niedziela, 12 maja 2019

W odcieniach różu .

Dzień dobry :}

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza , jest zimno i deszczowo a słońca jak na lekarstwo . A ja dla odmiany przychodzę do Was z czymś ciepłym i miłym , bo z tym właśnie kojarzy mi się poduszka i serce <3 

Haft ten zaczęłam przeszło rok temu , to były początki mojej miłości krzyżykowej . Wstyd się przyznać , ale znudziłam się nim szybko i powędrował nie skończony do szuflady :D 
Może zbyt monotonny i dosyć duży , jak na pierwsze igiełkowe zmagania ...sama nie wiem : ( 
 A może ze mnie taki niecierpliwy człowiek ??? 
W majówkę hafcik odkopałam , skończyłam i z wielką przyjemnością wkomponowałam go w poduchę .
***
Haft wykonałam na kanwie w kolorze ecru , muliną DMC w różnych odcieniach różu . Użyłam chyba wszystkich różowych pasemek muliny , jakie w domu posiadam :}
Od bladego różu po cukierkowy , na fuksji kończąc . Niestety pogoda nie jest odpowiednia na robienie zdjęć , więc tych moich różnorakich różowości nie widać tak bardzo jak bym chciała .

Do uszycia poduchy wykorzystałam kawałek bawełny w kolorze ecru , brzegi  wykończyłam zakładkową falbanką .
  Oczywiście nie byłabym sobą , gdybym nie ozdobiła podusi koroneczką i małym drewnianym serduszkiem...ehhh..znowu moja romantyczna natura wzięła górę :D
*** 
" Miłosna " podusia zajmie miejsce na mojej kanapie ,
taki właśnie prezent sobie zrobiłam dla poprawy nastroju :}






***
Dziękuję pięknie za każde miłe słówko zostawione u mnie, moje serducho się cieszy jak się czyta takie pochwały :}

Pozdrawiam Was bardzo cieplutko , życzę dużo słoneczka 
uśmiechu i mnóstwo weny twórczej .

Miłego weekendu kochane !!!
Ania :*
 

34 komentarze:

  1. Aniu, jaka śliczna i romantyczna ta podusia. Koronka i to malutkie serduszka pięknie ja ozdabiają i z przyjemnością poczytałam, jak w innych językach brzmi miłość.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie Małgosiu:)
      To fajnie ,że nawet z ××× można się obcych języków uczyć i jeszcze ma się z tego przyjemność!
      Pozdrawiam ciepło 😊🌹

      Usuń
  2. Przepiękna i bardzo romantyczna podusia. Zapewne i jak się głowę na niej na chwilę położy to i sny/marzenia będą baaaaardzo romantyczne :-) Piękny haft, bardzo ładnie zagospodarowany :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka miała być :)
      Istne Clasico Romantiko na poprawę nastroju ;)
      Z całego serducha dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam słonecznie :)))

      Usuń
  3. Krásna výšivka, nádherný vankúš v ružovom. Veľmi sa mi páči :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Adko:))
      Pozdrawiam serdecznie 😊🌹

      Usuń
  4. Prześliczna podusia! Skoro jej tematem przewodnim jest miłość to musi być romantyczna w każdym calu :-) Nie dość, że pięknie wyhaftowana to przepięknie uszyta! Masz Aniu talent w dłoniach :-)
    pozdrawiam gorąco
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nawet nie wiesz ile radości dają mi Twoje słowa, to bardzo motywuje do dalszej pracy :)
      Dziękuję Ci baaardzo 🌹
      Uściski :)))

      Usuń
  5. Zachwycająca, romantyczna podusia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te twoje początki hafciarskie 😊 każde kolejne piękniejsze od drugich 😍 ciekawe czym jeszcze nas zaskoczysz 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam , oj tam ;)
      Staram się bardzo, żeby Cię zaskoczyć 😁
      Buziak w podzięce dla Ciebie 😘

      Usuń
  7. Aniu jaka cudna podusia. Sam hafcik świetnie Ci wyszedł, fajnie że się doczekał finału. A oprawę mu zrobiłaś prześliczną. Ja też kocham wszelkiego rodzaju koronki (i jeszcze świecidełka) :) Jak Ci zazdroszczę zdolności szycia, bo dzięki temu możesz takie piękne rzeczy sobie zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś ja dobrze wiem ,że my to chyba bratnie dusze jesteśmy i upodobanie mamy w tych koroneczkach i falbankach:)
      Szycie nie jest takie trudne ,spróbuj chodź raz to się przekonasz .
      Ze mnie krawcowa marna ,tylko proste rzeczy potrafię uszyć ;)
      Uściski cieplutkie 😘

      Usuń
  8. Śliczna i bardzo romantyczna podusia, dodatkowo róż dodaje jej swoistego ciepła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marysiu pięknie:))
      Uściski słoneczne dla Ciebie 🌞😃

      Usuń
  9. Aniu rewelacja !! Uwielbiam poduszki z haftem , uwielbiam wyszywać literki a więc wszystko jak dla mnie super !!
    Piękny prezent sobie zrobiłaś. Uroku dodaje jeszcze ta koroneczka i falbanka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę Aneczko, że w Twe gusta trafiłam :)
      Czasami trzeba o sobie pomyśleć ..prawda ?
      Buziak :*

      Usuń
  10. Lubię, kiedy haft znajduje praktyczne zastosowanie. Tu znalazł nie tylko praktyczne, ale też piękne! A fotografie wśród róż wspaniale korespondują z nastrojem motywu i całej poduszki. Gratuluję poysłu i wykonania :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu za takie śliczne słowa od Ciebie, rumieńcem się oblałam ;)
      Uściski cieplutkie zasyłam i dużo pięknego życzę 😃🌹

      Usuń
  11. Przepiękną poduszkę stworzyłaś, bardzo romantyczna i fajnie wykończona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduszka idealna :) Niezwykle mi się podoba ta ozdobna falbanka. I i sposób w jaki nam zaprezentowałaś poduszkę jest niesamowity. Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu taką nietypową falbankę sobie wymyśliłam ,bardzo się cieszę że się podoba :)
      Dziękuję z całego serca za pochwały i uściski serdeczne ślę :)))

      Usuń
  13. Podusia jest przepiękna :) na żywo prezentuje się jeszcze lepiej 😍😘😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę pięknie się prezentuje Twoja miłosna poducha Aniue.
    Przychodzą mi na myśl babcine dekoracje w stylu shabby :)
    Pozdrowienia słoneczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Ty wiesz, że ze mnie romantyczne stworzenie ;) i taki styl podoba mi się bardzo .
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz :)
      Serdeczności zasyłam :*

      Usuń
  15. Piękny i bardzo romantyczny prezent sobie zrobiłaś. Podusia jest piękna i dobrze, że ją odkopałaś i skończyłaś.
    Witam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło Alinko :)
      Rozgość się u mnie i zaglądaj od czasu do czasu.
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  16. Super pomysł, piękną poduszkę uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się haftowane poduszki i ta nie jest wyjątkiem. Fajny wzór i wspaniale wkomponowany w poduszkę,
    a koronka i falbanka to taka kropka nad i. Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię takie poduchy i dlatego co jakiś czas sobie taką sprawiam ;)
    Dziękuję pięknie:)
    Pozdrawiam Karolinko 😊🌹

    OdpowiedzUsuń