czwartek, 21 marca 2019

Misz - Masz , wszystkiego po troszeczku.


Dzień dobry :}

Przyznaję się bez bicia...tak jestem zbieraczem !!!
Przydaśki przeróżne chomikuje w ilości niemalże hurtowej.
Bo przecież nigdy nie wiadomo , kiedy i do czego 
 coś będzie mi potrzebne ?
Ciekawa jestem czy Wy też tak macie ?:}
Żeby zapanować nad tym moim " bogactwem"
dostałam od mojego dziecięcia dwa nowe pudełka.
Drewniane skrzyneczki po herbacie zostały pięknie 
ozdobione metodą decoupage w różowych barwach.
Koroneczka , kokardki i napisy sprawiły , 
że całość bardzo pięknie się prezentuje .
Ucieszyłam się z tych prezentów bardzo , a część moich 
skarbów znalazło miłe dla oka lokum :}
Dziękuję Karolinko  <3 :*
***
Powiedzcie same czy nie są piękne ? :}

 Już sam napis na pudełku zdradza jego przeznaczenie:}
Na koniec chciałam pokazać karteczkę , którą zrobiłam 
 bez okazji ...widać wena karteczkowa mnie dopadła ..hihi 
Moje zdolności w tym temacie nie są zadziwiające  ,
ale radość przy tworzeniu  wielka .
***



Na moim tamborku też coś się dzieje , przyjaciółka poprosiła mnie o metryczkę .
Trzymajcie kciuki , bo to będzie mój " pierwszy raz" 
Jeszcze nigdy nie xxx metryczki . 

Pięknie dziękuję za każde miłe słowo które u mnie zostawiacie.
Pozdrawiam cieplutko :* A.


22 komentarze:

  1. Skrzyneczki świetne, a przydasie .. ich nigdy nie za wiele, moje się już nie mieszczą nigdzie :-)
    Metryczka zapowiada się świetnie , powodzenia w haftowaniu , trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu widać chomikowanie mamy we krwi:)Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam słonecznie:)))😃

      Usuń
  2. Aniu ale piękne masz te skrzyneczki na przydasie. Co do przydasi to wcale się nie dziwię, że masz tego sporo, chyba każda z nas tak ma. Choć ja już w tamtym roku dojrzałam w końcu do tego, żeby je ograniczyć do niezbędnego minimum i tak pomału robię.
    Karteczka śliczna, masz zdolności. I trzymam kciuki za metryczkę, już teraz widać że będzie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa co do moich wypocinek:)
      Ja też muszę trochę się ograniczyć z tym szaleństwem przydasiowym, bo już się nie mieszczą w szufladach;)
      Miłego weekendu :)))

      Usuń
  3. Pudełeczka na przydasie przepiękne!
    Sama widzę, że chomikowanie to chyba moja druga natura... ale tyle rzeczy można wykorzystać do stworzenia czegoś nowego.
    Wiesz Aniu, Twoje zdolności do tworzenia karteczek są zadziwiające! Podziwiam! Piękna i radość z patrzenia na nią też mam :-)
    Za metryczkę trzymam kciuki!
    pozdrawiam wiosennie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja tylko podglądam najlepsze towarzystwo karteczkowe i zbieram wzorki:) Patrz Xgalaktyka.
      Strasznie się cieszę z Twoich zachwytów Kasiu:)
      Serdeczności ślę:*

      Usuń
  4. Piękna karteczka :* czuć wiosnę :) A metryczka na pewno wyjdzie piękna, czekam na efekt końcowy 😍😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolka :*
      Tak miało być wiosennie i kwiatowo .
      Uściski słoneczne zasyłam:)))

      Usuń
  5. Cudne kwiatuszki na karteczce, piękne kompozycje tworzysz 😍 bardzo przyjemnie czyta się twoje wpisy 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi polałaś serducho miodem 😚 cieszę się bardzo że moje wypocinki się podobają.
      Pozdrawiam cieplutko Marcyś:)))

      Usuń
  6. Śliczne lokum dla przydasi. Kartka super a metryczka będzie cudna.Zdolna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Marysiu za komentarz :) To nie zdolności,tylko miłość do robótek różnego rodzaju. Ja podziwiam Twoje frywolitki :))) Pozdrawiam .

      Usuń
  7. Przecudne są te pudełeczka, piękne i bardzo eleganckie:-)
    Karteczka jest zachwycająca i też bym chciała umieć takie robić, a umiem tylko bardzo proste.
    Twoje prace są zawsze przepiękne i takie dopracowane to jestem pewna że i metryczka wspaniale Ci wyjdzie:-)
    Pozdrawiam cieplutklo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko proste też jest piękne! Ja zachłanny człowiek widać jestem i tylko na bogato ...innych nie potrafię...nie wychodzą:(
      Pięknie dziękuję za każde miłe słówko. Byziaki :*

      Usuń
  8. Aniu, prześliczne pudełeczka, a przydasi nigdy za wiele. Też jestem chomikiem:)
    Podziwiam kartkę, taka pełną wiosennej radości.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze ,że nie tylko ja zbieractwem się zajmuje;)
      Uściski za ciepłe słowa Małgosiu:)))
      Pozdrawiam wiosennie 😃

      Usuń
  9. Wspaniałe pudełka ale wcale mnie to nie dziwi, bo znam sprawczynie tych cudeniek :)
    To tylko maleńki przykład jej wspaniałych zdolności i umiejętności!
    pełen podziw :)
    Aniu karteczka piekna...uczysz się szybko i widzę,że w temacie scrapbookingu idziesz już jak burza!
    Jestem pod ogromnym wrażenie i oczywiście urokiem :D :*
    Uściski słoneczne:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu to prawda, że z Karolki zdolna bestia:)
    A ja jestem Szczęściarą, bo znalazłam Mistrzynie karteczkową i ××× .Uczę się wszystkiego od Ciebie Kochana ,podpatruję i czerpię z Twojej wiedzy ile się da :)
    Wiesz ,że serce mi rośnie jak czytam takie słowa!
    Dziękuję Kasiu ♡ BUZIAKI:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu z naszymi rękodzielniczymi zapędami to chyba każda z nas jest takim chomikiem-zbieraczem, bo przecież wszystko może się przydać:)...tylko gdzie to wszystko trzymać?:)
    Pięknie tworzysz....jestem oczarowana Twoimi pracami, do tego przyjemne i lekkie posty....naprawdę miło mi się tu u Ciebie bywa:)
    Ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko takie słowa!!! Jest mi ogromnie miło je czytać 😊
    Zapraszam jak najczęściej w moje małe robótkowe miejsce .
    Pięknie dziękuję i uściski zasyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace zachwycają. A metryczka już zapowiada się bardzo sympatycznie :-) Aniolek pomoże i wyjdzie świetnie. Jestem pewna :-))
    Na mnie czekają cztery do wyhaftowania... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serducha dziękuję za miłe i pocieszające słowa:)*
      Bardzo jestem ciekawa Twoich metryczek? ...ja dopiero raczkuję w tym temacie.
      Pozdrowienia słoneczne 😃🌞

      Usuń