sobota, 4 lipca 2020

Wakacyjna torebeczka:)

Witajcie kochani :)

Wakacje już w pełni, słonko rozpieszcza nas niemiłosiernie. Mam nadzieję, że większość z Was cieszy się już urlopowym czasem i ładuje akumulatorki w pięknych okolicznościach przyrody z uśmiechem na opalonej buzi :) 
Ja od poniedziałku zaczynam krótki tygodniowy urlop i wybieram się w Karkonosze:) Na razie wolne dni spędzam na wycieczkach rowerowych . Dzisiaj spędziłam fantastyczny dzionek w towarzystwie mojej niezastąpionej przyjaciółki <3
 Przekręciłyśmy na rowerach przeszło 55 km! Zacny dystans jak na panie w kwiecie wieku;) ...hihi...
 ***
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować torebeczkę wykonaną na szydełku, z cieniowanej włóczki . Kiedy na blogu Świry rękodzieła pojawiło się wakacyjne wyzwanie pt" MUSZELKI", ochoczo złapałam za szydełko :)
 Wzorek dostałam jakiś czas temu od mojej Mentorki artystycznej ze słowami..."Anna zrób takie coś " :)))

Torebeczka w sam raz na wakacyjne spacery, najlepiej brzegiem lazurowego morza :) I wcale nie jest taka malutka, spokojnie zmieści się w niej telefon i jeszcze kilka drobiazgów ;)
 Zamykana jest na zamek błyskawiczny, a w środku wszyta jest atlasowa podszewka. Cała torebeczka jest ozdobiona perełkami , tak jak na torebeczkę w kształcie muszli przystało:)
 Do zamka dodałam też ozdobny breloczek z morskimi akcentami:)


 Moją wakacyjną torebeczkę zgłaszam na wyzwanie do Świrów rękodzieła , które trwa do 16 sierpnia. Zapraszam do wzięcia w nim udziału, czekają na Was zacne nagrody i tema jest bardzo fajny:) Prace w różnej technice, ale muszą być w niej muszelki!
 To wszystko na dzisiaj kochani, żegnam się z Wam serdecznie i udanych , słonecznych wakacji życzę:*
A tym którzy czekają na urlop, samych pięknych dni!

Buziaki!

Ania.

Z serca dziękuję za każdy komentarz, bez Was ten blog by nie istniał !:)))

48 komentarzy:

  1. Piękna, zachwycająca! Kocham torebki i mam ich kilka, ale takiej niezwykłej nie posiadam. Super!

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za tyle miłych słów 😘
      Ja też lubię torebki i takiej właśnie potrzebowałam, wakacyjnej i fikuśnej:)))
      Pozdrawiam ciepło 😊🌺

      Usuń
  2. Aniu normalnie mi szczęka opadła. Walczę właśnie z muszelkami ale przy tej torebce to się zastanawiam czy nie zrezygnować, bo szans to ja nie mam żadnych . Cudo zrobiłąś i do tego z mojej ukochanej cieniowanej włóczki. Gratuluję , dla mnie to jest podium.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już nie raz się przekonałam, jak zaskakujące są wyniki wyzwań, więc twórz swoją muszelkę śmiało a ja za Was obie trzymam kciuki :)

      Usuń
    2. Aniu jak to nie masz szans? Znam Twoje zdolności i jestem pewna, że stworzysz fantastyczną pracę!
      Dziękuję Ci bardzo i trzymam kciuki za,Twoje muszelki 😘😊

      Usuń
  3. Jejuś, ale śliczności, prawdziwa muszelka, szczęka mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała torebeczka...jestem zachwycona wzorem, kolorem i perfekcyjnym wykonaniem Aniu :)
    Prawdziwy skarb z dna morza. Ogromnie mi się podoba to wykończenie perełkami i zawieszkami, musiałaś się przy niej mocno napracować:)
    Kochana życzę udanego wyjazdu urlopowego :)
    Pozdrowienia słoneczne.
    K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana lejesz miód na moje serce takim komentarzem, aż się zarumieniłam od pochwał😉😊 Torebuszkę robiłam z wielką przyjemnością, bo wzorek wyszukałaś nieziemski...więc nie mogło być inaczej 😍
      Dziękuję Serdecznie i buziaki słoneczne ślę 😘🌺

      Usuń
    2. Aniu kto mógł to cudo zrobić?
      No tylko Ty ! <3

      Usuń
  5. Aniu! Cudna bajkowa torebeczka! Perfekcyjnie wykonana, rewelacyjnie ozdobiona i świetne obfotografowana!
    Powodzenia w wyzwaniu! Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję pięknie za każde miłe słowo 😘
      Aż "urosłam" od tych pochwał Kasiu 😉
      Serdeczności zasyłam !

