niedziela, 27 października 2019

Choinka 2019

Dzień dobry niedzielne :}

Czas tak nieubłagalnie leci... nawet nie wiem kiedy , miesiąc się kończy i za dwa miesiące będzie już po Świętach BN !!!
Zupełnie nie wiem co się w tym roku dzieje , ale mam wrażenie że mój czas pędzi z szybkością światła :D
Ciekawa jestem , czy u Was dziewczyny też tak się dzieje ? 
Czy to tylko moja dziwna " przypadłość " hihih.
Właśnie dzisiaj zdałam sobie z tego sprawę , przy okazji przygotowywania zawieszki na zabawę CHOINKA u Kasi Xgalaktyki :}
W tym miesiącu zmajstrowałam zawieszkę . Hafcik oprawiłam w czerwony filc , ozdobiłam złoto-czerwonym sznurkiem i dodałam maleńkie białe pomponiki .
Bardzo lubię pracować z filcem , wdzięczny materiał i moim zdaniem prosto i łatwo można hafcik oprawić . Wystarczy tylko mieć pod ręką klej ,nożyczki ,filc , haft i coś do ozdoby :D
Moja zawieszka znowu w czerwieni , sama nie wiem dlaczego ? we wrześniu też było u mnie na czerwono !
Zostały jeszcze dwa miesiące w tym roku , jest jeszcze chwilka żeby zmienić barwy , bo tak naprawdę to nie jestem miłosniczką tego koloru  :P




 Tak prezentują się moje czerwoności świąteczne w 10 miesiącu zajefajnej zabawy .

 *****
Pięknie dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo , które u mnie zostawiacie :*
 Bez Was ten blog by nie istniał !

Serdeczności zasyłam i miłego tygodnia Wam życzę :}

 Ania.
 

30 komentarzy:

  1. Aniu :-)
    Piękny bałwanek! Ślicznie wykończyłaś ten hafcik :-) Czerwony filc, sznureczek, pomponiki idealnie się komponują tworząc małe arcydzieło :-) Ja tam lubię czerwień :-)
    serdeczności posyłam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Kasiu :*
      Nie za bardzo lubię czerwony kolor ,
      bo mi w nim nie do twarzy :d
      Włosy mam rude , a to nie za bardzo pasuje do siebie .
      Ale ozdoby świąteczne , to tylko w takim kolorze !
      Serdeczności ślę :}}}

      Usuń
  2. Aniu, urocza ta zawieszka, bardzo mi się podoba.
    U mnie też czas jakoś dziwnie pędzi i jakby ciągle go mniej.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu z tym upływem czasu ,to nic nie zrobimy:)
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrowienia ślę 😘

      Usuń
  3. Śliczna warstwowa zawieszka. Jak idealnie wycięte koła - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:)
      Małgosiu, koła cyrklem rysowane.
      Uśmiechy zasyłam 😊🌺

      Usuń
  4. Świetny ten hafcik i fajny pomysł z oprawa filcową. A czas no cóż mam wrażenie, że jest nawet szybszy od moich myśli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam wrażenie Aniu, że im jestem starsza to czasu coraz mniej...kurczy się diabeł jeden;)
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  5. Uroczy Pan Bałwanek w czerwieni 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuj dużą choinkę na te wszystkie zawieszki😁
      Dziękuję Karolka 😘

      Usuń
  6. Aniu śliczna jest ta zawieszka, fajny hafcik i jak pięknie wykończony :) Ja ogólnie w domu praktycznie nie mam nic czerwonego, ale na święta zawsze ten kolor sie pojawia, no jakoś tak mi do świąt pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie w domu, czerwieni jak na lekarstwo:)
      Na święta zawsze gdzieś ta czerwień w dodatkach się przejawia .
      Serdeczności Lideczko dla Ciebie ...dziękuję 😘

      Usuń
  7. Prześliczna zawieszka. Bałwankowi w czerwieni jest bardzo do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dziękuję Ci bardzo ,
      Pozdrowionka serdeczne ślę😊🌺

      Usuń
  8. Bardzo fajna ta Twoja zawieszka, bałwanek uroczy i ślicznie oprawiony:-)))
    Czas to nie tylko Tobie ucieka, mój to ma turbodoładowanie;-)
    Serdeczności przesyłam:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ,to u Ciebie dopiero czas goni!
      Pięknie dziękuję za komentarz ,
      Uśmiechy ślę 😘

      Usuń
  9. No powiem Ci,że niezły przystojniak z tego pana bałwana:)
    I w całkiem pięknej scenerii się ulokował skubany ;)
    Sliczna zawieszka Aniu i na pewno będzie ślicznie wyglądać na choince :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę nową choinkę szykować na te wszystkie duperelki;)
      Dziękuję za miłe słówko,
      Buziaki Kasiu 😘😊

      Usuń
  10. ale piękna zawieszka. Cudownie ten biały bałwanek prezentuje się z czerwonym obramowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)))
      Kolor czerwony ,to dla mnie wyznacznik świąt BN.
      Pozdrawiam 😊🌺

      Usuń
  11. Bardzo mi się spodobała Twoja zawieszka i jej wykończenie, bardzo w moim stylu tzn. zrobiłabym identyko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Aniu bardzo :)))
    Twoja budka z gałązką jest prześliczna,widziałam!
    Pozdrawiam 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszykowana zawieszka!!! Bałwanek w czerwonej oprawie świetnie się prezentuje!
    Świetnie przywołujesz święta BN:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Alinko:)
      Miło czytać takie słowa,
      od razu człowiek nabiera chęci na nowe prace .
      Serdeczności ślę:)))

      Usuń
  14. Bardzo sympatyczna jest ta zawieszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie dopracowana i starannie wykonana zawieszka bałwankowa. Niechby była zapowiedzią prawdziwej, śnieżnej zimy. Takiej, jak to dawniej bywały :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknię za taką zimą, mroźną i białą...
      Dziękuję pięknie Aniu za uznanie moich starań,
      takie słowa od Ciebie cieszą bardzo!
      Serdeczności ślę:)))

      Usuń