poniedziałek, 16 września 2019

Jak to się mówi , raz kozie ...

Dzień dobry kochani :}

Chwilkę mnie tutaj nie było , tak jakoś mi się ten wrzesień zaczął z małymi niespodziewanymi problemami , że ani mi w głowie było blogowanie niteczki krzyżyki . Ale teraz już jest wszystko dobrze, więc z ogromną przyjemnością zajrzę na Wasze piękne blogi i nacieszę oczęta ślicznymi pracami , na pewnio jest co podziwiać:} OBIECUJĘ  !!! <3 

***

 Jak mówi przysłowie " Raz kozie śmierć " :DDD
I tak to było właśnie z moimi biscornu - igielnikami .

Od zawsze , nawet w czasach kiedy bloga nie posiadałam , zachwycałam się tymi czarodziejskimi poduszeczkami na igiełki .
Spacerowałam po blogach i wzdychałam nad wzorkami , nad dbałością wykonania i byłam pewna że kiedyś sama sobie taki wyszykuję ! 
Zastanawiałam się jak to jest wszystko " zmontowane " w jedną piękną całość , podziwiałam , podziwiałam aż wreszcie się odważyłam .
Moim daleko do doskonałości , bo to pierwsze dwa jakie zrobiłam ale jak to mówią " kto nie ryzykuje ..."oj coś mnie dzisiaj na przysłowia wzięło :D
***
Pierwszy z makowym wzorkiem ehhh...krwi mi napsuł co nie miara , nawet nie wiedziałam jak się zabrać za szycie.
No ale od czego mamy YuoTube ???
Z drugim już mi poszło łatwiej i sama do siebie się śmiałam , że to pewnie dlatego bo w moich ulubionych niebieskościach :}



 Niebieski igielnik został ozdobiony koralikami w białym i granatowym kolorze , a czerwony sznureczkiem z kokardką i malutkimi dzwoneczkami . I oczywiście guziczek tu i tam :}



Szczerze Wam powiem , zakochałam się w tym kształcie bez pamięci i jestem pewna że jeszcze nie jeden Biscornu sobie wyszykuję . 
Mam nadzieję , że będą bardziej kształtne i dopracowane .
***

Pięknie dziękuję za każdy komentarz i bardzo się cieszę , że jesteście :*
Uściski słoneczne zasyłam i samych pozytywnych dni życzę :}  

Ania . 

47 komentarzy:

  1. Prześliczne są te Twoje biscornu!
    A wiesz Aniu, że ja do tej pory też jeszcze żadnego nie zrobiłam? Patrząc na Twoje, myślę, że powinnam nadrobić zaległości :-)
    serdeczności moc posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Aż mi się wierzyć nie chce ,koniecznie musisz spróbować Kasiu:)
      Dziękuję ślicznie i pozdrawiam 😊🌺😊

      Usuń
  2. Przepiękne biscornu. Wcale, ale to wcale nie widać, że to Twoje pierwsze, są cudne. Ten w granatach z koralikami jest moim faworytem :-) pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Justynko za miłe słowa,dla mnie ten niebieski też jest naj!
      Serdeczności ślę:)))
      A.

      Usuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś :) Oba igielniki piękne! Ja jeszcze nie miałam okazji wykonywać biscornu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podglądam Twoje prace i jestem pewna ,że Twój biscornu będzie bajeczny :)
      Może się skusisz ?
      Dziękuję pięknie 🌺🌺🌺
      Pozdrawiam słonecznie:)
      A.

      Usuń
  4. Są cudne oba, gratuluję udanego debiutu. Po cicho szepnę że też się za nie zabierałam jak za jeża i pewnie gdyby nie zabawa hafciarska u Uli nigdy by nie powstały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze ,że nie tylko ja miałam przed nimi opory;) Twoje Aniu to majstersztyk, widziałam:)
      Pięknie dziękuję za miłe słówko i pozdrowionka ślę 😊🌺

      Usuń
  5. Debiut bardzo udany! Oba są naprawdę śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Justynko😊
      Słoneczne pozdrowienia dla Ciebie :)))

      Usuń
  6. Są przecudne !!! Idealnie wyszły 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają Karolinko :)
      Dziękuję 🌺😘

      Usuń
  7. Piękne, ciężko uwierzyć, że to pierwsze podejście!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko, starałam się:)))
      Pozdrawiam ciepło 😊
      Ania.

      Usuń
  8. Aniu, przy niebieskim z chaberkami widać postęp. Ale to ten makowy będziesz wspominać najczulej, bo pierwszy.
    Myślę, że dużo wygodniej zszywałoby Ci się je, gdybyś wyszyła na lnie. Kanwa jest sztywniejsza i trudniej się układa :-)
    Ja też lubię bardzo te igielniczki zrobiłam sobie dwa do tej pory. Na razie wystarcza, choć kuszą inne wzorki... żeby tak na każą porę roku po trzy :-))) Jeden na igły do szycia, jeden na igły do haftu i jeden na szpilki. Czyli razem ile?? Dwanaście?? :-D :-D :-D
    A jeszcze po jednym by się zdało na igły dziewiarskie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu z lnem to chyba sobie nie poradzę z moimi oczami, ale warto spróbować:)
      Mówisz ,że 12! by Ci się przydało? Tosz to hurtowe ilości, no ale jak potrzebujesz to działaj w temacie a ja będę podziwiać cudeńka 😊
      A swoją drogą, to ja też mam igły różnego rodzaju-:D to może i ja podziałam troszkę;)
      Uśmiechy dla Ciebie Aniu w ten jesienny czas :*

      Usuń
  9. wyjątkowo ładne, zgrabne i powabne te igielniczki!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Uleńko , miło czytać takie słowa:)
      Pozdrowienia ciepłe ślę🌺😊

      Usuń
  10. Aniu, urocze te igielniczki, takie maleńkie cacuszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dziękuję:)
      Małgosiu pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

      Usuń
  11. Aniu kochana, jak się okazuje nie taki diabeł straszny... Pięknie Ci wyszły te poduszeczki. Pamiętam jak sama robiłam biscourn po raz pierwszy i o dziwo wyszedł bez problemu i idealnie, nawet wygrał konkurs :) Za to gdy wzięłam się za zrobienie drugiego, to szło mi jak po grudzie, choć wydawało się że pójdzie łatwiej. Takie to różne przygody z tymi igielniczkami miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie Lideczko ten pierwszy zmęczył mnie bardzo ,z drugim poszło o wiele łatwiej :)
      Zobaczymy jak będzie z kolejnymi ,bo na pewno jeszcze nie jeden zrobię.
      Tobie gratuluję wygranej 🌺
      Pozdrawiam bardzo ciepło i buziaki ślę w podzięce 😘

      Usuń
  12. Ależ Aniu one ci pięknie wyszły, no cudne są i kropka. Ja mam kilka wzorków i tutoriali zapisanych, ale jeszcze takiego nie robiłam, ale kiedyś w końcu zrobię;-) Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko czekam na Twoje pierwsze igielniki, koniecznie musisz się za nie zabrać:)
      Dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa...ściskam 😊🌺

      Usuń
  13. Biscornu są obłędne, wspaniale, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowności, nie mam pojęcia skąd bierzesz wszystkie pomysły, ale to jest piękne bardzo 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwyciłam się biscornu już dawno, wtedy nawet nie potrafiłam an jednego ××× postawić;)
      Pewna miła osóbka zaraziła mnie krzyżykami, no i musiałam spróbować :)))
      Dziękuję pięknie Marcyś 😘😊

      Usuń
  15. Aniu, pięknie Ci te igielniki wyszły!
    Mamy nadzieję, że teraz już wszystko będzie dobrze u Ciebie. Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moich skromnych progach :)
      Pięknie dziękuję za komentarz i pozdrawiam 😊🌺
      Ps.U mnie już wszystko dobrze :)

      Usuń
  16. Zawsze podziwiam osoby które potrafią robić takie cuda, cierpliwość to przede wszystkim. Na pewno też sporo czasu na to potrzeba.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moim świecie:)))
      Dla mnie to jedna z form relaksu, bardzo to lubię 😊
      Jestem osobą z lekkim ADHD :D więc trochę cierpliwości mi się przyda .
      Dziękuję bardzo za wizytę i pozdrawiam 😊🌺

      Usuń
  17. Cudne poduszeczki! Zachwycam się!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Danusiu:)
      Pozdrawiam słonecznie:)))
      Ania .

      Usuń
  18. Jakie piękne igielniki!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Alinko:)
    Uśmiechy ślę 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądają te malutkie biscorniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu wybrałaś super wzorki na biscornu :).

    Wyszły Ci super i już z dodatkami typu koraliki, tasiemka :).

    Też lubię je robić choć nie jest, to za często :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za miłe słówko, to moje początki z tymi cudami na igiełki o szpilki .Jestem pewna , że powstaną kolejne:)
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  22. Przecudne igielniki i co najważniejsze samodzielnie zrobione☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne😊 ja robiłam igielnik do tej pory tylko raz, ale nie jest tak cudny jak Twój. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń