czwartek, 30 kwietnia 2020

Kociaki razy cztery .

Dzień dobry :)

W ten piękny słoneczny dzień przychodzę do Was z magnesami, na których uwieczniłam same znajome kocie piękności:) Znajome, ponieważ są to koty bliskich mi osób i nie jeden raz siedziały na moich kolanach. Starałam się żeby magnesy były jak najbardziej podobne do orginału, czy mi się to udało... sama nie wiem ? Obdarowane stwierdziły, że podobieństwo jest wielkie :D
 Wszystkie trzy dziewczyny to kociary jakich mało i do tego kolekcjonerki magnesów, więc postanowiłam takie maleńkie upominki im sprezentować. Magnes ze swoim pupilem, to chyba  fajna sprawa :)
Zapraszam do obejrzenia kociej galerii, na początek kolaż :)
 Pierwszy i drugi kociak to milusińskie futrzaki Kasi :) Właścicielka jest w nich do szaleństwa zakochana i wcale jej się nie dziwię, bo kociaki są przesłodkie chociaż swój charakterek mają jak to koty. Nie raz spotkałam się z ich ostrymi pazurkami :D

1. Kocurek Diego, bardzo się starałam oddać całe podobieństwo tego białego ~ czarnego przystojniaka:)
 2. Kotka Luna, prawdziwa kocia dama:) Zdjęcie zapożyczone z bloga Xgalaktyki za pozwoleniem oczywiście. ( moje gdzieś przepadło)
  3. Fotis, rudy pręgowany przyjaciel Any:) To stateczny i kapryśny kocur, nazywany też nie wiedzieć czemu, pieszczotliwie Glistą:D
 4. Kotka Mia, to szalone i rozbiegane 1,5 roczne kocie dziecko, własność  Marceliny:)
 Obdarowane zadowolone, a ja się bardzo cieszę że mogłam im moje wypocinki podarować;)  Magnesy były dodatkiem do materiałowych maseczek, które otrzymały:) 
W tym trudnym dla nas wszystkich czasie chciałam podarować im coś miłego.Uważam, że warto sprawiać sobie  takie małe przyjemności i dbać o dobre relacje z bliskimi osobami...tak myślę:)))
 A Wy kochane jakie macie zdanie na temat drobnych podarunków, tak bez okazji?
 ***
Z haftowaniem u mnie coś kiepsko idzie, jak wiecie z poprzedniego postu przepadłam w sznurkowym temacie i każdą wolną chwilę spędzam z szydełkiem w ręku ;)
Jeszcze tylko kilka koszyków zmajstruje i za igiełkę się zabieram , dostałam na zajączka od przyjaciółki piękny wzorek baletnicy ...Ahhh:))) Ciekawa jestem jak będzie wyglądał haft w moim wykonaniu.

Kochane pięknie dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednim postem z koszykami, jesteście niezastąpione<3
 Każdy  komentarz daje mi dużo radości i napędza do dalszej pracy, dziękuję ze jesteście !

Pozdrawiam bardzo serdecznie i miłej , słonecznej majówki życzę.
 Dbajcie o siebie i w zdrowiu się trzymajcie :)

Buziaki:*


Ania.

36 komentarzy:

  1. Śliczne koteczki. Uwielbiam dawać i dostawać takie drobiazgi - to znak pamięci.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moich skromnych progach:)
      Dziękuję bardzo za wizytę i miły komentarz!
      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  2. Aniu przepiękne te kociaki i jakie oczy czadowe mają :)). Takie prezenty od serca są najcenniejsze i najlepsze! Ja bardzo lubię obdarowywać innych bez okazji i często to robię, zwłaszcza teraz. Taka odrobina radości w trudnych czasach jest nam potrzebna. Ostatnio uszyłam dla przyjaciółki maleńkiego aniołka, taka wersja do torebki by mogła go nosić idąc codziennie do pracy. I chodzi z nią wywołując uśmiech :))). Fajnie, że sznurek Ciebie wciągnął :)). Ciekawe jak będą wyglądały kolejne koszyczki :). Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko ja tez lubię rozdawać na prawo i lewo, takie prezenciki bliskim sercu osobom :)To niewątpliwy dowód sympatii, własnoręcznie wykonany ! A przecież dla prawdziwych przyjaciół wszystko i jeszcze więcej:))) A z Twojego aniołka to psiapsia na pewno jest bardzo zadowolona, tego jestem pewna!!!
      Pozdrawiam cieplutko:*

      Usuń
  3. świetne kociaki! Uwielbiam takie drobiazgi od serca <3 Są zdecydowanie cenniejsze niż przedmioty kupione, bo wiadomo, że ktoś poświęcił na ich przygotowanie swój czas i włożył w nie kawałek swego serca :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dla mnie też takie podarki są najcenniejsze i droższe sercu niż złoto:)
      Dziękuję pięknie za wizytę i dobre słowo:)))
      Mnóstwo uśmiechów ślę :*

