niedziela, 10 listopada 2019

Szkatułka na błyskotki .

Witajcie kochani :}

Nie samymi krzyżykami człowiek żyje ...

Przyznaję się bez bicia , jestem sroka taka prawdziwa ! Bardzo lubię błyskotki , moją główną miłością są bransoletki wszelkiej maści . Znajomi i przyjacióki już wiedzą , że z wielką radością przygarnę każdą bransoletkę i wcale nie musi to być jakaś wypasiona droga ozdoba . Wystarczy że będzie specjalnie dla mnie  zakupiona i będzie miała to coś ! Ta moja " choroba " już tak daleko zaszła , że po każdym wakacyjnym wyjeżdzie moja kolekcja powiększa się w zastraszającym tempie :D
Prawie każda z nich ma dla mnie jakieś szczególne znaczenie , są pamiątkami z cudownych i dalekich wyjazdów , prezentami od bliskich osób <3 i wszystkie są dla mnie bardzo cenne !
Jak mawia pewna sympatyczna osóbka ... każdy ma jakiegoś bzika.
 Wychodzi na to , że ja mam ich kilka :P
 ***
 ***
 Dzisiaj chciałam pokazać pudełeczko na ozdóbki .

Zakupiłam w Empiku okrągłe pudełko ze sklejki , pomalowałam farbami i ozdobiłam kwiatami z foamiranu . Nie jestem specjalistką w tego typu sprawach i nawet nie mam odpowiednich farb , ale zwykła farba akrylowa w niebieskim kolorze i biała ścienna "Śnieżka " też dała radę :D
Pudełko pomalowałam , troszkę poprzecierałam i na koniec wszystko potraktowałam matowym bezbarwnym lakierem .
Kwiaty mojej produkcji , koroneczka i taaa ...damm...jest nowa szkatułka na błyskotki .
*** 




***
Mam nadzieję , że moje pudełeczko przypadnie Wam kochane do gustu ? :}

Za oknem już szaro i ponuro , a ja żegnam się z Wami cieplutko i dziękuję za to że jesteście !!! :*
  
Długi weekend w trakcie , więc trzeba nadrobić wszelakie zaległości ,na mnie czekają karteczki dla listopadowych solenizantek i Kasiowa choinka ;}

Ania .

26 komentarzy:

  1. Przepiękne masz to pudełeczko Aniu, no i te kwiatki na nim- cudo!
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Karolinko ,taka odskocznia od ×××😉
      Pozdrawiam serdecznie😘

      Usuń
  2. Aniu, piękną masz kolekcję bransoletek i widzę wśród nich prawdziwe cudeńka. Bardzo podoba mi się ta pełna uroku szkatułka z kwiatami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu to mój mały bzik ...bransoletki 😊
      Buziaki w podzięce za miłe słowo 😘🌺

      Usuń
  3. Śliczna szkatułka! A kolekcja bransoletek - po prostu imponująca! Ja mam tak z kolczykami :). Bransoletek nie lubię nosić, przeszkadzają mi, nie lubię jak mi coś "dynda" na nadgarstku, natomiast bez kolczyków czuję się "nie ubrana" :). Czyli też taka sroka ze mnie, tylko na trochę innym polu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu a ja znowu nie wprost nie cierpię kolczyków i nie noszę.
      A bransoletki mi w ogóle nie przeszkadzają i najbardziej lubię te z dyndałkami😁
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam 😘

      Usuń
  4. O rany ile bransoletek, taką sroczkę to ja rozumiem :) a pudełeczko na te blyskotki to zrobiłas sobie Aniu piekne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko pięknie😊
      Jak sroczka ,to na całego hihih...
      Serdeczności dla Ciebie😘🌺

      Usuń
  5. Aniu masz niezłą kolekcję bransoletek :).
    Ja też jestem sroczką i mam bzika na punkcie kolczyków :). A w sumie tak jak Ty mam kilka bzików hihi.

    Zrobiłaś sobie śliczne pudełeczko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko to całkiem niegroźne bziki, wiec obwieszajmy się dla ozdoby i radość naszej 😊
      Dziękuję Ci bardzo,
      Pozdrawiam ciepło 😘

      Usuń
  6. no pięknie! Każda kobieta lubi błyskotki, a więc bransoletki również :) Bzik cudowny,, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 😊
      Pozdrowionka serdeczne ślę 😊🌺

      Usuń
  7. Aniu!
    Piękną szkatułkę sobie zrobiłaś :-) Idealne miejsce na te śliczne błyskotki :-) Kolekcja rzeczywiście imponująca i bardzo różnorodna :-)
    serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się Kasiu nazbierało ,a to i tak nie wszystkie 😉
      Cieszę się , że moje pudełeczko przypadło Ci do gustu .
      Dziękuję bardzo 😘
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  8. No i jak przystało na rasową Srokę, masz całkiem piękną i bogatą kolekcję błyskotek😍😁
    Pudełeczko przecudnej urody i te piękne niebieskości różane!
    Cudo prawdziwe😍😁
    Mam nadzieję, że zdecydowanie częściej będziesz zaglądać na blog.
    Uściski Kochana🥰🌹😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.. Ty najbardziej Kasiu znasz moje miłostki do tych ozdóbek 😊
      A co do bloga ...Kochana raz w tygodniu, inaczej się nie da chodź bym bardzo chciała !
      Jeszcze praca, zumbka i takie tam różne sprawy 😉
      Serdeczne dzięki za piękne słówko...buziaki i pozdrowionka dla Ciebie😘😍

      Usuń
  9. Nádherná krabička ♥♥♥, krásne si ju vyzdobila a máš kam skryť svoje poklady.
    Srdečne pozdravujem a prajem pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Adko 😊🌺
      Pozdrawiam ciepło i
      Buziaki ślę 🌺😘😁

      Usuń
  10. Imponująca kolekcja! Ja tak mam z kolczykami (jak czytam komentarze, nie tylko ja:)). Uroczą szkatułkę zrobiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko każda z nas ma swoje ulubione ozdóbki i bardzo dobrze ,bo różnorodność musi być 😊
      Dziękuję baaardzo !
      Pozdrawiam słonecznie 😘🌺

      Usuń
  11. Piękny schowek na bransoletki!!! Pięknym kwiatem ozdobione!
    Rękodzielniczki mają różne bziki i fioły, ja też mam swoje i co chwila szykuje im nowe pudełka.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka prawda Alinko, ale to nie groźne zamiłowania :)
      Tylko coraz to więcej pudełek potrzeba na te nasze skarby .
      Dziękuję pięknie 😘
      Serdeczności ślę:)))

      Usuń
  12. cudowna kolekcja ! niedługo będzie potrzebne kolejne pudełeczko :)
    piękne te niebieskości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka ja Cię proszę!😊
      Już nie mam gdzie ustawiać tych pudełeczek ;)
      Dziękuję pięknie 😘😍

      Usuń
  13. Szkatułka jest prześliczna - i skarby wewnątrz też wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń