niedziela, 15 marca 2020

Choinka 2020 marzec .

Witajcie kochani :)

Słonko pięknie świeci... już by człowiek na rowerek wskoczył i wiosny w okolicy poszukał, ale niestety ;( W tym ciężkim czasie trzeba w domu siedzieć, nie narzekam broń boże ! Tylko dzisiaj mam wolne, od jutra znowu praca. Tak po cichu to zazdroszczę tym co mają wolne przez dwa tygodnie :) Ja z racji wykonywanego zawodu jestem w tym całym "szaleństwie"zakopana po same uszy. 
Nie panikuje i nie zamartwiam się, jestem pełna wiary że wszystko dobrze się skończy :))) 
Czego i Wam kochani życzę...wiary, cierpliwości i dużo zdrówka !!!
***
A teraz już zapraszam do obejrzenia mojej marcowej zawieszki, którą wykonałam na Kasiową choinkową zabawę ;)
Dla porządku sprawy banerek 
Zawieszkę popełniłam na błękitnej kanwie, mała i nie skomplikowana, ale wszytko co ma być jest. Renifer, krzyżyki i świąteczne wstążeczki ...Boże Narodzenie na całego ;)



Jeszcze kilka zdjęć wiosny z ogrodu, pierwsze kotki :)))


 Żółte krokusy z pszczółką :)))

 A domu obowiązkowo hiacynty, które uwielbiam ! Ich anielski zapach przyprawia mnie o szybsze bicie serca:D
 
Uff...poniosło mnie dzisiaj z tymi zdjęciami, mam nadzieję że Was nie zanudziłam ;) 

Trzymajcie się zdrowo, dbajcie o siebie i najbliższych!!!

Pozdrowienia słoneczne zasyłam i wszystkiego dobrego życzę:)

Ania.

43 komentarze:

  1. Aniu, ale cudna zawieszka. I jakie piękne zwiastuny wiosny.
    Serdeczne uściski. Dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu,dziękuję Ci pięknie!
      Dużo zdrowia życzę, bo to teraz najważniejsze:)))
      Buziaki ślę.

      Usuń
  2. Jak piękna wiosna u ciebie - mimo zawieszki, bardzo urokliwej, zresztą.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko:)))
      Pozdrawiam serdecznie i tylko dobrego życzę!

      Usuń
  3. Trochę pięknej zimy - zawieszka i urokliwej wiosny :)
    Trzymaj się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:)))
      Dbaj o siebie i bliskich, serdeczności ślę!

      Usuń
  4. fajna zawieszka, u nas słoneczko dopiero dzisiaj wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki Martuś :)
      U mnie słonko za oknem świeci od kilku dni.
      Pozdrowionka cieplutkie!

      Usuń
  5. Aniu piękna zawieszka! Podziwiam Twoją dbałoś co detale! I jakie śliczne kwiaty :)) Ja też mam w domu hiacynty. Ich zapach czuć w całym pokoju :). Co do wirusa to my siedzimy w domu, ale boję się, że ludzie wymiękną :(. Dziś była piękna pogoda, słonko, ciepełko. Koleżanka poszła z psem na spacer do lasu i wysyłała mi zdjęcia co tam zastała! Tłumy ludzi, a w Powsinie (nasze kulturalne i towarzyskie miejsce w lesie) pełno ludzi w dużych grupach przy paleniskach kiełbaski piekli, małe bary pootwierane, ludzie przy piwku siedzieli no i mnóstwo biegających dzieci. Doznałam szoku jak te fotki oglądałam! A i jeszcze seniorzy na kijkach! Zastanawiam się co musi się stać, aby niektórzy po rozum poszli. Ech... brak słów. Aniu moc buziaków i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ludzie nie zdają sobie sprawy z zagrożenia jakie może ich spotkać:( A potem będzie płacz lament i zgrzytanie zębami! W moim mieście życie dzisiaj zamarło, choć pogoda bajka. Cieszę się, że takim dojrzałym zachowaniem się wykazali, to daje szansę do szybszego pokonania zarazy.
      Wszystkiego dobrego i zdrówka życzę, serdeczności ślę:)))

      Usuń
  6. Aniu i Tobie życzę zdrowia oraz odwagi w tym trudnym szczególnie dla Ciebie czasie.
    Ogromny szacunek za poświęcenie i wykonywaną pracę, choć nie ukrywam że wolałabym
    abyś została w domu:)
    Wracając do haftu ...zawieszka słodka, wesoła a renifer rozbroił mnie totalnie:)
    Śliczne wiosenne zdjęcia...i wiesz że zachwyt hiacyntowy podzielam równie mocno ;) :)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja wiem,że wolałabyś żebym w domu została, obiecuję Ci że będę mega ostrożna:)
      Kocham swoją pracę i nie wyobrażam siebie w innym zawodzie:)To trudny zawód, szczególnie w dobie takiego zagrożenia!
      Z głębi serca dziękuję Ci za każde słówko, takie wsparcie jest dla mnie bardzo ważne:)
      Dbaj o siebie moja Hiacyntowa Bratnia Duszo!:)
      Całuski Kasiu :*

