czwartek, 26 września 2019

Jesienne powitanie .

Witam słonecznie :}

Jesień już na dobre zagościła w kalendarzu , a ja ten post miałam w planach w poniedziałek  23.09 ale mój sprzęcik odmówił mi posłuszeństwa ...

Drzewa i krzewy powoli stroją się w kolorowe liście i mienią się całą paletą barw , od złota i czerwieni , po rdzawe brązy .
W słoneczne dni , aż miło pospacerować po parkowych alejkach wyścielanych kolorowymi dywanami .
***
Osobiście bardzo lubię tą porę roku ,bo ja jesienna dziewczyna jestem z 02.10 :D
 Kocham jesień słoneczną i pogodną. Nie znoszę tej całej jesiennej szarugi bez słońca , no chyba że z domu nie muszę wychodzić ,ale to raczej nie realne ...praca itp.
A Wy kochani lubicie te jesienne klimaty ???
 ***
Na powitanie Jesieni sprawiłam sobie ozdóbkę , wzorek dostałam od koleżanki. Mam jeszcze trzy do wyhaftowania , każdy przedstawia inną porę roku . Tak mi się te małe i nieskomplikowane hafciki spodobały , że z przyjemnością ozdobię sobie ściany " Czterema porami roku "

Na pierwszy ogień poszła oczywiście JESIEŃ.
Hafcik do zdjęć umieściłam w tamborku i chyba właśnie w takiej formie to zostawię .
 Dodałam też kilka złotych koralików dla ozdoby :}
Do zdjęć dumnie pozowała mi dorodna jarzębina i promyki słonka .





 Takie małe takie nic , ale mnie cieszy i na pewno będą następne :}
***
To wszystko na dzisiaj , żegnam się z Wami ciepło i okrutnie dziękuję za odwiedziny :*
Bardzo bardzo bardzo się cieszę , że jesteście :D
Pięknej i kolorowej jesieni życzę, uśmiechu i samych słonecznych dni pełnych wspaniałej weny twórczej  !!!

Ania.

Tak naprawdę to odwiedzający prowadzą bloga ze swoimi komentarzami , takie jest moje zdanie .

Następny post to oczywiście Choinka 2019 ...no proszę jak szybko nam poszło , jesień a już za chwilkę zima ...hihih.


 

35 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wzorek i super, że dodałaś koraliki :).

    Mi się marzą wianki 4 pory roku. Są trochę większe ale też na pewno kiedyś je będę miała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko i obiecuje ,że będę wyglądać Twoich wianuszków .
      Ciekawa jestem bardzo jak będą wyglądać:))))

      Usuń
  2. Oj, nie, nie lubię jesieni, moją faworytką jest zdecydowanie wiosna.:) Ale hafcik bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna to piękna pora roku, więc Ci się nie dziwię.Ja tylko ta kolorową i słoneczną jesień lubię;)
      Pozdrawiam słonecznie :)))

      Usuń
  3. Ależ śliczny hafcik. Wspaniały miałaś pomysł na zastosowanie koralików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dziękuję Ci bardzo :)
      Serdeczności ślę 😊😊😊

      Usuń
  4. Hafcik wyszedł perfekcyjnie, jest obłędny! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu świetny wzorek a w odsłonie czterech pór roku będzie wyglądał jeszcze ładniej.
    Lubie takie małe nieskomplikowane wzorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa Aniu jak to będzie wyglądać w komplecie ;)
      Dziękuję i pozdrawiam :)))

      Usuń
  6. o, przepiękny hafcik, delikatny!
    Jesień - najukochańsza pora roku, no, ale ja jestem jesienna dziewczyna, październikowa, to i inaczej być w ukochaniach nie może.
    Jarzębina i soczyście bordowe liście. Gdzie?!U nas na wsi wciąż wiosenna zieleń i jarzębiny generalnie brak.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula ze mnie też jesienne , październikowe dziewczę;)
      Więc sama rozumiesz mój zachwyt kolorami jesieni .
      U mnie już jesień mieni się wszystkimi kolorami ,a jarzębina to już powoli się kończy;)
      Uśmiechu w podzięce ślę i słonka życzę 😊🌺

