niedziela, 17 lutego 2019

Choinka 2019 Luty

Witam słonecznie:}

Dzisiaj będzie szybciutko , pogoda taka piękna ...żal w domu siedzieć . 
Słońce świeci niemiłosiernie , może to już naprawdę wiosna ?


Jak wiecie , biorę udział w zabawie choinkowej 
u Kasi - Xgalaktyka 

Moja lutowa praca z krzyżykami to
 karteczka,która tak się prezentuje w promykach słońca. 
Aż chciałoby się zanucić ...autobus czerwony lala...tylko że ten z choinką mknie :}






Nie wiem jakie licho mnie podkusiło , że wzorek wyszyłam na niebieskiej kanwie * 
z tego powodu miałam problem z doborem papieru . 
W zakamarkach znalazłam biały papier drukowany w świąteczne wzorki , 
a hafcik umieściłam w czerwonej ramce.  
Kilka gwiazdek , czerwona i zielona tasiemka i karteczka gotowa.

Serdecznie dziekuję za wizyty i komentarze jakie u mnie zostawiacie :* 
Pozdrawiam cieplutko 
miłego i słonecznego tygodnia Wam życzę :}
Ania.

18 komentarzy:

  1. Karteczka super a niebieska kanwa to takie urozmaicenie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, żecię podkusiło Kochana bo wzorek na tych niebieskościach wygląda ślicznie.
    Bardzo ładnie skomponowałaś kolorystycznie karteczkę, no i moje ulubione autko świąteczne!
    Baaardzo mi się podoba :)
    Uściski zasyłam:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Kasieńko?😃To cieszę się bardzo,że trafiłam w Twoje gusta motoryzacyjne.Bardzo Ci dziękuję i buziaki zasyłam 😘😁

      Usuń
  3. Karteczka wygląda super i a hafcik bajeczny ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ślicznie dziękuję:) Miło Cię gościć w moich skromnych progach, pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  4. Licho dobrze wiedziało, co robi. ;) Zestaw kolorystyczny wyszedł doskonały. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze wyjdziesz z opresji, ślicznie wyszło, piękna wiosenna aranżacja 😉😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie słonko świeciło,a mnie się udało 😉 Dziękuję i ściskam:*

      Usuń
  6. Wiem co czułaś, bo kiedyś też miałam taki problem, teraz mam więcej papierków to jest mi łatwiej;-)
    Jednak poradziłaś Sobie świetnie i kartka wyszła wspaniale!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko,czyli muszę uzupełnić kolekcję papierków i mogę działać dalej.Pięknie dziękuję za odwiedziny i serdeczności ślę 😊😊😊

      Usuń
  7. Całkiem dobrze wygląda to niebieskie tło. Karteczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Violu , pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarz :}
    Pozdrawiam serdecznie :}}} A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski pasuje idealnie do karteczki, w końcu to zimowe klimaty :)
    Pięknie :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolka 😘 miało być zimowo i mroźnie😉

      Usuń