środa, 21 sierpnia 2019

Lawendowe zbiory .

Dzień dobry kochani :}

Od zawsze w moim ogrodzie rośnie lawenda , nie ma chyba sezonu w którym by jej nie było . Uwielbiam jej drobne i delikatne kwiatuszki , zapachem się zachwycam a jej kolor powala mnie na kolana !
A ponieważ niedaleko mojego domu znajduje się rzeka ,to skutecznie odstrasza komary . Jest ich zawsze mnóstwo i tak sobie myślę , że dzięki tej mojej lawendzie mogę spokojnie w ogrodzie wieczorem posiedzieć :D

Lawenda już zebrana i wysuszona , wiec trzeba ją w coś zapakować. Kilka krzyżyków , koronka , maszyna do szycia i mam już gotowe trzy zawieszki pachnące tym boskim zapachem . A to jeszcze nie koniec , bo w tym roku zbiory mam bogate .

A propos lawendy ... 
Spotkałam niedawno koleżankę na ulicy i widzę , że niesie doniczkę pięknej francuskiej lawendy . Po przywitaniu się pytam...lubisz lawendę ? ...a ona mi odpowiada ....nie za bardzo , zapach jest mdły i nie za bardzo mi się podoba , ale jestem już w tym wieku ....;DDD
Ja lekko zdziwiona , o co chodzi ? 
Uśmiałam się bardzo , bo wyszło na to , że ja chyba od zawsze jestem w " TYM WIEKU " ...hihihi 

***
Moje małe pachnidełka , na razie tylko trzy ;}


 Zawieszka serduszkowa , ta zawieszka najbardziej mi się podoba .
Bo wzorek w kształcie serduszka i te koronki ahh...dla lawendy w sam raz .

Zawieszka w kształcie ptaszka , trochę dziwnie wygląda , następnym razem muszę formę bardziej dopracować:}
I typowy woreczek , wykończony koronką i kokardką w lilowym kolorze .


To tyle na dzisiaj , mam nadzieję że nie zanudziłam Was ilością zdjdęć ?
Korzystajcie miło z ostatnich wakacyjnych dni , a ja łapię za igiełkę i muszę coś na Kasiową choinkę zmajstrować .
Bo jak na razie to jestem w szczerym polu i nie jet to pole lawendowe ...niestety :D

Do następnego razu , serdeczności dla wszystkich :*

Ania.

29 komentarzy:

  1. Śliczne zawieszki i hafcik uroczy, pasujący do okoliczności.:) Ale przyznam, że nie zrozumiałam, o co chodzi z tym wiekiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczku może trochę zawile to opisałam, ale morał z tej rozmowy był taki...w starszym wieku lubi się lawendę;)))
      A moim zdaniem ,wiek do tego nic nie ma .
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko 😊
      A.

      Usuń
  2. Wspaniały lawendowy post, uwielbiam lawendę, więc mogę patrzyć w Twe cudeńka dłuuugą chwilę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Maksiu:)
      Ja też jestem zakochana w lawendzie od dawna .
      Uśmiechy dla Ciebie 😊😊😊

      Usuń
  3. Przepiękne zawieszki i Twoja Lawenda będzie jeszcze piękniej roztaczać swój zapach. Cudnie jest. A lawendę też lubię, pomimo iż nie uważam się za osobę w starszym wieku. Mam w ogrodzie, w domu, skręcam fusetki, wkładam w woreczki (ale takich pięknych nie mam ;-) itd. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Justynko:)
      Widziałam Twoje fusetki i powiem Ci ,że nigdy się nie spotkałam z taka formą przechowywania lawendy .
      Bardzo fajnie to wygląda :)
      Pozdrowienia dla miłośniczki lawendy 😊🌺
      Ania.

