wtorek, 13 sierpnia 2019

Urodzinowo - prezentowo.

Witam serdecznie :}

Przychodzę dzisiaj do Was z urodzinowym boxem , zrobiomym dla wyjątkowej i bliskiej sercu osóbki <3
Bardzo długo nad nim myślałam i kombinowałam na różne sposoby , chciałam żeby był nietuzinkowy i taki inny . 

Przyznaję się szczerze , było to dla mnie ogromne wyzwanie i
stresa miałam wielkiego , bo jak tu darować coś osobie , która w temacie scrapbokingu wymiata i jest Mistrzynią w tworzeniu pięknych kompozycji kwiatowych na swoich pracach !!!
A do tego jest moją serdeczną przyjaciółką , bratnią duszą i nauczycielem w tych artystycznych tematach . 
Bez niej , nie byłoby mnie tutaj z Wami na blogu i nigdy nie robiłabym tylu wspaniałych rzeczy , tyle dobrego przeszło by mi koło nosa :}
K.. Ty wiesz , że dziękować Ci będę zawsze :*

Zobaczcie proszę moje wypocinki ...

Przepraszam za jakość zdjęć , ale zagapiłam się i nie miałam czasu porządnie mojej pracy obfocić :}


W środku boxa umieściłam mały koszyczek , zrobiłam go na szydełku z kordonka nr.8 i usztywniłam krochmalem . Pod koszyczkiem znajduje się maleńka serwetka , też szydełkiem wykonana . Bukiet kwiatów , perełki i kokardki dopełniły całości.
 Na czterech skrzydłach boxa , znajdują się życzenia .
Spełnienia marzeń , miłości i radości :}






No i jak Wam się podoba urodzinowy boxik? 
Może trochę nieskromnie , ale mnie się podoba ...a najbardziej cieszę się z tego że coś tam w głowie zostaje i mimo tego że człek już swoje lata ma , uczy się nowych rzeczy ..

Z tego co mi wiadomo , solenizantka jest zadowolona , 
a moje serducho się cieszy !!!
 ***
W następnym poście będzie u mnie lawendowo i xxx :}
???
 ***
I na koniec mojego troszkę długiego postu , chciałam bardzo ciepło powitać Nowych obserwatorów .
Rozgośćcie się proszę i zaglądajcie w moje skromne progi, 
jest mi baaaardzo baaardzo miło < 3
Pięknie dziękuję za komentarze pod ostatnim postem , dużo ich ...a to motywuje bardzo do działania . Każdy jest na wagę złota i dla mnie bezcenny !!!

Pozdrawiam bardzo wakacyjnie i
dużo uśmiechu Wam życzę i tych małych i dużych codziennych radości 

Buziaki :*

Ania.

25 komentarzy:

  1. Piękny box i widać, że z sercem zrobiony.:) A nowy hafcik już mi się podoba, a to jeszcze nie koniec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊🌺
      Oczywiście , że z sercem robiony .
      Pozdrawiam serdecznie:)
      Ania.

      Usuń
  2. Aniu, boxik mnie oczarował, jest przepiękny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję pięknie za te słowa!!!
      Serdeczności ślę 😊🌺
      Ania.

      Usuń
  3. Box jest przepiękny!
    Słodki, zachwyca mnie szczegółami, szczególikami, tymi wszystkimi drobiazgami, które sprawiają, że dech zapiera!
    Teraz czekam na lawendową odsłonę!
    Działaj Aniu dalej :-) pięknie Ci to wychodzi :-)
    pozdrawiam
    Kasia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa Kasiu dają powera do dalszej pracy, bardzo Ci dziękuję i uśmiechy zasyłam 😊😊😊
      Ania.

      Usuń
  4. Przecudny box, piękności! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Pozdrawiam słonecznie Maksiu :)))
      Ania.

      Usuń
  5. Box mistrzostwo! Cudnie dopasowany do stylu K. O, niewątpliwie radości w robieniu, obdarowywaniu i odbieraniu prezentu było dużo, w tym morze śmiechu i serdeczności.
    Haft zapowiada się bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia ,takie słowa :)
      Zawstydziłam się troszkę ,ja cały czas się uczę i daleko mi jeszcze do mistrzowskiej pracy.
      Bardzo bardzo dziękuję :)))
      Pozdrawiam ciepło 😊
      Ania.

      Usuń
  6. Przepiękny box! Na pewno sprawił wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dziękuję Karolka i pozdrowienia słoneczne ślę:)))
      Ania .

      Usuń
  7. Aniu kochana możesz być bardzo nie skromna i z siebie zadowolona bo box zrobiłaś prześliczny. Cudnie w środku wypełniony wszystkimi dodatkami i ozdobami. Mnie zachwycił. Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski Lideczko w podzięce za te wszystkie zachwyty :)
      Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że wyszłaś już troszkę na prostą.
      Buziaki.
      Ania.

      Usuń
  8. Aniu, podziwiam Twoje z boxem zmagania. Efekt cudny. Bardzo ciekawa forma karteczki, może kiedyś sama spróbuję, ale z moim minimalizmem będzie to niezwykle trudne.Lawendowe serducho bardzo mi się podoba, sama kiedyś takie zrobiłam, wypełniłam lawendą i teraz pięknie w sypialni pachnie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba Marysiu :)
      Ja lubię jak jest wszystkiego dużo i na bogato ,tak już mam;)
      Spróbuj raz ,a przekonasz się że to nie takie trudne.
      Serdeczniści ślę:)))
      Ania.

      Usuń
  9. Przepiękny prezent przygotowałaś- mega boxik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Małgisiu :)
      Pozdrowionka ślę 😊
      Ania.

      Usuń
  10. Aniu! Pudełeczko - marzenie każdej zakochanej w rękodziele kobietki :-)))
    Ileż tu pomysłów i jaki zmysł kompozycyjny!
    Praca na wysokim poziomie musiała oczarować obdarowaną. Powiadasz, że Nauczycielkę. A ja nie widzę różnicy w poziomie Waszych prac, Aniu. Obie cudne rzeczy tworzycie. A ten szydełkowy koszyczek i serwetka w środku - kapitalny pomysł łączenia różnych technik w jedną zachwycającą całość.
    A teraz czekam z zapartym tchem na lawendowe cudeńko :-))
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jest mi ogromnie miło czytać takie słowa od Ciebie :)))
    No widzisz kochana ,taka mam dobrą i oddaną nauczycielkę co nawet mnie nauczyła papierem się bawić . A zawsze powtarzałam , ja nigdy w życiu!!! Ja się do tego nie nadaję;)
    Miło mi, bardzo miło za docenienie moich starań, ale jeszcze daleka droga przede mną.
    Uśmiech i pozdrowienia ciepłe ślę do Ciebie 😊🌺😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Pełen profesjonalizm dostrzegam w tej pracy. Możesz być z siebie dumna. Aż nabrałam ochoty na to, by i tej formy kartki z życzeniami spróbować...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj Violu i nie zapomnij się pochwalić swoją pracą.
      Dziękuję bardzo:)))

      Usuń