sobota, 18 lipca 2020

Choinka 2020 Lipiec.

Dzień dobry :)


Wracam do Was po krótkim urlopie i czas nadrobić blogowe zaległości. Urlop spędziłam w Karkonoszach, podziwiałam piękne górskie krajobrazy, łazikowałam po górach i ładowałam akumulatorki:) Czy odpoczęłam...psychiczne tak, a fizycznie ..no cóż, troszkę wędrówek było to i nogi bolą ( widać za stara już jestem  na codzienne wędrowanie hihi ) 
Moje zamiłowanie do gór, cudne widoki i następne szczyty zdobyte do "kolekcji" po stokroć mi moje bolączki wynagrodziło :) 
***
Połowa lipca już za nami, pora więc na prezentację mojej lipcowej pracy wykonanej na zabawę choinkową u Kasi, Choinka 2020:)  Wzorek pochodzi z dodatku do gazetki Cross Stitching~ Winter Collection.
 Wszystkie zimowe wzorki są utrzymane w tej samej kolorystce i mam zamiar wszystkie je wykorzystać, bo taka nieoczywista, świateczna kolorystyka bardzo mi się podoba !

Obowiązkowo banerek i zapraszam do obejrzenia mojej skromnej karteczki:)
Na mojej karteczce zagościł Rudolf z czerwonym nosem oczywiście, bez czerwonego nosa to nie Rudolf...hihi:)
 




Papier w kolorze turkusowym z perłowym połyskiem, kilka srebrnych gwiazdek i mała srebrna wstążeczka, tak prezentuje się moja karteczka:) 
***
Na koniec jeszcze kilka fotek urlopowych z wycieczki na Śnieżkę:)

Śnieżka 1603mn.p.m
 Jest to najwyższy szczyt Karkonoszy oraz Sudetów jak również i Czech, województwa dolnośląskiego, a także całego Śląska. Jak podaje Wikipedia, jest to najwybitniejszy szczyt Polski i Czech.




 Na dwóch ostatnich zdjęciach, moja skromna osoba;)

 A tutaj tylko moje stare buty..hihi:), ale widoki ze szczytu Śnieżki cudne i tak jak widać...naprawdę uwielbiam ten stan, po mimo zmęczenia...
 To wszystko na dzisiaj Kochani, mam nadzieję że Was nie zamęczyłam dużą ilością zdjęć? :)

Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę!

Buziaki :*

Ania.

20 komentarzy:

  1. Pastelowa świąteczna kartka jest śliczna 🥰 jak cukierki pudrowe..taka słodka 😍 a widoków z urlopu tylko pozazdrościć 🙂😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Po pierwsze karteczka świetna. Jelonek urzekł mnie serduszkowym motywem :-)))
    Po drugie "marchewkowe" włosy to również mój wybór :-))) No i podobnie jak Ty jestem zakochana w górach bez pamięci. Oooj, mamy wieeele wspólnego :-)))
    Serdeczności posyłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna wyszła ta karteczka i przyznam, że kolorystyka jest wspaniała.
    A co do gór - lubię podziwiać, absolutnie nie wędrować. Stanowczo za ciężki to dla mnie teren. Ale widoki obłędne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jaki sympatyczny Rudolf i jak pięknie się prezentuje na tej kartce.
    Cudowne górskie kadry!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miałaś fantastyczny urlop Aniu. Jak ja bym chętnie znów pojechała w góry... Zdjęcia piekne, widoki cudne, szkoda że Ty tak z daleka albo tyłem na tych zdjęciach :) A karteczka super, fajny tej jelonek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka! Miałam przyjemność wejść na Śnieżkę dwa lata temu i przyznam, że cudne widoki zapierają dech w piersiach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdraszczam takich widokow. Co do karteczki, wcale nie jest skromna, piękny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalenie wdzięczna karteczka. Widoku - cud malyna!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu karteczka jak zawsze cudna i świąteczna wyszła. Reniferek na niej rozczulający na maxa:)
    Tylko żal okrutny, że tak mało ich robisz!
    Muszę z bacikiem Cię pogonić bo talent masz w sobie i trzeba go szlifować ;) :)
    Widoki cudne i zazdraszczam oczywiście okrutnie. Miło popatrzeć na marchewkową,
    brykającą kozicę górską : :*
    Uściski Kochana zasyłam .
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu! Masz rację! Kartka wrażenie robi niesamowite! Te kolory tak nieoczywiste, że aż zaskakują :-) Działaj dalej w tych kolorkach, nie mogę sie doczekać kolejnego hafciku :-)
    Zdjęcia z wędrówek cudne, przyznam, że na fb oglądałam z zachwytem :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu fajnie, że odpoczęłaś i najważniejsze, że psychicznie, bo to jest najważniejsze dla naszej równowagi :). Zmęczenie fizyczne bywa przyjemne, zwłaszcza wędrując w górach. Piękne widoki kochana i pogoda dopisała. A kartka super! Bardzo podoba mi się ta nietypowa kolorystyka! Otwierasz Aniu mój umysł na nowe rozwiązania :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten jelonek z jedynie słusznym nosem!;) Świetnie, że wyjazd się udał. Zresztą nic dziwnego, bo jak jest pogoda, to Karkonosze potrafią zauroczyć na całego. Ja sie w nich zakochałam od pierwszego wejrzenia i potem jeździłam przez wiele lat co roku: obeszłam całe polskie i część czeskich.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy Rudolf z szalikiem :) Gratuluję zdobycia Śnieżki :) pamiętam, że wchodzenie na jej szczyt było bardzo męczące, ale widoki z góry zapierały dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna karteczka, a rudolf przeuroczy:-)
    Po zdjęciach widzę że urlop miałaś wspaniały, ale przy takich widokach inny nie mógł być:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka z Rudolfem jest przeurocza.
    A co do gór to podziwiam wszystkich, którzy się w nie wybierają. Ja nie mam do gór tyle serca, chociaż ostatnio mąż bardzo ciągnie i chce mnie wyciągnąć chociażby w Bieszczady.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, ale zdjęcia! Wspaniałe widoki.
    Bożonarodzeniowa karteczka w turkusach? Czemu nie, wygląda wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka :) Uwielbiam góry!! cudne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka świetna!
    Ja też ostatnio kilka dni spędziłam w górach, widoki wynagradzają wszystkie trudy wędrowania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna kartka, a górskie widoki zapierają dech!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kartka. Gór zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń