czwartek, 28 maja 2020

Wielka niespodzianka od Justynki:) Zabawa Wielkanocna maj.

Dzień dobry kochani:)

Koniec miesiąca zbliża się nieubłaganie, a ja mam straszne tyły we wszystkim ;( Tak jakoś czas mi przez palce przelatuje, weny u mnie jak na lekarstwo...przegapiłam maj w każdym temacie!
 Uwierzcie mi kochane, wstyd mi bardzo. Tyle prac rozpoczętych, tyle pomysłów w głowie...i co z tego jak nic nie skończone.
 Coś mi się  wydaję, że  przesilenie wiosenne mnie dopadło z opóżnieniem, inaczej zwane leniem okrutnym;))) 

Do pionu postawiły mnie zabawy w których biorę udział, dzisiaj praca Wielkanocna i banerek dla porządku sprawy:)

 Dla Małgosi z bloga The Primitive Moon , w tym miesiącu przygotowałam jajka na piku w szydełkowych ubrankach ozdobione kwiatkami z foamiranu :) 
W tej zabawie robimy ozdoby wielkanocne w różnej technice, pełna dowolność ...co komu w duszy gra!

Plastikowe jajeczka ubrałam w kordonek, dodałam koronkę i wyszło takie cuś;))) Szału nie ma, ale ozdoba Wielkanocna jest;D
***
Druga część mojego postu wywołała u mnie wielkie WOW z łezką w oku ze wzruszenia !
 Sprawczynią moich łez radości jest Justynka z bloga Wielkie Małe Pasje:)

 A było to tak...

Pewnego dnia otrzymałam wiadomość od Justynki z zapytaniem, Aniu mogę Ci przysłać paczuszkę, jeśli tak to proszę o adres. 
Moje zdziwienie było tak wielkie, że z niedowierzaniem zapytałam...dla mnie paczuszkę? To chyba jakaś pomyłka, nie brałam udziału w żadnej zabawie , wymiance i na pewno mnie z kimś pomyliłaś ?
 Odpowiedż Justynki wprawiła mnie w osłupienie " tak Aniu dla Ciebie, wiem gdzie pracujesz i chciałam Ci zrobić przyjemność w tym trudnym dla nas wszystkich czasie":)
Ahh...nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo się ucieszyłam, z tego że ta przemiła osóbka, którą znam z bloga i z fb pomyślała o mnie i postanowiła mi sprawić tyle radości <3 

Justynko kochana najpiękniej jak potrafię ...
dziękuję Ci serdecznie za śliczne podarki i Twoje dobre serce które mi okazałaś :* !!!
 Dzięki Tobie, potwierdziła się moja wiara w  bezinteresownych ludzi o wielkim sercu <3<3<3

 W wielkiej paczce znalazłam śliczną szkatułkę ozdobioną makami i do kompletu drewnianą zakładkę:)
 Ogromny motek pięknego sznurka w jasnym kolorze z dodatkiem srebrnej nitki, coś pysznego słodkiego :)
 Dwie cudne lalki skarpeciarki, którymi zachwycałam się blogu Justynki:)
 Mały aniołek i pszczółka, są perfekcyjnie wykonane i mają mnóstwo pięknych detali ...nawet skrzydełka mają!:)
 Wszystkie prezenty oglądałam , dotykałam po 10x z radością i wzruszeniem ! 
No same powiedzcie kochane, czy te lalunie nie są cudne..? 
Aniołek jest dla mnie, a pszczółka Maja dla mojej wnusi Majeczki:)
Każdy prezent był pięknie zapakowany i ozdobiony wstążeczką:)

***
Bardzo dziękuję Wam wszystkim, za odwiedziny i każde słowo zostawione w komentarzu :) 
Bez  waszej obecności nie było by mnie tutaj.

Mnóstwo serdeczności zasyłam, trzymajcie się zdrowo:*

Ania.
   

