piątek, 12 kwietnia 2019

Zając w bratkach i nie tylko .

Witajcie :}

Święta Wielkanocne nie należą do moich ulubionych ,
 ale zawsze coś tam tematycznego do ozdoby sobie zmajstruje .

W tym roku wyszykowałam sobie zająca , taki śmieszny szaraczek
 w żółte kropeczki ozdobiony różową kokardą .
 Jest dosyć duży i chyba trafi na poduchę , sama jeszcze nie wiem co z nim zrobię  : D
Na razie obfociłam gościa w ogrodowych bratkach .
***
W moich prywatnych magazynach na strychu , znałam drewniane ażurkowe jajo 
i zrobiłam z niego zawieszkę .

Jajo pomalowałam białą farbą , tył podkleiłam papierem w biało - zieloną kratkę,
 dodałam kilka kwiatków zrobionych z foamiranu .
Kokardka , listki i zielona rafia dopełniła całości .
Moje skalniaki  które już kwieciem w pięknym chabrowym kolorze
  się obsypały i pozowały razem z jajem do zdjęć : D

Zrobiłam jeszcze kilka karteczek , ale to już w następnym poście .

***

Kochane jestem Wam winna zdjęcie metryczki z poprzedniego postu .
 Tak wygląda w pełnej krasie , w ramce z koroneczką i różowym passe - partout :D
 Hafcik troszkę niewymiarowy , a wiec miałam problem z doborem ramki 
...jedna za mała , druga za duża ...
No tak to już jest , jak się wzorek nieumiejętnie rozplanuje :D
***

Mam nadzieję , że Was nie zanudziłam tym przydługim postem ?

Pozdrowienia cieplutkie zasyłam , 
miłego i słonecznego weekendu życzę:}
Ania.

 Cieszę się bardzo , że do mnie zaglądacie 
i miłe słówko zostawiacie  .
DZIĘKUJĘ :*

32 komentarze:

  1. Ale super jest ten haftowany króliczek, zresztą to jajo też mi się bardzo podoba. A metryczka po oprawieniu wygląda ślicznie, ja uwielbiam wszelkiego rodzaju koroneczki, a tam widzę że jest, wiec dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu zamiłowanie do koroneczek i falbanek mamy wspólne, więc nie tylko xxx nas łączą :)
      Bardzo się cieszę, że podoba Ci się to co robię.
      Serdecznisci ślę:*
      Dziękuję:)))

      Usuń
  2. Prześliczny ten Zajączek i będzie idealną dekoracją, gdziekolwiek go użyjesz. Zawieszkę taką chciałabym umieć skomponować ale wiem, że wyszedłby mi jakiś bohomaz, a u Ciebie tak pięknie wygląda. A mała Izabelka dostanie wspaniałą metryczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu zajac zdecydowanie ozdobi poduchę, tam mu będzie najlepiej;)
      Jestem pewna, że Twoje zawieszki będą tak samo wyglądać, tylko spróbuj a się przekonasz...to nie takie trudne .
      Dziękuję ślicznie:)))

      Usuń
  3. Piękne hafty, cudne oba. Zajączek jest uroczy i śliczne są te jego kropeczki :-) Jajco będzie piękną ozdobą. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach...jak bardzo miło czytać takie słowa :)
      Pięknie dziękuję i pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  4. Aniu, śliczny ten zajączek w kropeczki. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki ozdobiłaś jajo. A metryczka mnie oczarowała.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Małgosiu, że moje wypocinki przypadły Ci do gustu :)
      Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. Duży zając na poduszkę? Jestem za. :) Zawieszka też niczego sobie, a oprawiona metryczka wygląda uroczo. :) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Kasiu za dobre słowo:*
      Decyzja podjęta...będzie poducha z zajacem !
      Uściski cieplutkie dla Ciebie :)))
      ps.pilnuj Czirliderek Kasiu ;)

      Usuń
  6. Śliczny ten haftowany zając :-) Byłby idealną ozdoba poduszki :-) To drewniane jajo cudnie przyozdobiłaś, jest dzięki temu oryginalną ozdobą świąteczną :-) Z oprawa metryczki świetnie sobie poradziłaś :-) Śliczna jest :-)
    pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, buzia się uśmiecha jak się czyta takie miłe słowa:)
      Dziękuję pięknie ...
      Serdeczności zasyłam :)))

      Usuń
  7. No Kochana ale poszalałaś z tymi zapędami twórczymi ! :)
    Wszystko piękne i jak zawsze dopracowane w każdym szczególe:)
    Zając rewelacja..nie wiem czemu ale kojarzy mi sie z tymi dużymi czekoladowymi w sreberku,
    więc najchętniej to bym go schrupała!
    Rameczka cudo bardzo wiosenna i pogodna...no i te kwiaty:)))
    Wielkie brawa dla utalentownej Twórczyni :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja to taki niespokojny duch...××× kwiatki ramki,
      sama już nie wiem za co się złapać !;)
      A ten szarak trafi na poduchę,
      Ty dostaniesz czekoladowego do schrupania :)
      Kochana najpiękniej jak potrafię, dziękuję za takie miłe słowa i bardzo się cieszę że Cię mam ♡
      Buziaki:*:)

      Usuń
  8. Aniu świetne prace. Uroczy hafcik , fajny gość z tego zająca.
    Jajo ze strychu prezentuje się cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Aniu z wizytę i komentarz :)
      Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  9. Zajączek - słodziaczek, a te kropeczki dodają mu uroku. Metryczka dopracowana w każdym calu, a do tego śliczniutka. Ażurowe jajko będzie idealną ozdobą na święta!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Alinko:)
      Jak czytam takie miłe słowa, to od razu nabieram ochoty na następne prace .
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  10. Bardzo miło się ogląda i czyta takie cudowności, ogromnie zazdroszczę talentu, ale najważniejsze, że masz z tego wielką radość 😁 czekam na więcej 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcyś jaki tam talent?;)
      To tylko zamiłowanie do tworzenia badziewków , cieszę się bardzo że mogę pokazywać moje wytwory.
      Dziękuję bardzo i buziaki zasyłam:*

      Usuń
  11. Fantastyczny i przeuroczy zajączek, a i zawieszka bardzo mi się podoba, bo super Ci wyszła:-)
    Metryczka w oprawie wygląda wspaniale:-) Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję Karolinko za te ciepłe słowa:)
      Pozdrawiam Cię słonecznie:*

      Usuń
  12. Super haft! Takiego zająca jeszcze nie widziałam. Zawieszka również pięknie się prezentuje.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Ci się podoba?:)
      Baaardzo pięknie dziękuję.
      Pozdrawiam ciepło Justynko:))

      Usuń
  13. Wspaniałę są Twoje prace. Zając piękny w swej prostocie, Kartka z jajkiem niezwykle bogato zdobna, a metryczka zachwyca starannością wykonania i oprawą haftu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo Ci dziękuję za docenienie moich prac:)..uczę się wszystkiego i staram się bardzo , bo jak już coś robić to tylko z sercem.
      Pozdrowienia serdeczne :)))

      Usuń
  14. Super ten zając! Wesołych Świąt życzę:)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych! Zapraszam do mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Weroniko :)
      Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś. Rozgość się proszę , za miłe słowa dziękuję pięknie i lecę do Ciebie.
      Pozdrawiam serdecznie:))) A

      Usuń
  15. Jejku jedno cudo goni drugie. Wspaniałe prace ,a metryczka bardzo ładnie oprawiona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi słodzisz Małgisiu 😃
    Bardzo Ci dziękuję za te słowa.
    Serdecznisci zasyłam:))

    OdpowiedzUsuń