środa, 24 czerwca 2020

Serduszkowy elfik :)

Dzień dobry :)

Witam Was kochani słonecznie w ten deszczowy i pochmurny dzionek . Lato w tym roku nas nie rozpieszcza, przynajmniej u mnie pada prawie codziennie...nie ma co czarować, wcale mi się to nie podoba:( Nie wiem jak Wy, ale ja nie funkcjonuję poprawnie w taką pogodę. Nawet chęci do robótek wszelakich brak, mój blog zapuszczony i u Was też dawno mnie nie było. Biję się w wątłą pierś i obiecuję nadrobić wszystkie zaległości, muszę nacieszyć oczy waszymi pięknymi pracami:)))

Dla mojego już bardzo dorosłego dziecka, na specjalne zamówienie jakiś czas temu wykonałam mały jednokolorowy obrazek. Wszystko według życzenia i dostarczonego wzoru, taki właśnie miał być. Jednokolorowy i "mało ozdobny" i podobno...niezbędny do zapełnienia pustego miejsca na ścianie w małym sypialnym pokoiku:)))

Zdjęcia wykonane jakiś czas temu w słoneczny dzień, w towarzystwie ogrodowego kwiecia. Hafcik popełniony na kanwie w kolorze kości słoniowej oprawiony w białą prostą rameczkę:) Koronkowe pass partu i małe drewniane serduszko dopełniło całości. 





 Dziecię moje zachwycone !:) Porwało obrazek i z radością powiesiło na ścianie, a ja się cieszę że mogę moimi tworkami ozdabiać mieszkanie mojej córci <3  
i to bez żadnego przymusu...hihih :)

Pięknie dziękuję za każdą wizytę i miłe słowa, 
mnóstwo ciepełka i serdeczności posyłam:*

Ania.


 

38 komentarzy:

  1. Udało Ci się zrobić piękne zdjęcia kiedy nie padało :) u nas tez leje prawie bez przerwy.
    Najważniejsze wszakże, że spelnilas prośbę dziecka nie ważne że dorosłego :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu fotki robiłam miesiąc temu, w słonku 😊
      Wiesz, że dla dziecka wszystko!!!
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz i pozdrawiam 😘

      Usuń
  2. Ten elfik jest śliczny :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też niestety cały czas deszczowo...

    Obrazek jest uroczy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...A ja tęsknię za słońcem, wtedy wiem że żyje 😊
      Pozdrawiam serdecznie o słonka życzę 😘

      Usuń
  4. Jaki super, pieknie wykończony ta koroneczką, ja uwielbiam koronki, świecidełka i tym podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko bardzo😘
      Ja też lubię koronki:))))
      Serdeczności ślę 😊🌺

      Usuń
  5. Ekstra elfik. Nie dziwię się zachwytowi córki.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wizytę i pozdrowienia serdeczne ślę 🌺😊🌺

      Usuń
  6. Aniu! Najważniejsze, że dziecię zachwycone!!! Jaka to radość, gdy przychodzi i mówi zrób mi mamo takie :-)
    Serdeczności Kochana posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj radość wielka Kasiu,szczególnie że dziecko mocno pełnoletnie 26l (to młodsze )😁
      Serdecznie Ci dziękuję i cieszę się że do mnie zaglądasz 😊😘

      Usuń
  7. Aniu kochana, elfik śliczny a ta koronka dodała całości takiego delikatnego, romantycznego wykończenia. Uwielbiam koronki i do każdej lalki je daję :)). Wspaniale, że córcia wiesza Twoje rękoczyny :)). Ja mam tak z obrazami haftowanymi od mojej mamci :)). W całym domu wiszą :). Co do pogody, to u nas tak samo paskudnie :((. Dzisiaj pierwszy raz od ponad tygodnia przestało padać. Niebo jasne więc pojechałam na rower. I co? Ujechałam 8 km, a tu oberwanie chmury. Zanim wróciłam do domu byłam totalnie przemoknięta :(. Buziaki kochana i oby już słonka dużo było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko moja córcia też lubi rękodzieło i sama w karteczka i decupażu przepadła😊 A moje serducho się cieszy, że matczyne wypociny na ścianach wiesza i w zachwyty wpada...to bardzo miłe uczucie!
      A co do roweru, kochana ja nie raz wygladałam jak zmokła kura ...na rowerze oczywiście 😉
      Serdeczności ślę 😘🌺

