sobota, 28 grudnia 2019

Choinka 2019 grudzień i życzenia noworoczne .

Dzień dobry :}

 Witam Was serdecznie po świętach , jak tam Wasze samopoczucie ...wypoczęte ...zrelaksowane ???

Grudzień dobiega końca , a ja znowu na ostatnią chwilę piszę posta prawie na kolanie ! Mam do pokazania już ostatnią pracę w zabawie Choinka 2019 u Kasi ,
i galerie całego roku moich świątecznych hafcikowych zmagań .

 Mam nadzieję , że przyszły rok też upłynie mi pod znakiem comiesięcznych świątecznych hafcików i Xgalaktyka - Kasia , poprowadzi trzecią już edycję tej wspaniałej zabawy !

***

Moja grudniowa ozdoba , to przestrzenne saneczki Świętego  Mikołaja w niebieskim kolorze .W orginale były czerwone , ale ja jestem fanką niebieskości i takie właśnie najbardziej mi się podobają . Wykonane na plastikowej kanwie z trzech części i zszyte w jedną całość 

*** 

Saneczki zgłaszam też na wyzwanie hafciarskie do Uli.
" Boże Narodzenie "

 
Sanki są ...tylko Rudolf gdzieś się zapodział ?
 Pewnie szuka śniegu ,  u mnie jest go zdecydowanie za mało :D

I jeszcze podsumowanie wszystkich 12 prac z całego roku .
 
***
Na koniec chciałam Wam wszystkim złożyć serdeczne życzenia na NOWY ROK 2020 !

Kochane , niech w tym nowym roku nigdy nie zabraknie Wam rodzinnego ciepła , dziecięcej radości , oddanych sprawdzonych przyjaciół i dobrych ludzi.
Niech Wam zdrowie dopisuje , marzenia się spełniają i te duże i te małe !
Niech każdy kolejny dzień będzie będzie piękny , a Wy zawsze zadowolone i uśmiechnięte !
Wspaniałej weny twórczej , fantastycznych pomysłów i wszystkiego naj naj naj <3

Szczęśliwego Nowego Roku ! 
   
 Do zobaczenia za rok ...paa

Ania :*

54 komentarze:

  1. Ale świetne te saneczki! Fantastyczny projekt.:) Dzięki za życzenia, oby tobie się również spełniły.:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko , pięknie dziękuję za miłe słowa i życzenia 😊
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Wow! Rewelacyjne sanki 3D! Obłędnie się prezentują :-)
    Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    Serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo się cieszę , że moje saneczki przypadły Ci do gustu .
      Dziękuję bardzo 😊
      Buziaki !

      Usuń
  3. Mnóstwo pięknych prac, Szczęśliwego Nowego Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Sanki są cudne, wyglądają bajkowo i te piękne zdjęcia zimowe 🥰🥰😍😍
    Cała roczna kolekcja również prezentuje się super ♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace... Samych wspaniałych chwil w 2020 roku! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale cudowne te sanie! i jeszcze nie są zgłoszone do konkursu Świrów Rękodzieła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta cieszę się że do mnie zaglądasz, znamy się z fb😊
      Melduję ,że saneczki już zgłoszone na wyzwanie!
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  7. Aniu prześliczne są te saneczki i jak ładnie im w tym niebieskim kolorze :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu mnie też bardziej podobają się w niebieskiej odsłonie:)
      Dziękuję!
      Pozdrowionka dla Ciebie :*

      Usuń
  8. Saneczki realizacyjne!!! Widziałam już różne, ale xxx jeszcze nie.
    Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Roku
    Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko ,też nigdy takich nie widziałam i dlatego ten wzór wpadł ni w oko 😉
      Dziękuję bardzo!
      Serdeczności ślę:*

      Usuń
  9. Śliczne prace! Hafcik z myszką najbardziej mi się spodobał :).
    Wszystkiego najlepszego, weny twórczej przez cały kolejny rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszka jest słodka ,to prawda 😁
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Małgosiu:*

