niedziela, 3 listopada 2019

Czarodziejska zakładka .


Witajcie kochani :}

Z lekkim poślizgiem ...

Ten post miałam " wrzucić " na Halloween , bo dynia i czarownica 
... tak dla zabawy , ale czasu mi brakło .

Całkiem niedawno doszłam do wniosku ,że cierpię na brak zakładek do książek . Odwiedzając Wasze blogi ,oglądam mnóstwo pięknych zakładek . Delikatne i pięknie wykończone , nie jedną  zachwyciłam się na maxa !!!
***
Książki czytam od zawsze i są to pozycje o różnej tematyce , od straszydeł Kinga które uwielbiam !  Na powieściach Gargaś i Michalak kończąc. Tematyka górska też nie jest mi obca . Zawsze z wielką przyjemnością wracam do książek , które złapały mnie za serce np. " Błękitny zamek " L.M Montgomery <3
 Sięgam po nią minimum dwa razy do roku od blisko 10 lat i zawsze wywołuje na mnie duże wrażenie.
Znacie ? nie ...to koniecznie przeczytajcie :}

Same widzicie , u mnie wszystkiego po troszeczku jednym słowem ksiażkowy misz - masz :P
Ciekawa jestem czy Wy tez tak macie ?
*****
Na pierwszy ogień poszła zakładka do straszydeł .
Czarownica znaleziona na Pintereście  wcale nie wygląda na czarownice, jest usmiechnięta i pogodna , a kolor włosów ma prawie taki jak ja : D
  Haft na kanwie 16 ct w kolorze ecru .


To dopiero początek moich zakładek , potrzebuję jeszcze ze cztery  sztuki tylko do mojego użytku..hihi.

Pochmurna jesień się powoli zaczyna , będzie więcej okazji na lektury i zakopanie się pod kocykiem .

 Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe sercu komentarze , to bardzo motywuje do dalszego działania !

Pozdrawiam cieplutko i samych dobrych dni życzę ,
miłej niedzieli kochani :*

Ania .



 

 
  

45 komentarzy:

  1. Fajna zakładka :) Ja za bardzo do czytnika przywykłam, zakładek mam od groma, ale oczywiście jak trzeba to zawsze jakiś karteluszek zamiast wyszytej '],

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Meri :)
      Pięknie dziękuję za wizytę i dobre słowo.
      Ja z czytnika nie korzystam, najwięcej przyjemności sprawia mi czytanie książek w tradycyjny sposób 😊Jakoś taka staroświecka jestem w tym temacie ;)
      Pozdrawiam ciepło:)))
      Ania.

      Usuń
  2. Krásna a veselá záložka, tak prajem príjemné čítanie :-)
    Aj ja by som si mala veru nejakú vyšiť...
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Adko :))
      Serdeczności zasyłam i miłego wieczoru życzę 😘

      Usuń
  3. Ale fajna , zabawna zakładka w sam raz na jesienne czytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Lucynko:)
      O tak,jesień sprzyja lekturze .
      Dziękuję za wizytę i
      Pozdrawiam słonecznie:)
      Ania.

      Usuń
  4. Super zakładkę stworzyłaś Aniu... i jakoś tak faktycznie mi Ciebie przypomina. Ten rudy włos rozwijany, te okulary zalotne na nosie... wypisz wymaluj Anna😁
    Piękne fotki zrobiłaś klimatyczne i nastrojowe zachwyt😁
    Uściski słoneczne😘😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana troszkę racji masz:)
      Włos kręcony i kolorek mój, tylko figura nie taka 🤣
      Jak to dobrze ,że tylko walory zewnętrzne mam wspólne z czarownicą...Ty wiesz, że charakter u mnie anielski 😊
      Dziękuję Ci pięknie za takie miłe słowa co do zdjęć i zakładki,serducho się moje cieszy!
      Moc serdeczności dla Ciebie ślę 😘😘😘

      Usuń
  5. Świetnie ci wyszła zakładka Aniu, ja nie zdążyłam na czas jej wyszyć, ale już mi został ostatni kolorek do wyszycia. Z Kasiowego komentarza wnioskuję, że to autoportret he he ;) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu ja też się spóźniłam troszkę ;)
      Może być i autoportret skoro Kasia tak mówi, Ona najlepiej mnie zna 😁
      Dobrze, że to tylko wygląd zewnętrzny bo charakteru czarownicy na pewno nie mam..haha
      Dziękuję Ci bardzo i buziaki ślę 😘

      Usuń
  6. Ale fajna zakładka, Aniu. Ta czarowniczka wygląda bardzo sympatycznie.
    Oczywiście, że znam "Błękitny zamek" i uwielbiam, nawet w oryginale przeczytałam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Małgisiu znasz Zamek?..Piękna książka😊
      Ja też ją uwielbiam !
      Uśmiechy zasyłam w podzięce za dobre słówko 😘

      Usuń
    2. Tak, czytałam zarówno tłumaczenie z Joanną "Bubą", jak i z Valancy.

