sobota, 23 listopada 2019

Kolorowe dyndadełka .



Witajcie :}

Bardzo dziękuję za pomysły dotyczące mojego słoiczkowego hafciku . Decyzja podjęta , będzie obrazek do kuchni w ramkę oprawiony. Już mam na oku dwa wzory w podobnym klimacie :D

***
Dzisiaj chciałam Wam pokazać małe haftowane breloczki .
Bardzo lubię obdarowywać bliskie osoby , przyjaciółki , własnoręcznie wykonanymi ozdóbkami . Mam nadzieję że są zadowolone z moich duperelek ? .  Na razie nie protestują i
 nawet się cieszą . Pozostaje mi mieć nadzieję , że to szczera radość ...hihi :D:p

Maleńkie i nie przypadkowe hafciki zamknęłam w plastikowych breloczkach , każdy jest przeznaczony dla danej osóbki . Początkowo chciałam umieścić po dwa hafciki w jednym pudełeczku , tak żeby awers i rewers był haftowany .
  Niestety po docięciu haftu , pudełeczko nie chciało się zamknąć i musiałam tył ozdobić kolorowymi papierami :}
***

 Zdjęcie trochę kiepskie ,ale to przez słońce które odbijało się od plastikowych pudełeczek . A ja też nie jestem wytrawnym fotografem ...niestety :P
***
Mam nadzieję ,że u Was kochani też tak pięknie świeci słońce i wcale ale to wcale , nie widać jesiennej szarugi :}

Pozdrawiam baaardzo serdecznie i samych słonecznych 
dni życzę 
Miłego weekendu !
Buziaki :*

Ania .

30 komentarzy:

  1. A jaka jest wielkość breloczka? I na jakiej gęstości wyszywałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Breloczek jest wielkości 5zł,a kanwa 20 😊
      Dziękuję bardzo za wizytę.
      Pozdrawiam Meri:)

      Usuń
  2. U nas niestety szaro, buro i ponuro, ale to nic takiego :) Aniu świetne są te Twoje breloczki, ja myslę że radość obdarowanych jest autentyczna, bo jak tu sie nie cieszyć z tak fajnego upominku :) Miłej niedzieli życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko u mnie też już jesienna szaruga:(
      Pięknie dziękuję
      i słonka na kolejne dni życzę 😊😊😊

      Usuń
  3. Słonko świeci choć zimno odrobinkę;) Super są te breloczki poprawiają humor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko też poprawia humor!
      Dziękuję bardzo Lucynko
      i serdeczności ślę 😊🌺

      Usuń
  4. Aniu, w Krakowie mglisto, pochmurno i ani grama słońca... Pogoda sprzyja robótkom :-)
    Za to dzięki Twoim ślicznym breloczkom mam jaśniej w pokoju, bo nie dość, że słonko to i jeszcze te hafciki są takie radosne :-)
    serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...Kasiu ,tak miło napisałaś 😊
      Pięknie dziękuję kochana i
      uśmiechy ślę 😘

      Usuń
  5. Aniu, przeurocze te Twoje "dyndadełka"! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci wyszły te breloczki i fajnie wygląda ten kolory papier na pleckach. Miło, że obdarowujesz bliskich takimi prezentami, dla mnie takie własnoręcznie zrobione upominki znaczą więcej niż te ze sklepu. Nawet haftowane kartki, które przychodzą do mnie na Święta przechowuję i wystawiam dla ozdoby :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko ,ja też myślę że takie nawet najmniejsze dowody sympatii własnoręcznie zrobione są najmilsze😊
      Tak samo jak Ty, przechowuje starannie i zawsze kiedy do nich sięgam wywołują uśmiech i radość.
      Dziękuję serdecznie !
      Pozdrawiam ciepło 😊🌺

      Usuń
  7. Są świetne !! To doskonały niezobowiązujący prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Aniu 😊
      Pięknie dziękuję!
      Serdeczności ślę:)))

      Usuń
  8. piękne i kolorowe breloki :) jeden już u nie przy kluczach <3
    i cudne te zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba !
      Karolka wybrałaś taki ,jaki chciałaś...byłaś pierwsza😊
      Buziaki 😘

      Usuń
  9. Aniu, urocze breloczki. Taki własnoręcznie zrobiony drobiazg cieszy najbardziej.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię dostawać takie własnoręcznie zrobione prezenciki 😊
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie Małgisiu 😘

      Usuń
  10. Breloczki pełne uroku. Koleżanki z pewnością szczerze się cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję Violu ,że radość jest szczera 😊
      Pozdrowionka ślę :)))

      Usuń
  11. świetne dyndadełka Aniu, urocze hafciki :) Zapraszam do siebie do zabawy :) https://pasjevioli.pl/pudelko-dobroci/ Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Violu 😊
      Już biegnę do Ciebie!
      Uśmiechy ślę 😊😊😊

      Usuń
  12. Breloczki są świetne! Szczególnie te z kotami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko,
      dziękuję Ci bardzo !
      Pozdrawiam ciepło 😊😘

      Usuń
  13. Świetne breloczki :) Taki mały sympatyczny podarek zawsze miło jest mieć przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne te bryloczki ;];];]

    OdpowiedzUsuń