      Usuń
  10. Wspaniałe saneczki i rewelacyjny projekt Aniu.
    Pięknie się prezentują na tym śnieznym puchu.
    Dziękuję za zabawę w tej choinkowej edycji.
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochana, że Ci się podobają 😊
      W tym roku też się będę z Tobą bawić, bo to fajna i mobilizująca zabawa .
      Buziaki :*:)

      Usuń
  11. Dzięki za życzenia. Zawieszka urocza. Do zobaczenia w kolejnej edycji zabawy u Kasi. Pozdrawiam i Do siego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu ,pewnie że się widzimy w Kasiulowej zabawie choinkowej 😊
      Serdeczności ślę :*

      Usuń
  12. Jenysiu jakie rewelacyjne te saneczki, mi się marzy w Kasiulowej zabawie na rok 2020, zrobić wszystkie zawieszki 3d, Gwiazdorek w tym pomógł bo dostarczył w tym temacie kilka prezentów :) Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu jak Ty masz takie plany ,to już się nie mogę doczekać tych zawieszek!:)
      Czyżby Gwiazdorek znał Twoje marzenia ?
      Dziękuję bardzo i u śmiechy zasyłam 😊😊😊

      Usuń
  13. Aniu, takimi saneczkami sama chętnie wyruszyłabym na ekscytujący kulig.
    Samych szczęśliwych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Małgosiu ,że ja też bym do nich wsiadła 😁
      Dziękuję Ci pięknie!
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  14. Aniu, sadowię się wygodnie w tych niebiańskich saneczkach i wyruszam nimi na spotkanie nowego roku 2020 :-)))
    Piękne są Twoje życzenia. Niech Nam się spełnią :-)
    Serdeczności, pozdrowienia i uściski zostawiam :-) <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu trzymam mocno kciuki i mam nadzieję, że się spełnią...a Nowy Rok będzie lepszy 😊 Ten co się skończył wcale nie był dobry dla mnie.
      Pięknych dni życzę i moc uśmiechów ślę 😊😘🌺

      Usuń
  15. Cudowne saneczki :) dziękuję za zgłoszenie do wyzwania i życzę powodzenia :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pytanie techniczne: czy to haft dwustronny? czy od środka jkoś oklejałaś żeby schować widoczne nitki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa 😊
      Saneczki w środku są wyklejone cienkim filcem w niebieski kolorze ,a ich wymiary to 15×6 cm.
      Szczęśliwego Nowego Roku!
      Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  16. Ciekawa pasja, na pewno wykonanie tych wszystkich ozdób musi być pracochłonne. Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj !
      Tak to pracochłonne zajęcie, ale daje mi dużo radości i relaksu :)
      Dziękuję za wizytę i pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie!😊
      Pozdrawiam serdecznie 😊🌺
      Ania.

      Usuń
  18. Saneczki wyszły ekstra! Świetny pomysł! Niech nowy rok obfituje w pomysły i czas na ich realizację.
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Aniu w moich skromnych progach 😊 Pięknie dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam cieplutko 😊🌺

      Usuń
  19. Fantastyczne saneczki zrobiłaś Aniu. Bardzo mi się podobają:-)))
    Spokojnego, twórczego roku Ci życzę Aniu i niech Ci się spełniają marzenia!!!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)))
      Karolinko Tobie też wszystkiego dobrego na każdy dzień Nowego Roku.
      Buziaki😘

      Usuń
  20. Aniu Twoje sanki są cudne. Nie widziałam jeszcze takich :).

    Jeśli możesz podzielić się wzorem, to chętnie i ja sprawiłabym sobie takie :).
    amma(małpa)poczta.fm

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko oczywiście, że podeślę Ci wzorek to żaden problem :)
      Dziękuję za miłe słowa o pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Cóż tutaj widzimy za cudowności. Podziwiamy wszystkie prace. Wszystkiego dobrego w 2020 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      Dziękuję pięknie za dobre słówko i pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  22. Te przestrzenne sanie są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie:))
      Dziękuję bardzo za miłe słowo i pozdrawiam 😊🌺

      Usuń
  23. Wow wspaniałe saneczki, również życzę wszystkiego najlepszego ⭐ w nowym roku 🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Agatko :}
      Pozdrowienia cieplutkie ślę !

      Usuń