      Usuń
  4. Kocham koty są dla mnie najwspanialsze i każdy ich portret cieszy moje oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, masz rację dla mnie tez koty są cudownymi stworzeniami:)
      Dziękuję Ci bardzo i serdeczności ślę:)))

      Usuń
  5. Śliczności kocie i te błyszczące, hipnotyzujące oczyska!
    Śliczne magnesiki Aniu...wszystkie urocze ,choć najbardziej podobają mi się oczywiście te,
    które przedstawiają moje futrzaki :) Wypisz, wymaluj oryginały !
    Dziękuję za piękny upominek,który zajął honorowe miejsce na mojej lodówce .
    Jestem pewna, że pozostałe kocie włascicielki również zachwycone:)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Kasiu, po co Ty mi te krzyżyki pokazałaś?:)
      Teraz zaśmiecam Twoją lodówkę z wielką przyjemnością i radością hihih.
      Bardzo się cieszę, że kociaki ciut podobne do orginałów, starałam się bardzo
      i w pamięci szukałam szczegółów np. czarne uszy Diego ;D
      Buziaki kochana:*

      Usuń
  6. Kociaki świetne :) i w formie magnesów bardzo praktyczne:)
    I jak to jest że kotki zawsze i na wszystkim są takie urocze? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,,,bo wszystkie kotki, czy w naturze, czy w innym wydaniu
      zawsze są milusie i cieplutkie:)))
      Dziękuję pięknie za komentarz i serdeczności ślę!

      Usuń
  7. Aniu no cudne są te Twoje magnesikowe portrety kotków :-) Co jeden to ładniejszy :-) To świetny sposób na obdarowanie bliskich osób :-) Uwielbiam takie drobiazgi :-)
    czekam na kolejne szydełkowe koszyki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mnie tez się takie drobiazgi podobają, a co najważniejsze dziewczyny bardzo zadowolone:)
      Pięknie dziękuję za pochwały i serdeczności zasyłam:*
      A koszyczki się tworzą, więc wypatruj:D

      Usuń
  8. Ale super są te magnesowe kociaki, taki prezent dostać to dopiero coś fantastycznego. Brawa dla Ciebie Aniu za tak śliczne ich wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu lubię robić magnesiki i cieszę się że Ci się podobają:)
      Pozdrowionka serdeczne ślę i dużo słonka życzę:*

      Usuń
  9. Ło matko i ło córko, jakież słodkie i zabawne są te Twoje kociaki! Słodziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia pięknie dziękuję za miłą wizytę:)
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  10. Piękne haftowane upominki! Widać, że wykonane z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, śliczne kociaczki i jakie mają niesamowite oczęta.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu oczęta hipnotajzing,jak to u kotków:D
      Serdeczności i podziękowania ślę:*

      Usuń
  12. Aniu śliczne magnesiki z kociakami, ja tez uwielbiam obdarowywać bez okazji. W tym sznurkowym temacie to i ja przepadłam na maksa, w nawet pociągnęłam za sobą córcię :) Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu coś mi się wydaje że ten sznurek na długo ze mną zostanie, normalnie "nowy pożeracz czasu"...hihi. Super,że córka dała namówić na szydełkowanie, możecie teraz wymieniać się wzorkami:)
      Buziaki!

      Usuń
  13. Śliczne koreczki 😍 bardzo dziękuję za magnesik, kotek bardzo podobny 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcyś dziękuję bardzo za komentarz, teraz będziesz mieć swojego sierściuch na lodówce:D
      Dziękuję pięknie za wizytę i zapraszam częściej!
      Buziaki i pozdrowienia ślę:*

      Usuń
  14. Koteczki oczywiście 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, kociaki magnetyzują ślepkami i serduszkami zjednują sympatię :-)
    A prezencik w postaci maseczek to miła i pożyteczna rzecz!
    Serdeczności i uśmiech posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko to taki sympatyczny gest w tym trudnym czasie;)
      Dziękuję Ci pięknie kochana za wizytę i dobre słowo,
      Buziaki i dobre myśli zasyłam :)
      Trzymaj się dzielnie!

      Usuń
  16. Aniu śliczna kocia rodzina, pięknie wyglądają :) Wyhaftować podobizny, no podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Basiu za wizytę i dobre słowo:)))
      Pozdrawiam słonecznie i zdrówka życzę!

      Usuń
  17. Koty rewelacja aż sie buzia śmieje, podziwiam Twoje koszyki trochę tęsknię za szydelkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Małgosiu ja też z tęsknoty za szydełkiem,za koszyki się wzięłam:)
      Serdecznie dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  18. Ale fajne magnesiki i kociaki są świetne. Bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam cieplutlo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko kociaki to wszystkie moje znajome puchate kulki i na żywo są bardzo milusie:)
      Dziękuję i buziaki ślę!

      Usuń