48 komentarzy:

  1. Aniu, śliczne te jajeczka. A Justynka to osoba o wielkim sercu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu pięknie :)
      Masz rację, Justynka ma serducho jak "pociąg"...ogromne!
      serdeczności zasyłam :*

      Usuń
  2. Jakoś nie dostrzegam u Ciebie braku weny :) jajka są świetne! Wcale nie skromniutkie! Ja nie wiem czy dałabym radę sama takie zrobić. Cieszę się, że bierzesz udział w mojej zabawie.
    A co do niespodzianki...dostalas przepiękne rzeczy zrobione z serca a fakt, że dostalas ot tak tym bardziej czyni ten gest miłym. Muszę o tym pomyśleć...tylko niech miną wakacje. Pozdrawiam gorąco, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu tak naprawdę to nawet nie wiem, czym sobie zasłużyłam na ten piękny gest ze strony Justynki. Najważniejsze, że sprawiła mi mnóstwo radości ta kochana dziewczyna o gołębim sercu!
      Dzięki Ci bardzo za pochwały moich jajec, szydełko to dla mnie nic takiego, od 35 lat jestem z nim zakolegowana;) To haft jest u mnie wielką nowością.
      Serdeczności ślę i też się cieszę z Twojej zabawy :*

      Usuń
  3. Jajka są piękne i ozdobne. Wg mnie idealne jako ozdoba świąteczna. Na dodatek można je wykorzystać nie raz.

    A prezent od Justyny jest niesamowity! I jak widać ona też jest niesamowitą osobą.

    Przesyłam moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za wizytę i miłe słowa:)
      To niesamowite, ze tacy ludzie jak Justynka istnieją!
      Mnóstwo uśmiechów ślę:*

      Usuń
  4. Justynka ma przeogromne serduszko i wiele osób tak pięknie obdarza, chwała Jej za o. Cudne prezenty Aniu dostałaś :) A jajeczka są urocze, śliczne w tych szydełkowych ubrankach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko prawdę piszesz, najprawdziwszą!
      Dziękuje bardzo za miły komentarz i bardzo się cieszę, że do mnie zaglądasz:)
      buziaki!

      Usuń
  5. Jajeczka są cudowne 😍 super ozdoba wiosenna :)
    A na prezent nie można się napatrzeć, widziałam na żywo i potwierdzam 💕 każdy szczegół dopracowany i urok niesamowity mają ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka prawda,że cudne prezenty ?:)))
      Buziaki kochana w podzęce :***

      Usuń
  6. Przepiękne prace, Aniu i prezent wspaniały! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu pięknie dziękuję za dobre słowo:)
      Serdeczności zasyłam i dobrego Ci życzę!
      Buziaki!

      Usuń
  7. Piękności Aniu stworzyłaś, a prezent od Justynki, coś niesamowitego, przepiękny gest, Justynka ma wspaniałe serce. Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maksiu strasznie się cieszę, że moje jajeczka przypadły Ci do gustu:)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  8. Aniu jajeczka na piku wyszły świetnie to doskonały pomysł na wielkanocna ozdobę. A prezent od Justynki... od dawna wiedziałam że to Anioł nie dziewczyna, co potwierdziły przepiękne prezenty które dostałaś.
    Trzymaj się cieplutko i się nie martw, zabawy sa fajne ale życie nie zawsze pozwala na ich realizacje i wcale się tym nie przejmuj.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu czyli Anioły są wśród nas:))))
      Masz rację z tymi zabawami, ale jak już człowiek czegoś się podejmie to chce być fair wobec zobowiązań, przynajmniej ja tak mam. Dlatego też nie biorę udziału w wielu zabawach, bo po prostu nie dala bym rady !
      Dziękuję ci za dobre słowa i cieszę się, że do mnie zaglądasz:)
      Serdeczności ślę!

      Usuń
  9. Aniu fantastycznie ubrałaś jajeczka, no cudo :) Prezenty od Justynki śliczne, te jej skarpeciaki są zawsze takie śliczne :) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu skarpeciaki są przepiękne! ja pierwszy raz spotkałam się z takimi lalami:)
      Serdeczności zasyłam i dziękuję za pochwały!
      Buziaki ślę:)

      Usuń
  10. piękne te jajeczka na piku. ALe cudownie Cię Justynka obdarowała! pszczołą jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maruś pszczoła jest the best! Ja jestem wielbicielką aniołków, więc aniołek jest dla mnie cuuudny:))) Dziękuję Ci pięknie !
      Pozdrowionka ciepłe ślę:*