      Usuń
  8. Elfik wyszedł fenomenalnie Aniu, też się nie dziwię, że córka zachwycona, jest czym się zachwycać... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu pięknie 😊
      Uśmiechy zasyłam ☀️☀️☀️

      Usuń
  9. Aniu cudowny ten obrazek i cieszy podwójnie jak dla dziecka, bo znaczy że dzieci podziwiają prace swojej Rodzicielki a to jest extra. Takie prace na specjalne zamówienie robi się z wielką radością.
    Pierwszy raz widzę koronkowe pass portu i bardzo mi się to rozwiązanie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu moja córka to nie takie znowu dziecko (26l😊) Ale radość mam wielką z jej zachwytów nad moimi pracami.
      Pięknie dziękuję za miły komentarz i cieszę się bardzo, że mogłam Cię zaskoczyć koronkowymi pass partu:)))
      Pozdrawiam ciepło 😘

      Usuń
  10. cudowny elfik, też bym go z radością powiesiła na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Martuś? 😊
      Cieszę się, że ten prosty hafcik przypadł Ci do gustu! 😊🌺

      Usuń
  11. Aniu, zazdroszczę Ci takiej możliwości, bo moja Córcia nie zdobi swojego mieszkanka w rękodzieło :-(
    Woli plakaty...
    Obrazek jest uroczy w swej prostocie i motywie serduszkowym!
    Bardzo podoba mi się sposób oprawienia :-)
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aneczko moja Karolka jest po liceum plastycznym i chyba zamiłowanie do rękodzieła po mamci odziedziczyła 😉😊
    Powiem Ci kochana, że większość moich tworków znajduje się u niej!
    W podzięce za dobre słowo, mnóstwo ciepełka zasyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki uroczy elfik! Wygląda, jakby miał czapeczkę.:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Justynko😊
      No rzeczywiście, włosy elfa można z czapeczką pomylić...A może to włosy? Sama nie wiem 😉
      Pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  14. Prześliczny elfik, Aniu i bardzo podoba mi się ta rameczka z koronki.
    U mnie tez pada codziennie i do tego są burze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Małgosiu, że rameczka z dodatkiem koronki przypadła Ci do gustu 😊
      Dziękuję Ci pięknie za miły komentarz i pozdrawiam!😘

      Usuń
  15. Lubię takie monochromatyczne hafty.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo bardzo 😊🌺
      Pozdrowionka ślę !😊

      Usuń
  16. To już kolejna ozdóbka w moim małym pokoju, jest cudny ♥️
    Za jakiś czas pewnie wymyślę kolejne😍😍
    Idealnie wygląda na ścianie w towarzystwie innych obrazków hafcikowych🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka jeszcze chwila i braknie miejsca na Twoich ścianach 😉
      Cieszę się, że obrazek jest taki jak chciałaś i czekam na następne zlecenia 😁
      Buziaki 😘😘

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie 😊
      Bardzo dziękuję za wizytę i piękny komentarz !
      Pozdrawiam serdecznie 😊🌺

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Violu 😊
      Uśmiechy zasyłam w podzięce!😘

      Usuń
  19. Śliczny elfik w czerwieni..nie dziwię się Karolce,że ją zachwycił:)
    No i sesja ta sesja ogrodowa, którą mu zgotowałaś naprawdę cudowna.
    To szykuj igłę bo coś czuję, że będziesz więcej takich wyszywać:)
    Uściski słoneczne Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Kasieńko bardzo za komentarz 😊😘
    A co do sesji..to kwiecie swoje zrobiło to fakt,fotki wychodzą ładne :)
    Serdeczności ślę 🌺😊

    OdpowiedzUsuń