niedziela, 31 maja 2020

Choinka 2020 Maj.

Dzień dobry :)

Witam cieplutko w deszczową i zimną niedzielę, przynajmniej u mnie;)
 Szaro buro i ponuro , a u mnie przyspieszenie wielkie z powodu Kasiowej Zabawy Choinkowej 2020 :) 
I tak na ostatnią chwilę, między rosołem a schabowym...hihi, powstała świąteczna zawieszka .
 Jeszcze "ciepła" wykonana na drewnianej bombce znalezionej przez przypadek w zakamarkach moich szpargałów. 
Taka trochę inna, kolorki mało świąteczne, ale jest haft świąteczny i biała poisencja wykonana z foamiranu i różowe gwiazdki :)
 Święta BN w różu ...czemu nie, mnie ten kolor nie przeszkadza, a nawet mi się podoba!

Żeby wszystko było jasne na jaką to okazję , banerek obowiązkowo:) !

 Średnia przyjemność z telefonem po ogrodzie w deszczu biegać, ale tam nie trzeba dekoracji do fotek szykować.
 Moi sąsiedzi już w różnych sytuacjach mnie widzieli, nawet w szlafroku z rana zdarzało mi się fotki cykać , więc z parasolem telefonem i zawieszką na Boże Narodzenie, wyglądałam całkiem normalnie ...no prawie normalnie ;D 
Iglaki zawsze  służą pomocą w potrzebie, tylko słonka brak , dlatego zdjęcia kiepskiej jakości;(

Zobaczcie proszę moje Boże Narodzenie w kolorze pink:)





 Uff...to już koniec na dzisiaj, wreszcie mogę odpocząć i z kubkiem pysznej kawy pospacerować po Waszych blogach i podziwiać jakie śliczne prace wskoczyły na tapetę :) 
Jak to dobrze, że jutro idę dopiero na noc, odpocznę po "zabieganej" niedzieli.

Kochani miłego tygodnia Wam życzę i dużo słoneczka,
trzymajcie się w zdrowiu i z uśmiechem:)))

Buziaki:*

Ania.

48 komentarzy:

  1. Różowy rządzi! :) Bardzo ładna ozdoba świąteczna i niecodzienna.
    Udanego i spokojnego tygodnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy święta w kolorze pink;)))
      Dziekuję pięknie za miłe słówko i pozdrawiam serdecznie !:)

      Usuń
  2. Święta w różu? Jestem za :)))!!! Bardzo mi się ta perspektywa podoba i napiszę Aniu szczerze, że bombka jest po prostu śliczna!!! Tak fajnie dobrałaś wszystko, że komponuje się idealnie!:)) Co do zdjęć to ja również nie raz wychodziłam w szlafroku lub spodniach od piżamy i tylko kurtka narzucona była :)). Ale trzeba korzystać z możliwości pstryknięcia dobrej fotki :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko takie miłe słowa...dziękuję Ci pięknie kochana :*
      Coś mi się wydaje, że my to jakieś szalone jesteśmy z tymi fotkami..? Co ludzie o nas pomyślą hihi:)
      Pozdrowienia gorące zasyłam i wszystkiego pięknego życzę:)))

      Usuń
  3. Urocza ta myszka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za komentarz!
      Pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń
  4. Aniu, bardzo podoba mi się taka nieoczywista kolorystyka. Bo w końcu kto powiedział, że święta nie mogą być w różu? A zawieszka jest po prostu cudowna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu zaszalałam trochę to fakt, ale jak Tobie się podoba to jestem zadowolona:)
      Dziękuję serdecznie !
      Pozdrawiam kochana:)

      Usuń
  5. Jak ładnie się w tych kolorkach zawieszka prezentuje, a z iglakami to już super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko pięknie!
      Pozdrowionka zasyłam i dobrego Ci życzę:)))

      Usuń
  6. Boże Narodzenie w różu ? Oooo tak. Piękne prezentuje się twoja praca 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo...jak mi miło, ze moje pinkowe święta przypadły ci do gustu:)
      Serdeczności ślę w podzięce!:)))

      Usuń
  7. Aniu, niebanalne połączenia, uwielbiam coś takiego ;) Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maksiu dziękuję bardzo, czasem trzeba troszkę zaszaleć;))
      Pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń
  8. Słodziutka urocza zawieszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komentarz !
      Pozdrawiam słonecznie:)))

      Usuń
  9. A co? że różowy, to się nie nada święta?? Bzdura...bo właśnie efekt jest mega świąteczny, mega optymistyczny.. no i w jednym z moich ulubionych kolorków😘🌷
    Mnie się bardzo podoba, myszorek do schrupania a i zdjęcia w prawdziwie świątecznym klimacie😊 Cud, miód i orzeszki😁 Uściski Grazyncia😉😘🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko ja tez czuję miętę do myszorka ;)))
      Kiedyś dostałam od Ciebie karteczkę na BN i to właśnie w różu z takim małym aniołkiem...no i cudna była w tym kolorze:)
      Z serca dziękuję za takie miłe słowa i piękny komentarz <3
      Serdeczności zasyłam kochana :*