      Usuń
  7. Kocham jesień i bardzo się nią cieszę. Fantastyczny haft, idealnie oddana magia jesieni. Cudowne kwiaty. Ostatnie zdjęcie jest dla mnie przepiękne, magiczne, bardzo klimatyczne. :) Pozdrawiam serdecznie, pięknych dni życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie w moim świecie i zapraszam jak najczęściej :)
      Serdecznie dziękuję za tyle pięknych słów, bardzo mi miło.
      Uśmiechy ślę i słonecznej jesieni życzę 😊😊😊

      Usuń
  8. Hafcik jest cudny 😇😍
    Idealna słoneczna wiosna i te kolory w całości oddają uroki jesieni😊
    I oczywiście zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeuroczy hafcik i szczególnie pięknie wygląda w towarzystwie jarzębiny:) Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Danusiu i samych pogodnych dni życzę...Pozdrawiam 😊🌺

      Usuń
  10. Aniu, cudny jesienny haft wyczarowały Twoje zdolne ręce.
    Lubię złotą, pogodną jesień, a dzisiejszy dzień wręcz mnie rozpieścił - było bardzo ciepło i słonecznie, idealna pogoda na jesienny spacer.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu z serca dziękuję😊
      Ok tak ,ostatnie dni wszystkich nas rozpieszczają i oby jak najdłużej.
      Już się boję tych mokrych i pochmurnych dni ,bo nie lubię.
      Buziaki😘

      Usuń
  11. Ja uwielbiam jesień, w końcu też jestem jesienną dziewczyną (urodzoną 5 dni po Twojej dacie) :)
    Śliczny hafcik sobie zrobiłaś, malutki, delikatny, idealny. Ja już od dawna nosze się ze zrobieniem sobie ozdób "cztery pory roku". Już nawet w tamtym roku kupiłam sobie ramki, w tym miałam zaczać haftować od zimy ale, no właśnie... życie się potoczyło tak a nie inaczej i wszystko musiało pójść w odstawkę. Ale kto wiem, może zacznę je haftować od jesieni? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Lidziu i tylko 5 dni nas dzieli ? Fajnie :) No i pewnie rocznik 😉
      Kochana skoro wzorki masz wybrane i wszystko naszykowane,to musisz złapać za igiełke i pokazać mi swoje pory roku.Jesien to świetny czas na robótki.
      Ściskam:)))

      Usuń
  12. Nienawidzę jesieni. Jest taka ponura i depresyjna, ale Twój haft jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie:)
      Byłam na Twoim blogu i będę do Ciebie zaglądać, lubię czytać książki wszelakie więc dla mnie jest w sam raz;)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam 😊

      Usuń
  13. Aniu, stworzyłaś przepiękny jesienny hafcik :-)
    Taką jesień kocham, ciepłą i pełną barw wszelakich przenikających się nawzajem :-)
    Byleby zimno nie było... i deszczowo... brrr
    słoneczne pozdrowienia posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu miejmy nadzieję, że jeszcze długo będziemy się cieszyć słonkiem i kolorami jesieni, czego wszystkim miłośnikom tej pięknej pory roku życzę:)
    Dziękuję za miłe słówko i uśmiechy zasyłam 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny haft Aniu, pięknie oddałaś słoneczna jesień na tym obrazeczku :)
    Koniecznie musisz stworzyć kolejne do kolekcji !
    Zdjęcia również zachwycające poczyniłaś...myślę, że sąsiad za każdym razem jest zachwycony, jak wymykasz się w szlafroczku na plan zdjęciowy ;)
    Uściski słoneczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko tak pięknie Ci dziękuję za pochwały,co do obrazka i zdjęć 😘😊
      Jesteś moją Mistrzynią ×××,
      więc takie słowa od Ciebie to radość okrutna :)
      A z tym sąsiadem to muszę uważać, bo jeszcze chłopina pomyśli że rozum straciłam...hihi
      Kolejne obrazki będą na pewno !
      Buziaki kochana ❤

      Usuń
  16. Obiecywalam sobie zrobić taki hafcik na początek jesieni...ale nie wyszło wiec podziwiam Twój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i czekam na Twoje pory roku :)
      Pozdrawiam ciepło 😊🌺

      Usuń