      Usuń
  4. Wszystkie trzy zawieszki piękne, choć każda w innym stylu, klimacie, kształcie.
    Ja chyba też od lat jestem hm... w tym wieku...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Ulcia :)
      Pozdrowienia lawendowe dla Ciebie 😊😊😊

      Usuń
  5. I ja chyba jestem już w tym wieku, bo, podobnie jak Ty uwielbiam zapach lawendy. Piękne pachnidełka, a ten ptaszorek taki niecodzienny. Super. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bo lawendą tak pięknie pachnie że nie sposób jej nie lubić :)
      No ptaszek to taki orginał;)))
      Uściski 😊🌺
      Ania.

      Usuń
  6. Prześliczny komplet lawendowych zawieszek. Dopieściłaś je na maksa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Violu :)
      Serdeczności dla Ciebie🌺:)

      Usuń
  7. Jest magia :) Komplet lawendowy jest prześliczny! Ja też uwielbiam zapach lawendy, choć jeszcze nie jestem w tym wieku ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba moje lawendowe igiełkowanie :)
      Dziękuję pięknie i pozdrowienia słoneczne ślę😊🌺
      Ania .

      Usuń
  8. Aniu! Cudnej urody lawendowe zawieszki! Zachwycam się i zazdroszczę talentu do szycia :-)
    U moich rodziców w ogrodzie też już dawno posadziłam lawendę i jeszcze mam zamiar dosadzić kilkadziesiąt krzaczków...
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Kasiu ,za Twoje zachwyty :)))
      Sadź lawendę, bo to piękna ozdoba i zapach nieziemski.
      A moje szycie ,to takie tylko proste rzeczy...niestety ;)
      Serdecznie pozdrawiam i uśmiechu życzę 🌺😊

      Usuń
  9. Zachwycający lawendowy komplecik stworzyłaś!!! Bardzo mi się podoba! Zapach lawendy pozostanie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Danusiu i mnóstwo słonecznych pozdrowień ślę:))))
      Ania.

      Usuń
  10. Aniu, uwielbiam zapach lawendy i jej maleńkie fioletowe kwiatuszki. A Twoje zawieszki są prześliczne, serduszko skradło moje serduszko:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Małgosiu:*
      Powiem Ci ,że serduszko też bardzo mi się podoba i z rozmachu zrobiłam cztery ;)
      Uśmiech dla Ciebie 😊🌺😊
      Ania.

      Usuń
  11. Jejku, jakie to śliczności!!! Uwielbiam lawendę i jej kolor☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo !!!
      Pozdrawiam Natalko słonecznie 😊😊😊
      Ania.

      Usuń
  12. Kocham lawendę, zresztą kto jej nie uwielbia😊 Woreczki cudowne Aniu, wszystkie bez wyjątku...nawet ptaszek słodki wyjątkowo. A hafcik pierwsza klasa śliczne i dopracowane! 💓 Uśmiecham się w sprawie odrobiny suszu lasendosego😉😁 Uściski słoneczne 💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój uśmiech Kasiu cuda potrafi zdziałać i nie sposób się mu oprzeć:)
      Lawenda już spakowana .
      Pięknie dziękuję kochana za miłe słowa i docenienie moich skromnych prac:)
      Buziaki 😊😘
      Ania.

      Usuń
  13. Wszystkie zawieszki, sliczne, serduszko naj . A to ja od dawna tez w tym wieku bo uwielbiam jej zapach, dzisiaj niestety resztki wyrzucilam z balkonu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę , że całkiem spora gromadka się zebrała miłośników lawendowego zapachu :)
      Pięknie dziękuję i pozdrawiam ciepło:)))
      Ania.

      Usuń
  14. Witam w moim świecie 😊
    Dziękuję bardzo Agnes
    i pozdrawiam słonecznie:)))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie lawendowo 😊
    Uwielbiam lawendę mam jej mnóstwo w ogrodzie. Niestety moje dzieci jej zapachu wprost nie znoszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Edytko :)
      Dzieci jeszxze nie wiedzą że to boski zapach :D
      Pozdrawiam ciepło;)))

      Usuń