      Usuń
  10. Świetna zawieszka. Też mi się zdarza eksperymentować z kolorami - kiedyś w kartkach wielkanocnych wykorzystałam błękit - zupełnie nie kojarzący się z nimi a kartki były śliczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu błękit to piękny kolor i moim zdaniem pasuje do wszystkiego, uwielbiam odcienie niebieskości!
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrowienia ślę:)))

      Usuń
  11. Aniu ślicznie Ci wyszła ta zawieszka. Na zdjęciach nie widać deszczowej pogody. Jak dla mnie jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Aniu...bardzo cieszą mnie takie miłe słowa i cieszę się ze zawieszka Ci się podoba:)
      Pozdrawiam ciepło!:)

      Usuń
  12. Aniu! Cudowna bombka! Nie mam nic przeciw Świętom w takim kolorze! Cudownie wkomponowałaś hafcik i fantastycznie go przyozdobiłaś! Zawieszka cudownie bajkowa :-)
    Też zdjęcia najczęściej robię obok bloku w którym mieszkam... i nawet już nie zwracam uwagi na ludzi dookoła :-) to dzieci bywają bardziej ciekawe i cześciej zaglądaja mi przez ramię ;-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Kasiu za takie pochlebstwa,aż się rumienię :)
      Bardzo się cieszę, że moje pinkowe święta przypadły Ci do gustu!
      Pozdrowionka gorące ślę:*

      Usuń
  13. Takie maleństwo, a ile uroku! Ania, eksperymentuj z kolorami, jeśli tylko masz na to ochotę! Moje choinkowe ozdoby były już we wszelkich barwach: zieleń, czerwień, fiolet, róż, brąz, srebro, złoto:) i wiesz co? Teraz mam ochotę na czerń! Zobaczymy co wyjdzie z takiego eksperymentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny kolorek na święta? Aguś jestem bardzo ciekawa co tam pięknego wykombinujesz:)
      Dziękuję ci pięknie i pozdrawiam:*

      Usuń
  14. Bombka przypomina mi łapacz snów! I jest moja ulubiona myszka.:)Ja mam koło bloku choinki i tam robię zdjęcia do bożonarodzeniowej odsłony.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Justynko, zawieszka trochę jak łapacz snów wygląda, a to a racji mojego ozdobniczego szaleństwa;)
      Pięknie dziękuję i serdeczności ślę;*

      Usuń
  15. Mnie róż w święta nie przeszkadza :), zawieszka jest urocza i to jest najwazniejsze. Ja również biegam z telefon by zrobić zdjęcia,wczoraj mi nie wyszło ☺️ pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...to się musimy nabiegać Małgosiu dla dobrej fotki;))
      Cieszę się bardzo ze zawieszka w kolorze pink przypadła Ci do gustu.
      pozdrawiam słonecznie:)))

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo z wizytę i miły komentarz!
      Pozdrowionka ślę:)

      Usuń
  17. jaka urocza z myszką! świetny pomysł na rameczkę, wygląd apięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś mnie tez myszka podoba się bardzo, no słodka jest;)
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam !:)))

      Usuń
  18. Świetna urocza, święta w różu w Twoim wykonaniu są cudne Aniu Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, a już myślałam że za bardzo mnie poniosło z tym różem;)
      Serdecznie dziękuję za wizytę i dobre słówko!
      Buziaki ślę:*

      Usuń
  19. Z taką zawieszką to święta tylko w różu 💕💗 urocza mycha w pastelowych kolorach wygląda obłędnie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka mysza jest dla Ciebie, będzie idealnie wyglądać w Twoich różach pokojowych;)
      Będziesz miała święta w kolorze pink !
      Buziaki :*

      Usuń
  20. Fajna mysia i zawieszka na bogato, Aniu! A Święta Bożego Narodzenia są kolorowe, wszystkie kolory świata mają swoje uzasadnienie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko jak widzisz nie znam umiaru i taka rozrzutna jestem w ozdobach..hihi
      Serdecznie dziękuję za miłą wizytę i dobre słowo:)
      Buziaki ślę!

      Usuń
  21. Urocza Myszka i bardzo ładna zawieszka. Bardzo mi się podoba, a myszę też mam zapisaną w folderze "do zrobienia" Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko mysza jest tak słodka,że musiałam ją popełnić;)
      Pięknie dziękuję za miły komentarz i czekam na Twoją myszunie.
      Pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  22. Świetny haft i ładnie zastosowany w zawieszce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała zawieszka i świetny hafcik:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka słodziutka myszka, śliczna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń