sobota, 4 maja 2019

Relacja z warsztatów .


Witajcie  !!!

Majóweczka jeszcze w toku , pogoda dopisała i wcale nie było tak deszczowo i zimno jak nas straszono , przynajmniej u mnie .
Słońca było pod dostatkiem , co oczywiście wykorzystałam na maxa i z przyjemnością spędzałam czas na świeżym powietrzu .
Z grupą przyjaciół i w doborowym towarzystwie , oddawałam się moim ulubionym wycieczkom rowerowym .
Dla porządku ...kiełbaski z grila były i co nieco innego też :D ...jak na majówkę przystało ..hihi. 
Dzisiaj pogoda już marna więc można odpocząć i zabrać się za artystyczne zajęcia , może igiełką pomachać ?
A jak wasza majóweczka ? mam nadzieję , że też była udana .
 
***
W ostatnią sobotę kwietnia brałam udział w bardzo udanych warsztatach scrapbokingowych zorganizowanych przez Sklepik Gosi w Katowicach . Uwielbiam takie warsztatowe spotkania.
Robiłyśmy przepiękny balon i karteczkę , autorski projekt
 Kasi Nowak - Xgalaktyki z bloga
 " Tam gdzie spadają anioły "

Warsztaty bardzo profesjonalnie i w cudnej , przyjaznej atmosferze prowadziła oczywiście Kasia :}

Mojej pracy daleko do orginału , ale starałam się bardzo .
Zobaczcie proszę co udało mi się zmajstrować .

I jeszcze zbliżenie na karteczkę z balonem 
Powiem Wam ,że wszystko jest tak pięknie przez Kasię zaprojektowane że zdjęcia absolutnie nie oddają uroku tej pracy.
Mam na myśli orginał oczywiście , a nie mój balonik :D
Pracy było co niemiara , chwilami czułam się jakbym składała statek kosmiczny .
Tyle wycinania , sklejania i ozdabiania , na bogato :}
Czego tam nie ma , przeróżne skrapki ,koroneczki falbaneczki , pomponiki i przepiękne kwiaty !!!
 Całe szczęście , że prowadząca służyła dobrymi radami , pomocną dłonią i morzem  cierpliwości  !!!

Dziękuję Kasiu :*

***
Kochane zachęcam Was bardzo serdecznie do udziału w różnych warsztatach , można się dużo nauczyć ,
 poznać zakręcone artystycznie osóbki i mieć mnóstwo radości . 
A co najważniejsze ... to czas tylko dla Was , a to bardzo ważne .

Pozdrawiam cieplutko i dużo słonka Wam życzę  :*

Ania .

34 komentarze:

  1. Ciekawe warsztaty ja jeszcze nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w takich. Piekne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgisiu :)
      Warsztaty to naprawdę fajna sprawa ,polecam i pozdrawiam Cię :))

      Usuń
  2. Przepiękne efekty! Zachwycające prace :-) Widać, że czas spędzony na warsztatach sprawił Ci mnóstwo radości i był niesamowita frajdą :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Kasiu ,było bardzo przyjemnie i twórczo:)
      Dziękuję pięknie!
      Serdeczności zasyłam :)))

      Usuń
  3. Nádherná pohľadnica!
    Peknú nedeľu,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace stworzyłaś, cudne. Pomysł Ani rewelacyjny, ale i Twoje wykonanie po prostu piękne :-) Fajne są takie warsztaty. Kasię znam jedynie z bloga, ale jej prace szczerze podziwiam :-) pozdrawiam serdecznie i dalszego odpoczynku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko to projekt Kasi od A do Zet:)
      Warsztaty były rewelacyjne , a Kasia prowadziła je bardzo profesjonalnie.
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam:)))
      A.

