piątek, 12 czerwca 2020

Kurczak w kapeluszu;)


Dobry wieczór :)

Nie wiem jak u Was kochani, ale u mnie lato w pełnej krasie. Jest duszno i parno, a deszczu nie widać. Słonko grzeje jak oszalałe !
Po zapracowanym tygodniu, odespanej nocce, w przerwach między pakowaniem walizki wpadam do Was z karteczką:)
Nie chcę zostawiać wszystkich zabaw na koniec miesiąca, tak jak to było w maju i dzisiaj prezentuję pracę na zabawę 
Wielkanoc 2020~2021
Dla Małgosi wykonałam karteczkę z małym hafcikiem :)




Jeszcze dla porządku sprawy banerek 
 Na dobranoc zostawiam Wam kilka fotek z mojego ogrodu, zobaczcie jak pięknie zakwitły moje róże:) 
Uwielbiam te kwiaty, uwierzcie mi na słowo , pachną obłędnie !




To tyle na dzisiaj, lecę pakować walizkę;)
Jutro wybieram się z przyjaciółmi w moje ukochane Taterki<3 Muszę naładować akumulatorki, a chodzenie po górach w dobrym towarzystwie to jest to co tygryski lubią najbardziej...hihi.
 Tak bardzo się stęskniłam za górami i tymi pięknymi widokami, że doczekać się nie mogę chwili kiedy założę stare buty i plecak !

Pozdrawiam słonecznie i miłego weekendu życzę!

Buziaki:*

Ania.





39 komentarzy:

  1. U nas też dzisiaj gorąco,zaslanialysmy rolety w pracy bo nie szło wytrzymac.
    Zrobiłaś przepiękną karteczkę, ten kurczaczek jest przeslodki. Przyglądam się tym wszystkim szczegolom i podziwiam. Zastanawiam sie czym i jak wycielas ten kształt kanwy! Pięknie to wygląda :)
    Piękne masz róże ja tylu nie mam i marzy mi sie pachnąca, pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu haft podkleiłam grubym papierem i wycięłam na maszynce wykrojnikiem do serwetek karteczkowych :) Pięknie dziękuję za tyle miłych słów!
      Buziaki ślę!:*

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, tak myślałam, że pewnie użyłas jakiegoś profesjonalnego narzędzia do wykrawania :)

      Usuń
  2. Swietny kurak ;)
    Piekne roze! A ile kolorow ;)
    Baw sie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za dobre słowo:)))
      Bawiłam się w wyśmienicie i nawet pogoda dopisała!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Piekna karteczka Aniu, a kurczak przeuroczy:-)
    Róże masz obłędne! W starym domu miałam krzak róż przy drzwiach, oj pięknie pachniało:-)
    Pozdrawiam cieplutko i miłej wedrówki życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko kocham róże! Pachną obłędnie, szczególnie te tzw, dzikie:)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam ciepło:*

      Usuń
  4. Aniu, róże masz cudowne - już sobie wyobrażam ten upajający zapach w nagrzanym powietrzu.
    Kurczaczek dżentelmen jest uroczy, a kartka bardzo mi się podoba.
    Udanej wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za zachwyty nad moimi różami i bardzo się cieszę,że karteczka przypadła Ci do gustu 😊🌺
      Serdeczności ślę 😘

      Usuń
  5. Śliczna wiosenna kartka. Kanwa wycięta dziurkaczem/wykrojnikiem wygląda super :)
    Róże masz obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violu za miłe słówko 😊
      Też mi się podobają takie hafciki wycinane maszynką, coś nowego i fajnego.
      Pozdrawiam serdecznie 😊🌺

      Usuń
  6. u mnie dzisiaj było 30 stopni i burza. Umęczyłam się okropnie. Karteczka śliczna, a ta wstązeczka na lasce urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś ja też nie lubię upałów, no chyba że jestem na urlopie 😉
      Dziękuję pięknie za komentarz i buziaki ślę 😘

      Usuń
  7. Hafcik z kurczaczkiem obłędny, uwielbiam takie maluchy. Karteczka wyszła Ci świetnie. Tych górek to Ci zazdroszczę, choc ja ze względu na swoje chore płuca to mogę co najwyżej w Dolinę Kościeliską lub Chochołowska się udac , ale i tak zazdroszczę bo uwielbiam szlajać się wokół Zakopanego.. Krupówki omijam wielkim łukiem :-)
    Udanego wyjazdu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dolinki w Tatrach są przepiękne, lubię po nich spacerować 😊 Krupówki też omijam z daleka, nie dla mnie dziki tłum i zdecydowanie wolę zaszyć się w górach na całe dzień.
      Pięknie dziękuję za miły komentarz i uśmiechy ślę:)))