      Usuń
  6. Torebeczka jest obłędna! Powodzenia w wyzwaniu!:) Pozdrów ode mnie moje ukochane Karkonosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko Karkonosze pozdrowione i fotki też będę dla Ciebie 😉
      Pięknie dziękuję za dobre słowo i buziak ślę 😘

      Usuń
  7. BAJECZNA!!!
    Zrobi furorę na spacerach po plaży :) Powodzenia w wyzwaniu i udanego wyjazdu w góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo Aneczko za pochwały 😘
      Mnóstwo uśmiechów ślę😊😊😊

      Usuń
  8. Cudna torebka i z jaką misternością wykończona, udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo się cieszę,że moje szydełkowe szaleństwo Ci się podoba 😊
      Dziękuję pięknie 😘

      Usuń
  9. Torebeczka jest cudna 😍 cieniowana włóczka jest przepiękna i wykonanie idealne. Te perełki i morskie akcenty dodają jeszcze większego uroku 🥰 trzymam kciuki w wyzwaniu ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana pięknie za miły komentarz i zachwyty😘
      Buziaki ślę 😊

      Usuń
  10. Aniu, prześliczna jest ta torebeczka i jedyna w swoim rodzaju. Idealna na lato.
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu pięknie za miły komentarz 😘
      Pozdrowionka słoneczne ślę 🌺😊🌺

      Usuń
  11. O matko i ja zbieram szczękę z podłogi! Ale cudo Aniu wyczarowałaś szydełkiem!!! Wow, jak torebka syreny z głębin oceanu. Piękna!!! Buziaki kochana!!! I idę na górę jeszcze raz zdjęcia pooglądać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj...Justynko jest mi strasznie miło czytać takie słowa !😊 Tyle dobroci i pochwał, że nie wiem co napisać:)
      Dziękuję Ci pięknie 😘
      Pozdrawiam serdecznie i buziaki ślę!😊🌺

      Usuń
  12. Dawno czegoś tak pomyslowego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To bardzo jest mi miło,że moje szydełkowe szaleństwo Ci się podoba 😊
      Dziękuję pięknie 😘

      Usuń
  13. To ja powiem tak, ło matko i córko, normalnie jest obłędna, rewelacyjna, jeny jak perfekcyjnie wykonana z tymi dodatkami, i te morskie zawieszki i perełki, normalnie podziwiam i podziwiam. Powodzenia w wyzwaniu. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu ,tak bardzo mi miło czytać takie słowa dotyczące mojej pracy 😊
      Pięknie dziękuję za wizytę i cieszę się, że torebka przypadła Ci do gustu!
      Buziaki 😘

      Usuń
  14. Fantastyczna torebeczka Aniu, bardzo pomysłowa i świetnie wykonana. Bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Karolinko, Ty też pięknie sobie z szydełkiem radzisz 😘
      Serdeczności zasyłam 🌺😊

      Usuń
  15. Rewelacyjna ta torebeczka! Wygląda cudnie! Szczerze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miły komentarz i wizytę 😘
      Pozdrawiam serdecznie 😊🌺

      Usuń
  16. Super .rewelacyjny pomysł 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za wizyteci miłe słowa 😊🌺
      Pozdrowionka ślę !

      Usuń
  17. Piękne cudo wykonałaś :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna, i pomysł i wykonanie, faktycznie idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!:)))
      Pozdrawiam słonecznie i zapraszam częściej 😊🌺

      Usuń
  19. Torebunia pierwsza klasa 👍😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marcyś za komentarz i zapraszam częściej w moje skromne progi 😉😁
      Buziaki😘

      Usuń
  20. Woww!!!Cudna jest ta torebusia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Ci się podoba😊🌺
      Mnóstwo uśmiechów ślę 😊

      Usuń
  21. Absolitna rewelacja! Cudność!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Ulcia, radość mi sprawiasz wielką wizytą i miłym słowem 😊
      Uśmiechy ślę 🥰

      Usuń
  22. Jestem zachwycona!!!!!!!!!!!!! jakie to piękne!!!!!!!!! Dziękuję za udział w zabawie lipcowej na Świrach Rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie😊
      Pięknie dziękuję za wizytę i ciepłe słowa co do mojej torebeczki!
      Z przyjemnością wzięłam udział w wyzwaniu, temat wakacyjny fantastyczny :)
      Pozdrawiam słonecznie😘🌷

      Usuń
  23. Świetna torebeczka. Pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu u Świrów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie w moich skromnych progach😊
    Pięknie dziękuję za wizytę i miły komentarz!:)
    Pozdrawiam ciepło 🌷😊

    OdpowiedzUsuń