      Usuń
  5. Aniu, wspaniałe prace powstały, takie bardzo artystyczne. Podziwiam! Warsztaty to super sprawa.
    Pogody na majówce trochę zazdroszczę, bo u mnie lało i było zimno.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosi wielka szkoda ,że u Ciebie pogoda była pod psem :( Za miłe słówko dziękuję bardzo i uściski zasyłam:)
      A.

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę Aniu, że podobało ci się na warsztatach.
    Dla mnie to ogromna radość i przyjemność patrzeć jak tyle wspaniałych
    i uzdolnionych osóbek tworzy takie wspaniałośći !
    A najmilej...kiedy wiem,że te osóbki są zadowolone :)
    Balon chwaliłam juz na żywo ale napiszę jeszcze raz - CUDO :)
    Mam nadzieję,że jeszcze nie jeden wyjdzie spod Twoich rąk:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu wiesz ,że uwielbiam te warsztatowe sprawy:)
      A w Twoim rewelacyjnym wykonaniu to już w ogóle!!!
      Dziękuję pięknie za pochwały, moje serducho się cieszy tym bardziej że to od Ciebie :)
      Serdeczności ślę:*

      Usuń
  7. Praca piękna i wcale mnie nie dziwi, że korzystasz z warsztatów, skoro takie cuda można zrobić 😍 czytam o twoich aktywnościach i wiem, że życie może być bardzo ciekawe, super 👍😁😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma fajnych ludzi dookoła i swoje małe pasje ,to życie staje się ciekawsze i bardzo fajne:)
      Warsztaty bardzo lubię i uczę się ile się da !
      Dziękuję pięknie:)
      Uściski Marcyś:*

      Usuń
  8. Balonik i karteczka to po prostu istny cukiereczek 🤩🤩🤩
    Zakochałam się 💗
    Czekam na więcej papierkowych dzieł!😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Karolinko i bardzo się cieszę, że Ci się podoba:)
      Uściski słoneczne zasyłam:)))

      Usuń
  9. Aniu no powiem że trochę Ci tych warsztatów zazdroszczę, a najbardziej tego , że mogłaś poznać Kasię osobiście.
    Kartka z balonem jest cudna.
    Mam co roku ten sam problem ... jechać na majówkę czy na Zlot do Katowic.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu musisz koniecznie wybrać się na takie warsztaty .
      Kasia to bardzo utalentowana i przesympatyczna osóbka, a warsztaty prowadzi rewelacyjnie:)
      Dziękuję za dobre słowo:)))

      Usuń
  10. Zbyt skromna jesteś - piękne są twoje prace.:) Chętnie bym wzięła udział w warsztatach prowadzonych przez Kasię, ale ja z Pomorza.... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko to rzeczywiście daleko mieszkasz...szkoda:(
      No chyba ,że warsztaty z noclegiem? :D
      Pięknie Ci dziękuję za docenienie moich prac.
      Słonka życzę :)
      A.

      Usuń
  11. Piękne prace :) Warto chodzić na takie warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że warto Kasiu, można się wiele nauczyć :)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  12. Zachwycające prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita forma pamiątki, z przesłaniem, z życzeniami, i dodatkowym "groszem". Piękne te baloniki Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję Violu :)
    Serdeczności dla Ciebie ślę:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Balon mnie oczarował, Aniu! Ileż tu koncepcji, pomysłów, smaku... i jaka wyobraźnia! Wszystko to dało wspaniały efekt. Zazdroszczę tych warsztatów z Kasiu i przede wszystkim osobistego kontaktu z tyloma twórczo zakręconymi kobietkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem wielką fanką wszelakich warsztatów. Twoje pracę są piękne, więc warto było!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię warsztatowe spotkania, dużo się można nauczyć i poznać ciekawe osoby:)
    Dziękuję pięknie za komentarz i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam i zachwycam się ogromnie! To są niesamowicie piękne i pomysłowe prace. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie dziękuję Karolinko:*
    Słoneczne pozdrowienia zasyłam :)

    OdpowiedzUsuń