      Usuń
    3. To chylę czoła Małgisiu!
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  7. Super pomysł i wykonanie prefekt 😁😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo Marcyś, cieszę się że do mnue zaglądasz 😊
      Buziaki ślę 😘

      Usuń
  8. bardzo przyjemna ta zakładeczka ;) książki LM.M nie znam aż mnie zaciekawiłaś a zainteresowania czytelnicze mam podobnie jak Ty :szerokie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to fajnie że nie tylko ××× mamy wspólne, ale i czytadełka😊
      Książkę przeczytaj, bo warto..polecam !
      Dziękuję pięknie,
      Pozdrowienia zasyłam 😊🌺

      Usuń
  9. Wspaniała zakładka. W sumie bardzo radosna i nie tylko do horrorów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu do Twoich zakładek to daleka droga, Twoje są cudne 😊
      Dziękuję pięknie!
      Pozdrawiam ciepło 😘

      Usuń
  10. Aniu! Rewelacyjna zakładka!
    Też mam ją w planach, bo doznałam olśnienia, że brak mi zakładek... Tak jak i Ty czytam przeróżne pozycje, a "Błękitny zamek" znam...
    Serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff..a już myślałam ,że tylko ja cierpię na brak zakładek ×××😁
      A Ty Kasiu jeszcze zamek znasz !
      Haftuj czarownicę ,a ja z przyjemnością zobaczę Twoją pracę:)
      Pozdrawiam cieplutko 😘

      Usuń
  11. Urocza czarownica Aniu i choć fanką Hallowee'n nie jestem, to w tej wersji, owe święto całkiem mi odpowiada. Haftuj kolejne i pokazuj. Z przyjemnością wpadnę, aby je zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, ja też jakoś nie świętuje tego święta, ale czarownica pogodna i w klimat się wpisała:)
      Ty wiesz ,że Twoje gruszki za mną chodzą...
      Serdeczności ślę 😘

      Usuń
  12. Ale fajna czarownica i jaka pogodna, z taką to lektura staje się jeszcze przyjemniejsza:-)))
    Podzrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ,radość z czytania podwójna :)
      Dziękuję Bardzo!
      Uściski cieplutkie dla Ciebie 😊🌺

      Usuń
  13. Cudne hafciki :)
    Zostaję na dłużej i pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moim świecie:)
      Margotko zaglądaj do mnie kiedy tylko chcesz !
      Dziękuję bardzo za takie słowa i pozdrawiam:)))

      Usuń
  14. Ostatnio wpadł mi ten sam wzór w ręce i już go miałam haftować, a potem jednak zmieniłam na inną halloweenową dziewuszkę. Twoja zakładka Aniu wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Lidziu i biegnę zobaczyć Twoją czaradziejkę :))
      Pozdrowienia słoneczne ślę 😊😊😊

      Usuń
  15. Aniu, zakładka jest fantastyczna! Podoba mi się niesamowicie!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Małgosiu ,że zakładka przypadła Ci do gustu :)
      Dziękuję pięknie!
      Buziaczki😘

      Usuń
  16. Nie widziałam nigdy tego wzoru. Pięknie wyszyty i zakładka wyszła cudna!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko to wzorek w necie znaleziony:)
      Za miłe słowa dziękuję i moc uśmiechów ślę 😊😊😊

      Usuń
  17. Nie jestem zwolenniczką Halloweenowego świętowania, ale Twoja czarownica jest po prostu urocza! Wspaniałą zakładkę wyczarowałaś!!! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko ja też nie świętuję ,raczej traktuje to jak zabawę z przymrużeniem oka;)
      Ot..po prostu wpadł mi w ręce taki wzorek .
      Dziękuję Ci bardzo !
      Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  18. Czarownica przesympatyczna! Mówisz, że to ty?;)Świetna zakładka wyszła, ciekawa jestem następnych.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko z koloru włosów przypomina ;)
      Dziękuję pięknie za dobre słowa .
      Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  19. Aniu zakładka wyszła rewelacyjnie!!!!Ja też dużo czytam ale do tej pory niestety nie zrobiłam żadnej zakładki ponieważ nie przepadam za haftem w małych rozmiarach i korzystam z zakładek które otrzymałam w prezencie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)))
      To moja pierwsza zakładka, do tej pory korzystałam z darowanej haftowane od przyjaciółki :)
      Lubię malutkie hafciki, do dużych nie mam cierpliwości i wprawy .
      Pięknie dziękuję za wizytę!
      Pozdrowienia ślę 😊🌺

      Usuń
  20. Aniu, zakładka kapitalna! Książki czytam rozmaite. Obecnie wróciłam do Kapuścińskiego i Daviesa... Zakładek mam sporo i ciągle mi mało. Uwielbiam je haftować. Właśnie uświadomiłam sobie, że nie mam żadnej jesiennej ani zimowej... Oj, Anka, Anka, popraw się!
    Pozdrawiam serdecznie, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)))
      Ja ciągle mam w pamięći Twoją zakładkę z chabrami,mistrzowska pod każdym względem!
      Delikatna i piękna w kolorze, bardzo mi się podoba .
      A co do książek,to widzę że u Ciebie poważne pozycje na tapecie.
      Serdeczności ślę 🌺😊

      Usuń
    2. Ta zakładka z chabrami to było wyzwanie dla mnie, bo sama ją w zasadzie tworzyłam w oparciu o wzór na igielnik :-))
      I powiem nieskromnie, że jestem zadowolona z efektu... tyle że w świat poszła, bo nie dla siebie haftowałam... :-(
      Czytelnikiem jestem raczej nie beletrystycznym... bo najbardziej zajmuje mnie literatura reporterska i popularnonaukowa... a jeśli już beletrystyka, to klasyczna. Po prostu na inne pozycje, lżejsze czasu mi nie starcza :-))
      Serdeczności odwzajemnione, moja Imienniczko 😍

      Usuń
  21. Śliczny, uroczy hafcik :))). Bardzo ładna zakładka! Mnie ostatnio też coś wzięło na tworzenie zakładek, tylko moje są rysowane, bo wolę mieć w książce takie cieńsze. Taką piękną haftowaną to bym sobie postawiła na biurku do podziwiania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu :)))
      Ja rysować nie potrafię...niestety .
      Dziękuję pięknie za wizytę i cieszę się, że moja zakładka się spodobała :)
      Pozdrawiam i biegnę do Ciebie :)))
      Ania.

      Usuń