poniedziałek, 9 marca 2020

W oczekiwaniu na Wiosnę .

Dzień dobry :)))

Tak.. tak , w oczekiwaniu na Wiosnę postanowiłam sprawić sobie kwiatowe zakładki. Zawsze to milej czas z książką płynie, jak od czasu do czasu człowiek oko zawiesi na pogodnej zakładce:) 
Do tej pory używałam jednej i tej samej zakładki darowanej przez przyjaciółkę. Zakładka jest haftowana, z piękną sentencją i cudnymi krzyżykami. W obawie przed całkowitym zniszczeniem, mój "talizman" schowałam w bezpieczne miejsce ...w końcu to bardzo sentymentalna sprawa taka zakładka od bliskiej osóbki , prawda? :) 
Ciekawa jestem czy też tak macie? ...że rzeczy lub prezencki (bez wielkiej wartości finansowej) ale darowane przez bliskie sercu  osoby, są dla Was najdroższe na świecie ?
 Mam nadzieję, że tak, bo inaczej to się okaże, że tylko ja jestem taka przysłowiowa "Grażyna" co to nad wszystkim się wzrusza i bawi się w różne zbieractwo :D
***
Jedna z moich kwiatowych zakładek wystroiła się w niebieskie dzwoneczki :) Na drugiej panoszy się stokrotka z biedronką i napis który jest jak rozkaz! ...UŚMIECH :)))
 Plecki zakładek podkleiłam kolorowym filcem, dodałam sznureczki i koraliki :) 
***
Tak bardzo wyglądam już Pani Wiosny, że prawie codziennie zaglądam do ogrodu. Dwa dni mnie tam nie było, a tu proszę jakie ślicznoty w słonku skąpane się pojawiły !
Krokusiki jak malowane w pięknym lilowym kolorku :)))   
 I drzewa magnolii, całe pączkami obsypane ! Już nie mogę się doczekać kiedy te tajemne piękne i za razem dziwne krzewy zakwitną :)))
 Magnolie to dla mnie naprawdę dziwne rośliny, na początku całe kwieciem obsypane, ale listków brak. Jak piękne kwiaty przekwitną, wtedy dopiero zielono miii....listki się pojawiają :)
Tak bardzo jestem nimi zachwycona, że w moim ogrodzie jest pięć dużych drzew. Mają już ze dwadzieścia kilka lat i kwiaty w odcieniach od bladego różu do koloru fuksji :)
  
Kochane to już koniec na dzisiaj, żegnam się z Wami cieplutko i odrobinę wiosny zostawiam:)
Dziękuję pięknie za wizyty i dobre słowo, biegnę teraz podziwiać Wasze prace :)

Buziaki :*

Ania.
 

46 komentarzy:

  1. Aniu, śliczne są te Twoje zakładki, takie radosne i wiosenne. Nawet napisu na nich nie potrzeba żeby się uśmiechnąć :)Krokusy pięknie Ci zakwitły, nie długo świat będzie wyglądał przepięknie, jak wszystko się zazieleni i ukwieci :) I nie martw się, nie jesteś jedyną, która ma sentyment do różnych rzeczy i je zbiera, ja też tak mama. A wszystkie zakładki, które otrzymałam w prezencie z bloga trzymam w pudełku, bo żal mi ich używać, żeby się nie zniszczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu ja też już nie mogę się doczekać wiosny w pełnym rozkwicie, ale zawsze jej namiastkę mogę znaleść w przydomowym ogrodzie;)A co do zakładek, to mam jedną darowaną i bardzo cenną.
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  2. Piękne zakładki! Wiosenne takie! Uśmiechnięte!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ulcia :)))
      Taka właśnie powinna być Wiosna, pogodna i radosna !
      Serdeczności ślę!

      Usuń
  3. Jakie cudne :) bardzo podoba mi się ich wykończenie, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś:)))
      Starałam się żeby wykończenie było fajne, myślę że mi się to udało.
      Uśmiechy ślę:)

      Usuń
  4. Radosny, wiosenny wpis u Ciebie, Aniu. Zakładki w takim też nastroju, a magnolie to dla mnie oczu pieszczota. Każdej wiosny czekam na rozkwit i żałuję, gdy bujne kwiecie oblatuje... Chyba w końcu sobie je wyhaftuje, żeby oczy cieszyć rok cały :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz Aniu, że ja na to nie wpadłam :D
      Haftowane magnolie to byłby strzał w 10! Mogłabym się nimi cieszyć cały rok, jak na prawdziwą magnoliową maniaczkę przystało .
      Dziękuję pięknie za dobre słowo Aneczko,pozdrowionka ślę:)))

      Usuń
  5. Aniu uwielbiam haftowane zakładki, i jak widzę mamy ze sobą wiele wspólnego :-) Tez głownie wyszywam na taśmach , wykańczam podobnie kolorowym filcem z tym że ja go przyszywam na maszynie ,a wcześniej zakładki usztywniam sztywnikiem z klejem . Ale ja obcinam filc prosto a u Ciebie w ząbki. Spodobał mi się sposób, więc jak pozwolisz kolejne tez tak obetnę. Hafciki wybrałaś cudowne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,a to żeśmy się odnalazły...zakładkowe bratnie dusze z nas:))) Zakładek nie podklejam, bo mam gruby i sztywny filc, a w ząbki wycinam dla ozdoby. Widziałam nie jedną Twoją zakładkę i wiesz że strasznie mi się podobają, Wycinaj Aneczko jak chcesz, a mnie będzie miło, ze coś ode mnie zgapisz ;)))
      Dziękuję pięknie !
      Pozdrawiam słonecznie !

