poniedziałek, 4 maja 2020

W pastelowym rożu ...

Dobry wieczór :)

Jak Wam kochani minęła majóweczka ? Mam nadzieję, że słonecznie i mimo pewnych przeciwności losu był to czas odpoczynku ;) Moja majówka była jak w Bollywood, trochę słońce ..trochę deszcz :D
 Deszczowe dni spędziłam na robótkach wszelakich, a w sobotę wybrałam się na wycieczkę rowerową :) Ahh...jak przyjemnie było w promieniach słońca i w odludnym miejscu zapomnieć się na rowerku, rozkoszując się pięknem wiosennej przyrody. I gdyby nie maseczka na twarzy, to wszystko byłoby jak rok temu...Wiosna, słonko i buzia się śmieje;))) 
***
Na prośbę koleżanki znowu zrobiłam koszyk ze sznurka, w kolorach bladego różu z odrobiną szarości. Koszyk jest dość dużych rozmiarów, spód jest wielkości dużego talerza. Ozdobiony kokardą i drewnianym serduszkiem z xxx :)








 Koleżanka z koszyka bardzo zadowolona,a ja nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa w tym temacie.Wiecie jak to jest z nową miłością i nowym zauroczeniem ...hihi;)
Zrobiłam też kilka kwiatków z foamiranu, dawno ich nie robiłam i paluszki trochę bolą od "miętolenia" ale warto było wrócić i wyszykować sobie wiosenne kwiecie:)
 I jeszcze kilka migawek z rowerowej wycieczki ...





 Na obrzeżach mojego miasta rozciągają się bajeczne w kolorze pola rzepaku, dosłownie jak z reklamy Kujawskiego ;)))) 


To wszystko na dzisiaj, mam nadzieję ze Was nie zanudziłam taką ilością zdjęć ? 

Uważajcie na siebie kochani i nie dajcie się zwieść pięknej pogodzie i ogólnemu poluzowaniu, to wszystko jeszcze się nie skończyło, nadal trwa i jest grożne !...niestety:( 

Pozdrowienia serdeczne zasyłam i uśmiech zostawiam:)

Ania.
 

36 komentarzy:

  1. Koszyczek jest zachwycający. I kolory idealne :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło w moich skromnych progach i dziękuję pięknie za miłe słowo:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Aniu też bardzo lubię rowerowe wycieczka jeszcze w takiej pięknej okolicy, cudnie jest !! Koszyk extra , ja jeszcze przed debiutem czekam na sznurek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to z niecierpliwością czekam na Twoje pierwsze koszyki:)Z pewnością będzie co podziwiać!
      Jazdę na rowerze uwielbiam i gdybym tylko mogła, to każdą wolną chwilę spędzałabym na wycieczkach.
      Dziękuję pięknie za komentarz i pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Koszyczek piękny. Lubię połączenie różu i szarości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu super wycieczka rowerowa, również bardzo lubimy z mężem jeździć na rowerkach. Koszyczek bajka, pięknie wykonany i bardzo przydatny a przy tym ładna ozdoba :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Basieńko za miłe słowa:)))
      Prawda, że jazda na rowerze to miłe spędzanie czasu ?
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    2. Aniu uwielbiam jeździć na rowerze, zawsze z mężem robimy sobie wycieczki :) Zatrzymamy się w lesie czy gdzieś nad wodą i wsłuchujemy się w odgłosy przyrody :) Jest to bardzo miłe spędzanie czasu :)

      Usuń
  5. Oj pszczoły by miały co robić na takim polu, zresztą pewnie nie proznowaly. Koszyk bardzo mi się podoba, może pewnego dnia i ja sobie taki sprawie ☺️ a cóż jesli chodzi o majóweczke to była jak ten bollywood 😂😂 odsypialam nocke.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu jak raz spróbujesz sznurka, to przepadniesz! Tak było ze mną, świetnie się robi koszyki i robótki przybywa bardzo szybko:)
      Dziękuję pięknie za wizytę, uważaj na siebie;)))

      Usuń
    2. Nie mogę doczekać się kiedy sięgnę po szydełko:), muszę przetrwać do lipca z uwagi na pewne zamówienia a potem postaram sie by robić wiecej dla siebie.😊

      Usuń
  6. Zawsze mnie urzekało połączenie różu z szarościami. Koszyczek piękny, a haftowane serduszko ślicznie dopełnia całości.
    Pola rzepaku i u nas, jak z reklamy. Niestety, mnie rzepak doprowadza dosłownie do płaczu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moim blogu:)
      Też lubię takie kolorystyczne połączenie, bo sam szary jest dla mnie smutnym kolorem.
      Pięknie dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. Koszyczek prześliczny! Kolorki słodkie, serduszko i wstążeczka są fantastyczną "wisienką na torcie"
    Pola rzepaku w połączeniu z soczystą teraz zielenią tworzą zapierające dech w piersi widoki :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Kasiu, że mój koszyk przypadł ci do gustu:)
      Miło czytać takie słowa!
      Dziękuje pięknie kochana i pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  8. Kiedyś w końcu też kupie sobie sznurek i zrobię taki śliczny koszyczek jak Twój Aniu :) Tylko nie wiem jaki sznurek jest najfajniejszy? Zdjęcie z rzepakiem prześliczne, aż by się chciało tam być i w nim pobuszować :) A majówkę spędziłam w domu, na balkonie. Robiliśmy z mężem nowa półkę na balkon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu koniecznie spróbuj sznurkowych robótek, tak szybko i fantastycznie się je robi:)
      Ja kupuję sznurek w sklepie TEDI,wygląda jak pocięty w paski trykot. Widziałam też prace ze sznurka takiego jak bardzo gruba włóczka, musisz poszukać i spróbować jaki będzie Ci odpowiadał:)A majowe majsterkowanie na balkonie to też miłe i pożyteczne zajęcie;)))
      Dziękuję Ci pięknie i serdeczności ślę:*

      Usuń
  9. Wszystko, co zrobiłaś, podoba mi się bardzo. Koszyczek przepiękny (ten odcień różowego bardzo mi się podoba) i kwiatki zachwycające.:) A ja w pracy, ale słyszę, jak ptaki śpiewają mi za oknem...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko Twoje słowa miód na moje serce:)
      Tak dawno kwiatków nie robiłam, miałam obawy czy z wprawy nie wyszłam..;)
      Dziękuję Ci pięknie i pozdrawiam słonecznie:*

      Usuń
  10. nie wiem co piękniejsze. Czy koszyczek, czy kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha..Dziękuję barrrdzo Martuś:)Najważniejsze, że się podoba;)
      Serdeczności ślę:*

      Usuń
  11. Prześliczny koszyczek i kwiaty, Aniu.
    Wiosna jest cudowna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Małgosiu, Wiosna to taka piękna pora roku...uwielbiam:)
      Dziękuję serdecznie i buziaki ślę:)))

      Usuń
  12. Kolejny śliczny koszyczek Aniu :)). Piękne kolorki! U mnie majówka była podobna do Twojej :). Aniu, jakie śliczne kwiatuszki zrobiłaś :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, kolejny i nie ostatni...tak mnie te koszyki oczarowały;)
      Doszło do tego, ze sama nie wiem co mam robić i mam dylemat, koszyki igiełka karteczki???
      Pięknie dziękuję:)))
      Serdecznie pozdrawiam:*

      Usuń
  13. Super koszyk. Bardzo lubię jak kwitnie rzepak w moim rodzinnym mieście niedaleko domu miałam pola z rzepakiem. U mnie w Irlandii nie ma obowiązku noszenia maseczek ale za to możemy spacerować tylko w odległości 2km od miejsca zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to też jesteście troszkę "uwiązani" :( Ale nic nie poradzimy, taki niebezpieczny czas Małgosiu. Pola rzepaku są śliczne i dla mnie to wizytówka wiosny, dobrze ze na obrzeżach miasta można podziwiać takie urocze dywany:)
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję pięknie!
      Trzymaj się zdrowo:)))

      Usuń
  14. Cudny koszyczek i nawet krzyżyki postawione :) A jak pięknie u ciebie! Uwielbiam widok pól rzepakowych- takie żółte morze :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś krzyżyki wszędzie gdzie się da;)))
      Dziękuję Ci serdecznie z miły komentarz!
      Buziaki zasyłam :)

      Usuń
  15. Koszyczek jest przepiękny taki pastelowy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komentarz i wizytę:)
      Uśmiechy zasyłam :)))

      Usuń
  16. Cudny koszyczek, w moich ulubionych pastelowych kolorach:) Fajna rowerowa wycieczka i jakie piekne widoki:)) Życzę dużo słonka, na kolejne wyprawy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko zawsze się przyda, szczególnie na wycieczce;)
      Bardzo się cieszę, że koszyczek przypadł Ci do gustu to takie moje ostatnie zauroczenie te sznurkowe koszyczki.hihi;)
      Dziękuję bardzo za komentarz i pozdrowienia wiosenne ślę:)))

      Usuń
  17. Kolejny przecudny koszyczek i fajnie ozdobiony. Kwiatki iście wiosenne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń