sobota, 25 maja 2019

Choinka 2019 Maj

Dzień dobry :}

Maj powoli się kończy , więc najwyższa pora zaprezentować pracę którą wykonałam na zabawę u Kasi  - Choinka 2019 .


Szału nie ma ...coś w tym miesiącu zaspałam , tak mi jakoś ten deszczowy maj przez palce przeleciał , weny i pomysłów chwilowo brak :D 
Mały i prosty hafcik gwiazdek oprawiłam w filc w kształcie rękawiczek , które wykończyłam białym futerkiem .
Powstała para rękawiczek połączona sznureczkiem . 
Zawieszka może mało świąteczna , ale są rękawiczki i gwiazdki - więc jest zima :}
A jak jest zima , to są Święta BN ...hihi...mam nadzieję , że Kasia pracę zaliczy.

Chyba każda z nas takie rękawiczki na sznurku z czasów dzieciństwa pamięta  i powiedzcie same czy to nie było wygodne rozwiązanie ???
Przynajmniej człowiek nie gubił rękawiczek :D
 ***



Zdjęcia zrobione w ogrodzie , w otoczeniu iglaków i promieni słońca które w końcu pięknie zaświeciło .
 

Kochane , miłego i słonecznego dnia życzę i
pięknie dziękuję za wizyty w moich skromnych progach.
Niech jutrzejszy dzień przyniesie Wam dużo radości i niezapomnianych wrażeń :}



Pozdrawiam słonecznie :*

Ania.


34 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł!
    Zachwyca mnie to niebanalne wykończenie. Skromny hafcik nabrał niesamowitego charakteru!
    Jestem zachwycona! :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)
    Kasia
    Ps. Filc sama wycięłaś w taki kształt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu, sama wycięłam według formy z papieru :)
      Lubię troszkę pokombinować, żeby z niczego zrobić coś.
      Pięknie Ci dziękuję za takie miłe słowa, to miód na moje serce :)
      Pozdrawiam cieplutko:*

      Usuń
  2. Ależ zawieszka jak najbardziej świąteczna! Bardzo mi się podoba to futrzane wykończenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, przepiękne te rękawiczki i faktycznie przywołują dziecięce wspomnienia. Też nosiłam takie na sznurku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu chyba każdy z nas takie nosił:)
      Bardzo dziękuję i serdeczności ślę:)))

      Usuń
  4. Śliczne rękawiczki, urocze. Masz rację, to bardzo dobry wynalazek był/jest, bo ja swoim dzieciom też takie zakładałam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne rękawiczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, może i hafcik mały i prosty, ale rezultat końcowy jest zachwycający. Mnie się ogromnie te Twoje rękawiczki podobają, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko bardzo , coś ostatnio nie lubimy się z igiełką hihi..;)
      Serdeczności dla Ciebie :*

      Usuń
  7. Świetny pomysł Aniu z tymi rękawiczkami, haft mały ale za to jak efektownie się prezentuje.
    Super pomysł z futerkiem..no i ten sznureczek !
    Rozczulający :)
    Uściski słoneczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Kasiu i obiecuje ,że w następnym miesiącu będzie lepiej;)
      Pozdrawiam cieplutko :*)

      Usuń
  8. Jestem zakochana w tych rękawiczkach 😻 są takie milutkie, puchate i ciepłe...Tak mi się kojarzą, a na żywo jeszcze piękniejsze💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko rękawiczki zimowe ,to muszą być cieplutkie i puchate ;)
      Dziękuję i buziaki zasyłam:*

      Usuń
  9. Naprawdę pomysłowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Dorotko i dziękuję, że do mnie zajrzałaś :)
      Rozgość się proszę i zostań na dłużej .
      Pozdrawiam słonecznie:)))

      Usuń
  10. haft może i mały i taki zwyczajny ale rewelacyjnie go wkomponowałaś i dodałaś futerko, sznurek i rękawiczki "jak żywe" :) też takie miałam za malucha tzn. nie takie wyszywane ale na sznurku :D pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      Ja też nosiłam rękawiczki na sznurku..hihi
      Pozdrawiam Cię Ana :)))

      Usuń
  11. Urocze rękawiczki :) naprawdę świetny pomysł miałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Natalko:)
      Bardzo dziękuję za komentarz i biegnę do Ciebie .
      Pozdrawiam serdecznie:)
      Ania.

      Usuń
  12. Ciekawy pomysł Aniu i bardzo ładna realizacja. Podoba mi się.Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Maryniu:)
      Cieszę się, że moje rękawiczki się spodobały .
      Pozdrawiam słonecznie:)))

      Usuń
  13. Piszesz, że szału nie ma?
    Dla mnie jest!!!! Rękawiczki są cudne! Wspaniały pomysł, śliczna realizacja!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję Alinko:)
      Dla mnie ta praca jakaś taka marna, bo hafcik lichy;)
      Bardzo się cieszę, że Ci się spodobała .
      Pozdrawiam słonecznie:)))

      Usuń
  14. No ja nie mogę...one są fantastyczne! I jakie tam mało świateczne, są bardzo świąteczne:-)))
    Super pomysł miałaś Aniu, brawo! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Karolinko Ty to potrafisz moje serducho miodem polać;)
    Dziękuję Ci pięknie.
    Serdeczności ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu rękawiczki jak najbardziej są zimowe :).
    Cudne są :).

    O tak, rękawiczki na sznurku, to było dobre rozwiązanie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Agnieszko i cieszę się, że rękawiczki przypadły Ci do gustu :)
      Uściski słoneczne 😊🌹

      Usuń
  17. Oczywiście, że, dzieckiem będąc, miałam rękawiczki na sznurku :-)))
    Zabawnie wyglądały, kiedy zwisały z rękawów, gdy kożuszek lub płaszczyk wisiał na wieszaczku :-)))
    Świetnie wszystko wymyśliłaś. Ozdoba świąteczna jak się patrzy :-))
    Słoneczny uśmiech ślę. Miłego na dzisiejszy wieczór i na dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko widzę , że wspomnienia z dzieciństwa mamy takie same:)
      Pięknie dziękuję za miłe słówko i słoneczne pozdrowienia zasyłam:)))

      Usuń