      Usuń
  8. Aniu kochana, przede wszystkim udanego, ale i bezpiecznego wyjazdu! I podładuj koniecznie swoje akumulatory :). Karteczka jest piękna! Ten kurczak to taki mały elegancik :)). Zapach róż czuję u siebie :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, akumulatory podładowałam i szybko już o tych wspaniałych wędrówkach zapomniałam 😉 Niestety tak to bywa .
      Buziaki za dobre słowo Justynko😘

      Usuń
  9. Jaki sympatyczny kurczaczek! Piękna karteczka i cudne róże😍 Udanych górskich wędrówek!!😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!😊
      Wędrówki były fantastyczne w cudnym towarzystwie:)))
      Serdeczności ślę 😊🌺

      Usuń
  10. Aniu, cudownego wypoczynku!
    Kurczak obłędny, taki kurczakowy Fred Astaire ;-)
    Róże piękne :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz Kasiu jakie Ty masz fajne skojarzenia, nigdy bym na to nie wpadła😊 Może być tancerz,albo dziadzio z laseczką...najważniejsze,że Ci się podoba!:)
      Pozdrowionka serdeczne😘

      Usuń
  11. Kurczak cudny. Piękna Kartka!!!
    Róże piękne i różnorodne!
    Wypoczywaj i ładuj akumulatorki 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Alinko😊
      Troszkę wypoczęłam, ale to zdecydowanie za krótko trwało. W podzięce za miłe słowa, mnóstwo uśmiechów zasyłam 😊😊😊🌺

      Usuń
  12. Piękna karteczka! A róże z Twojego ogródka są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za komentarz i zachwyty nad różami, uwielbiam te kwiaty 😊🌺
      Serdeczności ślę 😘

      Usuń
  13. Jaka piękna kartka i fajnie wyeksponowany haft. A róże przepiękne, masz rękę do kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko prawda jest taka,że ręki do kwiatów nie mam tylko te w ogrodzie rosną jak szalone😊 W mieszkaniu, pustynia...nic się nie uchowa 😉
      Serdecznie dziękuję za piekbe słowa!
      Pozdrawiam cieplutko😘

      Usuń
  14. Cudna karteczka, a róże zachwycające!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, pięknie Ci dziękuję za wizytę 🌺😊
      Mnóstwo uśmiechów ślę 😘

      Usuń
  15. Kurczak i karteczka słodkie, różany zapach czuję aż tu, a górskich wędrówek bardzo Ci, Aniu, zazdroszczę...
    Radosnego czasu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Ty też po górach łazikowałaś to wiesz jaka to radość, jakie widoki cudne 😊
      Dziękuję za ogrom miłych słów i buziaki ślę 😘

      Usuń
  16. Hafcik uroczy.Różami się zachwycam Twoimi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Alicjo za dobre słowa 😊
      Pozdrawiam i dużo dobrego życzę 🌺😊

      Usuń
  17. Aniu świetna karteczka kurczaczkowa. A te róże to mi aż zapachniały. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu żebyś Ty wiedziała jak w realu pachną..ahh!🌺
      Dziękuję Ci bardzo i Serdeczności ślę 😘

      Usuń
  18. No, kurczak gentleman!;)Świetna kartka. Udanego pobytu w górach, wyłącznie lampy na niebie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, aż takiej lampy nie było ale i tak czas bardzo miło spędziłam 😊
      W takich wypadach towarzystwo ma znaczenie, a ja byłam z najlepszym towarzystwem !
      Dziękuję Ci pięknie i cieszę się że do mnie zaglądasz 😘😊

      Usuń
  19. Słodka, wesoła i optymistyczna karteczka Aniu :@
    Ten kurczaczek przypomina mi irlandzkiego dostojnika i byłaby odpowiednia
    nie tylko na naszą Wielkanoc ale i na irlandzki dzień Św. Patryka:)
    Ogrodu zazdraszczam okrutnie..ja nawet balkonu nie mam ;)
    Uściski zasyłam :D
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu,czyli kurczak taki elegancik z wyższej sfery?😉😁 Serdecznie dziękuję za dobre słówko i cieszę się że karteczka przypadła Ci do gustu😍
      Buziaki zasyłam i do ogrodu zapraszam...zawsze !😘🌺

      Usuń