie piję choć jej zapach bardzo lubię :).

    OdpowiedzUsuń