środa, 15 stycznia 2020

Złapać oddech ...


Dzień dobry :}

Koniec minionego roku nie był dla mnie zbyt łaskawy , tak w życiu osobistym jak i zawodowym . Dużo spraw spadło nieoczekiwanie na moją głowę i zawaliło się jak przysłowiowy " domek z kart " Na szczęście mamy Nowy rok , więc trzeba patrzeć pozytywnie i zawsze mieć nadzieję na lepsze :} Dla złapania oddechu i zregenerowania sił , w pierwszych dniach nowego roku wybrałam się na kilka dni w góry . Bardzo lubię łazikować po górach w ciszy i spokoju , pomyśleć i podumać w pięknych okolicznościach przyrody . Nie jestem osobą bardzo w górach zaprawioną , ale kilka uroczych miejsc odwiedziłam i sprawiło mi to dużo radosci . W Tatrach zima na całego i wszystko pokryte białym puchem , no po prostu radość dla oczu i duszy ! Do tego jeszcze przesympatyczne towarzystwo , więc czego chcieć więcej do szczęścia ?
***
Dolina Małej Łąki - Przysłup Mietusi - Przełęcz w Grzybowcu - Polana Strążyska i oczywiście Morskie Oko . Widok z okna pokoju  centralnie na Śpiącego rycerza , czyli na Giewont  ...rewelacyjnie !!! <3

***

Kochani zapraszam Was na zimowa fotorelację ;}
 Stare schronisko na Morskim Oku zasypane po sam dach , a temperatura - 9 st ! Szkoda , że nie było słoneczka i zdjęcia są trochę kiepskiej jakości ...ale było bardzo wietrznie i cały czas prószył śnieg . Nawet w rękawiczkach , ręce miałam przemarznięte. 


A to zdjęcie lubię najbardziej , tylko ja i majestat gór ...
I jak Wam się podoba moja noworoczna wycieczka ...mam nadzieję, że nie jesteście znudzone ? :D

 ***
Na koniec , chciałam bardzo serdecznie powitać nowych obserwatorów :*
 Cieszę się bardzo że zajrzeliście w moje skromne progi ! 
Dziękuję pięknie wszystkim za bardzo miłe komentarze , bez Waszej obecności ten blog by nie istniał :}

Pozdrawiam baaardzo serdecznie i uściski ciepłe ślę po tych zimowych obrazkach.
Samych dobrych dni życzę <3

Ania. 

30 komentarzy:

  1. Przepiękne zimowe widoki i wspaniała wycieczka na początku roku.
    Wszystkiego najlepszego w tym 2020 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie widoki to w tym roku rzadkość, piękne zimowe fotografie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze zazdroszczę😊 kocham góry, choć osobiście wybieram Bieszczady. Ale górskich widoków nigdy za wiele. Tam świat wydaje się lepszy i piękniejszy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Bieszczady to troszkę za daleka droga, ale byłam kilka razy w Myczkowcach i było pięknie:)
      Rzeczywiście w górach jest inaczej i lepiej, można odpocząć.
      Pozdrawiam słonecznie Agnieszko 😊🌺

      Usuń
  4. Pięknie! Szczególnie ostatnie zdjęcie robi wrażenie. Też kocham góry - z tym że ja jestem letnia wędrowniczka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 😊
      Justynko koniecznie musisz odwiedzić góry zimą, jest bajecznie!
      Serdeczności ślę 😘

      Usuń
  5. Ojej śnieg, już nie pamiętam jak wygląda... :) A teraz na poważnie, super zdjęcia Aniu, takie łapanie oddechu to ja rozumiem i żałuję że mieszkam tak daleko od gór, bo sama bym się chętnie nie raz na taki "spacer" wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu to wielka szkoda , że tak daleko mieszkasz.
      Ty pewnie masz blisko inne piekbe widoki i miejsca 😊
      Dziękuję bardzo za komentarz i uściski ślę 😘

      Usuń
  6. to obu ten Nowy rok był bardziej łaskawy i spokojniejszy. Jakie cudowne widoki. Kocham góry! Do zakopanego wracam zawsze z ogromną radością i sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę to góry też nas łączą 😉😊
      Też lubię Zakopane ,ale tłum ludzi na Krupówkach mnie przeraża.
      Tylko w górach mi pasuje...pozdrawiam serdecznie Martusiu 😊🌺

      Usuń
  7. Anuś, niesamowite zimowe krajobrazy.
    Życzę Ci, żeby ten Nowy Rok przyniósł Ci tylko dobro i rozwiązał wszelkie problemy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wycieczka, cudne widoki, pięknie spędzony czas. Mam nadzieje, że nabrałaś sił i teraz z łatwością pokonasz trudności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu,teraz będzie już tylko lepiej:)
      Pozdrawiam serdecznie 😊🌺

      Usuń
  9. Piękne to Twoje "łapanie oddechu" :-) Przy takich widokach niektóre sprawy nabierają innego znaczenia...
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Kasiu ,po takim resecie wszystko wygląda inaczej 😊
      Serdeczności ślę 😘

      Usuń
  10. To się nazywają zimowe wakacje:-))) Przepięknie!!!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zimowe widoczki 🥰
    Niech ta zima trwa i pojawi się nie tylko w górach ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka musisz wybrać się w góry i zobaczyć jak jest pięknie 😊
      Buziaki 😘

      Usuń
  12. Piękna wycieczka,widoki cudeńko, pozdrawiam serdecznie Magda 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję pięknie za wizytę 😊
      Pozdrawiam serdecznie 🌺😊

      Usuń
  13. Świetna górska wyprawa i te widokiiii...
    Lubie patrzeć na wielkie zaspy śniegu, mają taka magię w sobie, że zaraz wyobraźnia szaleje.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię zimę ,taką prawdziwą że śniegiem po pas;)
      Wszystkiego dobrego Alinko 😊🌺

      Usuń
  14. Pięknie! i tyyyle śniegu, a orzełek był? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu oczywiście , że orzełek był i to nie jeden :P
      Jak się bawić to na całego, trzeba korzystać z zimowych szaleństw .
      Pozdrowionka ślę !

      Usuń