      Usuń
  11. Piękne te jaja na piku! A Justynka to naprawdę cudowna osoba. Miły gest z jej strony, że chciała sprawić ci przyjemność w tym mega trudnym czasie. Wszyscy z podziwem patrzymy na osoby z "pierwszej linii frontu" :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję kochana za takie miłe słowa, cieszę się ze tak myślisz:)
      Ale prawda jest troszkę inna, nie wszyscy patrzą tak jak Ty Aguś...niestety .
      Serdeczności zasyłam i dobrego życzę :*

      Usuń
  12. Świetne jajeczka zrobiłaś ! I jaką fantastyczną i sympatyczną dostałaś paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam serdecznie :)
      Dziękuję za wizytę i komentarz,
      pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  13. Śliczne są te wielkanocne jajeczka :)
    Prezent równie wspaniały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dziękuję Ci pięknie !
      Serdeczności zasyłam:)))

      Usuń
  14. Ale jak szału nie ma? Przecież śliczne są te jajka, mnie w każdym razie zachwyciły.:) Gratuluję cudownego prezentu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo się cieszę, że jajucha przypadły Ci do gustu!
      Serdeczne dziękuję za wizytę i cieszę się że do mnie wpadasz w odwiedziny:)
      Pozdrowionka ślę:*

      Usuń
  15. Cudne jajka szydełkowe, a prezent wspaniały, pszczółka skradła moje serce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, pszczółka Maja jest przesłodka!
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam słonecznie:)))

      Usuń
  16. Jajeczka są odjazdowe:)Prezenty super :) cieszą pewnie bardzo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej to cieszy mnie sam gest Justynki, a prezenty przepiękne to fakt:)
      Pozdrawiam słonecznie i dziękuję bardzo !

      Usuń
  17. Śliczne są te jajeczka na piku! A prezent od Justynki, widać, że od serca, cudny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo,że moja praca się podoba:)
      Pięknie dziękuję i serdeczności ślę!

      Usuń
  18. Zawsze powtarzam, że warto żyć aby doświadczać takich wyjątkowych chwil i ludzi o serdecznych, ogromnych sercach🥰 Cudowne upominku dostałaś Aniu a ja doskonale wiem, że Justynka miała rację pisząc Ci te słowa😘
    Twoje jajeczka takie radosne, kolorowe i wywołujące uśmiech... radość dla oczu🥰😘
    Uściski Kochana zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, każdy napotkany na naszej drodze człowiek z sercem na dłoni jest wielką wartością!
      Jest prezentem od losu i niezapomnianym przeżyciem, dobrze o tym wiemy ...prawda ?
      Pięknie dziękuję Ci za pochwały i piękne słowa i cieszę się, że Cię mam <3:*
      Mnóstwo serdeczności Kasieńko i buziaki zasyłam :*:)

      Usuń
  19. Piękne są te Twoje jajeczka Aniu, mają to coś:-)
    Prezent wspaniały. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie Karolinko :)))
      Pozdrawiam słonecznie i dużo uśmiechu życzę!

      Usuń
  20. Urocze jajeczka, a prezent przepiękny. Masz jednak rację, że gest Justynki to najważniejsza część tego prezentu. Brawo Dziewczyny :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko tak jak pisałam sam gest Justynki wprawił mnie w osłupienie...niesamowita sprawa!
      Serdecznie dziękuję za wizytę :)
      Buziaki ślę:*

      Usuń
  21. Jajka wielkanocne super wykonałaś :D Świetny prezent :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jajka cudnie wyglądają w szydełkowych ubrankach! Są takie radosne i iście wiosennie! Rewelacyjnie będą ozdabiać każdą doniczkę czy wazon :-)
    Justynka to wspaniała i ciepła osoba o wielkim sercu :-) i potrafi robić niespodzianki :-)
    Uściski Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję Ci pięknie za pochwały moich jajeczek miło czytać takie słowa 😊🌺 Justynka po królewsku mnie obdarowała i dzięki jej za to wielkie!
      Serdeczności ślę 😘

      Usuń
  23. Piękne jajeczka i cudny prezent:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      Pozdrowienia słoneczne ślę 😊🌺

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za komentarz 🙂
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń