niedziela, 10 marca 2019

Album inny niż wszystkie .

Witam niedzielnie :}

Czy u Was też dzisiaj tak buro i ponuro ? Ja się pytam ...
gdzie ta Wiosna ??? ...:D 
Cały tydzień słonko pięknie do okien zaglądało , 
a człowiek musiał w pracy siedzieć i na weekend czekać . 
Już plany rowerowe w głowie układałam ,
 a tu taki psikus nam pogoda zmajstrowała .

Dzisiaj chciałam Wam pokazać album w kształcie akordeonu.
***
W ubiegłą sobotę byłam na fantastycznych warsztatach artystycznych organizowanych
 w Sklepiku Gosi ,
a ponieważ byłam z przyjaciółką ...to wypadzik był podwójnie
udany i sprawił mi dużo radości .

Warsztaty prowadziła Kasia Kędzierska ,
 a album to jej projekt .
Było mnóstwo klejenia i ozdabiania , czas tak szybko leciał
 że nawet nie wiem kiedy powstał mój album ...
same pewnie wiecie jak to jest, w miłym towarzystwie
 czas tak szybko mija ;}

Album rzeczywiście wygląda jak harmonia ,
 posiada 12 kieszonek i ozdobne tekturki na których można
 nakleić zdjęcia .
Przy innym ozdobieniu , album może spełniać rolę przepiśnika ,
a w kieszonkach możecie umieścić swoje ulubione przepisy :}
Mój jest w odcieniach różu , bo straszne mi się spodobał
papier w delikatne pastelowe różyczki .







Zdjęć troszkę dużo , ale chciałam Wam pokazać album z każdej możliwej strony .
W rzeczywistości naprawdę fajnie to wygląda i
mam nadzieję , że Wam się kochane podoba.

Pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia Wam życzę z dużą ilością słoneczka i weny twórczej :D
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Widziałam na żywo i stwierdzam, że zdjęcia nie oddają uroku😁 Warsztaty super i muszę tu dodać, że skończyłaś jako pierwsza swoją Cudną, różową harmoszkę😉😁💕
    Uściski Anula🤩😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu,a pojedziemy jeszcze na takie warsztaty?😃 Bardzo Ci dziękuję za takie słowa...to zaszczyt słyszeć je od Ciebie. Buziaki kochana 😃😘🌹

      Usuń
  2. Fajna forma tego albumiku , nie widziałam chyba jeszcze takiego. Świetnie sobie poradziłaś z ozdabianiem a papier faktycznie świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że piękny papier?...Więc sama rozumiesz Aniu, mój zachwyt:) Cieszę się, że Ci się spodobał mój albumik. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  3. Album inny ale jaki piękny, ciekawy w formie - świetnie wygląda!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko dziękuję bardzo za takie słowa:) Pozdrowienia słoneczne ślę:)))

      Usuń
  4. To jest takie cudo, że nie mogę się napatrzeć 😍 piękne, śliczne i czarujące 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcyś jak będziesz miała ślubne fotki to Ci taki zrobię 😉 Pięknie dziękuję za komentarz . Uściski 😃😘

      Usuń
  5. Piękny album! Romantyczny i delikatny - dzięki nietypowej formie bardzo oryginalny :-)
    serdecznie pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Kasiu:) Troszkę inny ,ale rzeczywiście romantyczny. Serdeczności ślę:)))

      Usuń
  6. Magiczny jest i na żywo prezentuje się jeszcze lepiej ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka jak Ci się tak bardzo podoba, to jest Twój 😃 Dziękuję za komentarz 😘

      Usuń
  7. Ależ wspaniały album i prezentuje się fantastycznie! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi słodzisz Karolinko:)
      Cieszę się!
      Uściski dla Ciebie:)))

      Usuń
  8. Niesamowity, wspaniały album, Aniu. Jestem oczarowana.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Małgosiu?..Jest mi bardzo miło, że Ci się podoba.
      Pięknie dziękuję:)*

      Usuń