      Usuń
  6. Aniu zrobiłaś sobie śliczne zakładki :).

    Też mam coś z Grażyny, nie jesteś sama hihi :).

    Aniu jak już zakwitną Twoje magnolie, to proszę zrób wpis z ich sesją fotograficzną :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś obiecuję, specjalnie na Twoją prośbę i dla Ciebie będzie sesja magnoliowa we wszystkich kolorach :)Dziękuję za miłe słowo.
      Pozdrawiam "Grażynko":)))

      Usuń
  7. Aniu ja też jestem taka sentymentalna i zawsze najbardziej cieszą mnie prezenty od serca, a najlepiej zrobione własnoręcznie :)). Chomikuje więc takie perełki :)). Aniu zakładki piękne i jak wspaniale je wykończyłaś! Oj i jakie cudne krokusy!!! Z utęsknieniem czekam na wiosnę, mam już dosyć tych szarych kolorów. Buziaki kochana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko ze mnie też chomik pierwsza klasa, sentymentalny ;D
      Wiosenka już coraz blizej i co dzień to będzie lepiej !
      Dziękuje pięknie i pozdrawiam słonecznie !:)

      Usuń
  8. Twoje zakładki są prześliczne i krokusiki cudne! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu :)))
      U Ciebie w ogrodzie to pewnie Wiosna na całego!
      Serdeczności ślę;)

      Usuń
  9. Bardzo radosne zakładki, z takimi czytać milej. Ależ mi się buzia śmieje do Twoich krokusików. U mnie też już kwitną. Mam sentyment tak jak Ty do takich prezentów, chomik ze mnie nie byle jaki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to prawda do tych pierwszych wiosennych kwiatków buzia sama się śmieje,fajnie że możemy sobie na nie spoglądać.Dziękuję bardzo za komentarz:)))
      Pozdrawiam wiosennie!

      Usuń
  10. Aniu! Cudne, radosne zakładki! To one, oprócz uroczych zdjęć z ogrodu przywołują wiosnę i dają mnóstwo radości :-)
    serdeczności wiosenne posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że radosne i wiosenne?
      bardzo dziękuję Kasiu i moc uśmiechów ślę:)))

      Usuń
  11. Jakie radosne zakładki! Z takkmi na pewno dużo przyjemniej się czyta.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Justynko !
      Oj tak, lektura jaka by nie była staje się przyjemniejsza.
      Pozdrowienia wiosenne ślę:)))

      Usuń
  12. Z takim cudnymi zakładkami aż przyjemniej się czyta ��
    Śliczności wiosenne♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zakładeczki ;) och ja również czekam na magnolię, uwielbiam je. :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!fajnie,że jest więcej miłośników tych pięknych kwiatów:)
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  14. Piękne zakładki stworzylaś. Kiedyś też tak chowałam, jednak teraz mam zupełnie inny stosunek do rzeczy. Jak coś mam to używam, a resztę rzeczy daje znajomym dla drugiego życia. Pamiątki traktuje z szacunkiem, nie chowam swojej pamiątki tylko używaj i pokazuj jaka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Agatko, a ja zbieram i chomikuje:D
      Taki ze mnie zbieracz niepoprawny ..hihi
      Dziękuję Ci pięknie za dobre słowo!
      Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  15. Piękne zakładki , są niezwykłe. Też mam takie cudowne przedmioty, które przechowuje jak okruchy pamięci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko to znaczy, że z nas sentymentalne dziewczyny ;D
      Dziękuję bardzo i serdeczności ślę:)))

      Usuń
  16. Prześliczne zakładki stworzyłaś :)
    Kwiecie wszelakie uwielbiam - a kwitnące magnolie co roku mnie zachwycają swym urokiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, bo magnolie to takie cudnne kwiecie !
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję bardzo :)))

      Usuń
  17. Śliczne, pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, prześliczne są Twoje wiosenne zakładki. Jak tu nie kochać wiosny?
    Też mam ogromny sentyment do rzeczy, które dostałam od bliskich i życzliwych osób.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu Wiosna to taka piękna pora roku, wszyscy ją kochamy:)
      Dziękuję za piękne słowa i serdeczności ślę:)))

      Usuń
  19. Piękna wiosna na zakładkach i na fotkach. Ja, podobnie jak Ty, mam sentyment do pamiątek wszelakich.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu:)))
      Warto zatrzymywać i zbierać pamiątki, to jest takie "namacalne" wspomnienie:D
      Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  20. Urocze wiosenne zakładki!!! Ja tez mam sentyment do magnolii i wciąż oglądam je w niedalekich ogródkach.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo..Alinko jesteś kolejną wielbicielką magnolii:)
    Dziękuję serdecznie i pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne zakładziochy dla mola książkowego takie cuda to skarb! :)
    Obie śliczne..jedna słoneczna i radosna a druga zapiera dech kolorem i
    urodą kwiecia :)
    Wiosenka nadchodzi duzymi krokami, szkoda tylko że warunki nie sprzyjają
    spacerom i rowerkowi. Ubolewam okrutnie :(
    Uściski Aniu :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko nadrobimy i spacery i rowerowe wycieczki, zobaczysz..już niedługo:)))
      Niebieska zakładka jest dla mnie naj,bo to moje ulubione niebieskości!
      Ty wiesz jak się cieszę z takich słów,miło mi okrutnie !:)
      Dziękuję Ci pięknie i buziaki zasyłam :*

      Usuń
  23. Fantastyczne są te zakładeczki Aniu, delikatne i piękne!
    Ja też jestem sentymentalna i mam masę takich pamiątek;)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję bardzo Karolinko:)
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń