wtorek, 12 lutego 2019

Serduszka .


Dzień dobry :}

Tak sobie spaceruję po Waszych pięknych blogach i wszędzie dookoła serduszka w różnych wydaniach. Zachwycam się tym wszystkim bardzo i podziwiam za pomysł i wykonanie .
Tu karteczka walentynkowa , tu zakładka do książki .
Podglądam , cieszę moje oczy i czerpię inspiracje .
 ***
To właśnie taki czas " serduszkowy "przed nami:}

Osobiście bardzo lubię serduszkowe motywy , chyba moja dusza taka romantyczna  hihi...  za bardzo wrażliwa jak na dzisiejsze czasy , może powinnam żyć w innej epoce ???

Moje młodsze dziecię , miłośniczka szarości i minimalizmu 
wyszukała dla siebie taki wzorek ... 
Wyjścia nie miałam i do dzieła zabrać się musiałam :}
Muszę przyznać , że haftowanie tego motywu sprawiło mi dużo radości .Wzorek bez udziwnień , prosty łatwy i przyjemny 
w sam raz na moje skromne umiejętności .
Trzy serduszka oprawione w białą ramkę z białym passe-partout tak się prezentują .
Dziecko moje zadowolone , a mamcia szczęśliwa !
 Jakiś czas temu ten sam wzorek obszyłam czerwoną bawełną w białe groszki i sprawiłam prezent pewnej miłej osóbce , która ma zawsze miejsce w moim serduchu <3*
...niestety zdjęć nie posiadam .
Z tego co pamiętam , obdarowana była zadowolona:}

Moje Drogie ...Walentynki przed nami , jakoś specjalnie nie celebruję tego święta bo uważam że każdy dzień jest dobry na serdeczności i okazanie sympatii bliskim nam osobom.
Z drugiej jednak strony nie znam człowieka , którego by nie ucieszył nawet najmniejszy prezencik w tym dniu otrzymany.

Bardzo dziękuję za odwiedziny , cieszy mnie każdy komentarz który tu zostawiacie :*

Życzę Wam dużo serdeczności i ciepłych gestów , nie tylko w dniu Świętego Walentego !!!

Pozdrawiam serdecznie A.

14 komentarzy:

  1. Cudne w swej prostocie 😊 czasem dużo nie trzeba by uszczęśliwić drugą osobę 😉😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ,że nie trzeba wiele 😊 Pięknie dziękuję 😘

      Usuń
  2. Jakie skromne ? Coraz piękniejsze rzeczy powstają 😍😍
    Chyba czas zamówić sobie coś do kolej e ramki 🎁👍😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj,zamawiaj póki jeszcze widzę😁 Dziękuję pięknie 😘

      Usuń
  3. Też niekiedy myślę, że powinnam żyć w innych czasach :).

    Córka wybrała sobie bardzo fajne serduszka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Agnieszko nie tylko ××× nas łączą;)) Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Piękne ...podziwiane i dotykane w naturze,więc wiem co mówię:)
    Czasem prostota i delikatność są najpiękniejsze:)
    Uściski Aniu :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko takie słowa od Ciebie?:) Pięknie dziękuję za taki miły komentarz. Serdeczności ślę:*

      Usuń
  5. Pekné srdiečka v rámiku! Páčia sa mí.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny hafcik Aniu i w rameczce ślicznie się prezentuje:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Karolinko,cieszę się że przypadł Ci do gustu. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń