niedziela, 9 czerwca 2019

Dla mamy .

Witajcie kochani  :}

Chwilkę mnie tutaj nie było, bo jak wszystkie
 " maniaczki robótkowe " cierpię na notoryczny brak czasu .

 Niby zajęć nie mam aż tak dużo ...normalnie jak każda z Was , praca zawodowa na cały etat i drugi etat w domu :}  I całe mnóstwo przyjemności i pasji które pochłaniają mnie bez reszty .
A winna jest ta piękna pogoda , która wyciąga mnie na rower w każdej wolnej chwili . Na zajęcia zumby też muszę iść 3 x w tyg , bo towarzystwo tam rewelacyjne i zajęcia prowadzone bardzo profesjonalnie  . Dają mi one wielką radość i jako taką sprawność  , to taka moja rehabilitacja fizyczna i psychiczna .

  Nie żebym narzekał...o nie !!! ja tylko troszkę się tłumaczę z mojego blogowego lenistwa ...hihi 
***
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zawieszkę zrobioną na drewnianym serduszku i malutki igielnik . 
Moje wypocinki dodałam do prezentu , który na Dzień matki otrzymała moja prywatna mamcia :}
Muszę Wam powiedzieć  że zachwytom nie było końca , a radość mamci była ogromna . Wiadomo....mama zawsze chwali prace swojego dziecka :}}}
Serduszko ubrałam w kwiaty z foamiranu , dodałam koronkę kilka skrapków i nawet troszkę farbą pochlapałam ...wszystko w pomarańczowych odcieniach .
Zawieszka jest dosyć duża 15x15 cm. i znakomicie się nadaje do ozdoby , można zawiesić w oknie lub na ścianie . 




 ***
Mały igielnik ozdobiony hafcikiem z delikatnymi kwiatam i różową koronką , też mamci się przyda ;}

 Kochane  to wszystko na dzisiaj , żegnam się z Wami cieplutko i wszystkiego dobrego życzę na dzisjaj jutro i na cały tydzień :}

Uściski słoneczne :*
Ania.


28 komentarzy:

  1. Aniu, pięknie obdarowałaś swoją Mamcię.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystaj z pięknej pogody ile się da :-) Skoro rower wzywa na kolejne przejażdżki to nawet się nie zastanawiaj. Lato mamy krótkie i nigdy nie wiadomo jaką pogodą nas uraczy :-)
    Prezent dla Mamy prześliczny, nie dziwię się radości i zachwytom :-)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam Kasiu ile się da i dlatego wszystko inne schodzi na dalsze plany ;)
      Dziękuję bardzo i dużo słoneczka życzę 😊

      Usuń
  3. Przepiękne prezenty poczyniłaś i najważniejsze że wiele serca i radości w nich widać :-) Pozdrawiam serdecznie i utrzymania dobrej kondycji życzę :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przecudne🤩
    Zawieszka taka romantyczna i delikatna, będzie idealną ozdobą na okno 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie Karolka zrobię w różowych barwach :)))
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  5. Przepiękne serducho! A igielnik - to oczywiste - zawsze się przyda:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Irenko:)
      Dużo słoneczka życzę 😊

      Usuń
  6. Mamy chwalą swoje dzieci i prezenty, które od nich dostają. Twoja Mama mogła być 00% szczera w swych zachwytach, bo piękności dla Niej przygotowałaś. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Violu ,zawsze mama swoje dziecko chwali:)
      Serdeczności zasyłam 😊

      Usuń
  7. Bardzo ładny prezent. Mama na pewno się z niego cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Kasiu,cieszy się i to bardzo !
      Dziękuję Ci pięknie:)))

      Usuń
  8. Cudności 😍 piękne rzeczy tworzysz i zawsze miło poczytać o twoich codziennościach 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu! Serduszko i igielnik wykonałaś z miłością i miłością i wielką dbałością o każdy detal. Efekt jest zachwycający :-)
    Pozdrawiam serdecznie w upalny dzień i życzę Ci dni mniej skwarnych, ale pogodnych :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aneczko, za tyle miłych słów :*
      To wielka motywacja do dalszej pracy .
      Pozdrowienia pełne słonka dla Ciebie 😊

      Usuń
  10. Wspaniałe prezenty dla najwspanialszej kobiety pod słońcem, czyli mamy ♥ Pozdrawiam, będę zaglądać tu częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moim małym świecie,rozgość się proszę i zaglądaj jak najczęściej:)
      Dziękuję za wizytę 😊

      Usuń
  11. Pięknie swoją prywatną mamę obdarowałaś. Podoba mi się zawieszka, bo jest taka radosna i barwna a igielnik swoją delikatnością urzeka. Zdolna z Ciebie dziewczyna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za takie miłe słowa, bardzo się staram żeby to co robię było ładne dla oka :)
      Pozdrawiam wakacyjne Marysiu 😊🌞

      Usuń
  12. Przepiękne serduszko dla mamy! Igielnik też cudny. To są prezenty od serca :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie od serca :)
      Dziękuję bardzo !
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  13. No dobrze Aniu - mamą Twoją nie jestem ;) ale mogę się też pozachwycać, prawda? :) Prace piękne, a serce wygląda tak urokliwie, że radość Twojej mamy jest w pełni zrozumiała. W końcu za tym kolorowym i namacalnym wyznaniem miłości idzie cała masa ciepłych uczuć. :)
    Uściski ciepłe Aniu przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu oczywiście , że możesz się pozachwycać...miło mi bardzo:)))
    Dziękuję Ci pięknie !
    Pozdrowienia słoneczne ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako mama mogę Ci Aniu powiedzieć, że prezent jest naprawdę zachwycający!!! A Twoja osobista mama to prawdziwa szczęściara, bo ma bardzo zdolną córcię która takie przepiękne rzeczy dla niej tworzy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Karolinko za docenienie mojej pracy, wiesz że dla mamy to zawsze człowiek się bardzo stara:)
      Uściski 😊🌺

      Usuń