      Usuń
  7. Aniu, ja jutro też do pracy idę! Duchowe wsparcie na ten czas posyłam byśmy dały radę :-)
    Zawieszka śliczna, jak pięknie wygląda zima przy wiośnie :-) albo wiosna przy zimie :-)
    Zdrówka Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, damy radę bo innego wyjścia nie ma;(
      Za wsparcie duchowe i pochwały zawieszkowe pięknie dziękuję :*
      Trzymaj się kochana i dbaj o siebie i bliskich!
      Buziaki.

      Usuń
  8. Aniu, zawieszka jest wspaniała, bardzo mi się podoba. Przeżyjemy ten dziwny czas, trzeba wierzyć, że się wszystko dobrze skończy. Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu bardzo :)
      Ojj..żebyś miał rację co do dziwnego czasu, w końcu medycyna jest Ci znana:)
      Ja osobiście nie widzę tego tak kolorowo,a jesteśmy "po fachu" z tym,że ja pracuję już 32 lata.
      Pozdrawiam wiosennie i dużo zdrówka życzę:)))

      Usuń
  9. Anu współczuje tej pracy i trzymam mocno kciuki za Ciebie i Twoich bliskich żeby wszystko było OK. A zawieszka świetna, reniferek taki wesolutki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo Ci dziękuję za miłe słowa:)))
      Serdeczności ślę i zdrówka życzę !

      Usuń
  10. Zawieszka śliczna, uroczy rogaty reniferek 🤩🤩 i te cudne oznaki wiosny, pozazdrościć ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pięknie Karolka za komentarz!:)
      Buziaki zasyłam :):*

      Usuń
  11. Piękna zawieszka, śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Bożenko !
      Pozdrawiam wiosennie i zdrówka życzę:)))

      Usuń
  12. Aniu trzymaj się tam ciepło i wytrwale, nie zazdroszczę Ci kochana, jesteś teraz w grupie, nazwijmy to, największego ryzyka. Ja siedzę w domu, ale i tak nie wiem co będzie, bo mój Mąż pracuje w szpitalu, więc też może coś do domu przynieść... Co ma być to będzie, trzeba wierzyć że będzie dobrze. Zawieszka fajna, mała i urocza, a zdjęcia kwiatków piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu taki ciężki czas dla Nas wszystkich nastał i końca nie widać! Musimy mieć nadzieję, że wszystko się dobrze i szybko skończy:)
      Dziękuję Ci bardzo za dobre słowo i dużo zdrowia życzę dla Ciebie i Twoich bliskich:)))

      Usuń
  13. Śliczna zawieszka, Aniu! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję Ci pięknie :)))
      Serdeczności ślę !

      Usuń
  14. Prześliczna zawieszka Aniu i bardzo ładnie ozdobiona:-) Kwiatki wspaniałe!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko bardzo :)
      Serdeczności zasyłam i zdrówka życzę!

      Usuń
  15. Aniu, całym sercem z Tobą. Osobiście robię, co mogę, żeby lekarze, pielęgniarki i wszyscy na pokładzie nie mieli ze mną kłopotu. Znaczy - bykiem w domu siedzę. A zawieszka piękniutka :-)
    Trzymaj się... bądź ostrożna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu pięknie!Dom to najbezpieczniejsze miejsce na ziemi:)
      Serdeczności ślę i zdrówka życzę :)))

      Usuń
  16. Jaka piękna zawieszka! Mam nadzieję, że kiedyś się odważę na wykonanie takiej ozdoby. Pozdrawiam, życzę dużo sił na ten szczególny czas!💪😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu taka zawieszka to nic trudnego,jestem pewna że poradzisz sobie z nią świetnie:)
      Pięknie dziękuję za komentarz i zdrówka życzę:)))

      Usuń
  17. Małe cudeńko. U mnie też będą maluchy jak się zmieszczę w terminie. A zdjęcia wiosenne cudowne, poproszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu widziałam Twoją latarenkę, jest śliczna:)
      Dziękuję serdecznie za komentarz!
      Serdeczności ślę:)))

      Usuń
  18. Śliczny hafcik i fajnie zagospodarowany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam wiosennie i cieszę się,że do mnie zajrzałaś:)))

      Usuń