sobota, 6 kwietnia 2019

Metryczka .


Witajcie kochani :}

Dzisiaj chciałabym 
 Wam pokazać metryczkę , którą wyszykowałam na prośbę 
mojej starej jak świat przyjaciółki.
Stara ...nie mam na myśli jej wieku oczywiście ...hihihi
***

Niestety gapa ze mnie straszna , metryczka już podarowana a ja nie zrobiłam zdjęcia jak wygląda oprawiona w białą rameczkę .
Wybaczcie , może kiedyś przy okazji wizyty cyknę kilka fotek.
Całe szczęście  że mam kilka zdjęć zrobionych jeszcze przed oprawieniem.

***
 Metryczka dla młodej damy o imieniu Izabella miała być 
" słodka i cukierkowa  " i taka moim zdaniem jest :}

Wróżka w różowej sukience znaleziona w jednym z numerów Coricamo .





Metryczka bardzo się spodobała i znalazła sobie miejsce nad łóżeczkiem małej uroczej dzieweczki <3

Dzisiaj było znowu króciutko , więcej zdjęć niż pisania ...coś ostatnio nie mam głowy do postów i nic mi się nie klei :d

Z całego mojego serducha , 
DZIĘKUJĘ PIĘKNIE !!!
  za wizyty i komentarze  które zostawiacie.
Witam ciepło każdego nowego obserwatora i
mam nadzieję , że zostaniecie na dłużej :}

Buziaki sobotnie :* 
Ania .


20 komentarzy:

  1. Ale ślicznie Ci ta metryczka Aniu wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Lidziu :)
      Nawet się nie spodziewałam takiego efektu .
      Pozdrawiam serdecznie:)))
      Ania

      Usuń
  2. Przepiękna metryczka Aniu, a wróżka jak marzenie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję:)))
      Serdeczności zasyłam Karolinko :*

      Usuń
  3. Jaka słodka metryczka. :) Na jej widok nie sposób się nie uśmiechnąć. Ładne rzeczy wyszywasz Aniu. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję za takie miłe słowa:)
      Pozdrowienia cieplutkie dla Ciebie Kasiu :)))

      Usuń
  4. Masz racje Aniu, metryczka jest słodka i cukierkowa :-) A to wszystko dzięki tej uroczej wróżce :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu taka słodka-cukierkowa ;)
      Dziękuję pięknie:)))
      Pozdrawiam ciepło🌹

      Usuń
  5. Przesłodka ta metryka..i jak pięknie ją obfociłaś na łonie przyrody:)
    Jestem pewna,że mała dama będzie miała cudowną pamiątkę :)
    Uściskii pozdrowienia Aniu :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu dobrze że w ogródku coś oprócz trawy znalazłam;))
    Cieszę się ,że hafcik przypadł Ci do gustu kochana.
    Buziaki w podzięce...Ściskam:**😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu cudna słodziutka metryczka, w sam raz dla malutkiej Księżniczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu :)
      Księżniczka będzie miała pamiątkę od cioci.
      Serdeczności ślę:))

      Usuń
  8. Bardzo dziewczęca, super pamiątka będzie dla małej królewny 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Milá výšivka pre dievčatko :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle urocza , pięknie wykonana i myślę, że w białej rameczce wygląda świetnie. Śliczna pamiątka i ozdoba dziecięcego pokoju. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Marysiu w moich skromnych progach:)
      Każde miłe słówko wywołuje uśmiech na twarzy i bardzo mnie cieszy .
      Pięknie dziekuje:)))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń