poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Jajeczkowa para:)

Dzień dobry :)

Bieguniem szybciutko, na ostatnią chwilę wpadam do Was z ozdobą wielkanocną, którą przygotowałam w ramach zabawy z Małgosią Wielkanoc 2020-2021
 Dwa plastikowe jajeczka ubrałam w ubranka zrobione na szydełku, dodałam nogi i rączki wykonane ze sznurka. Takim oto sposobem powstała prześmieszna jajeczkowa para,
Bogdan i Barbara...hihi;)
Bogdan ma sumiastego wąsa, a Barbara kokardę wykonaną z filcu. Przysiadły bidulki na kamieniu i czekają na Wielkanoc, pewnie powędrują do jakiegoś dzieciaka, bo to iście dziecięca ozdoba. Mam nadzieję, że znajdzie się chętny na takie wesołe jajeczka;)



***
Kochani, dziękuję pięknie za wszystkie komentarze,
 strasznie miło mi Was wszystkich gościć :)

Buziaki zasyłam i pięknych słonecznych dni życzę!

Paaaa:*

Ania.

26 komentarzy:

  1. Obłędne i ślicznie wykonane jajeczka! Uśmiecham się do nich, Aniu, a jeszcze szerzej do Ciebie :-)
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko za ten uśmiech najbardziej, coś smutno ostatnio 😘
      A za miłe słowa serdeczności ślę 😊🌷

      Usuń
  2. Aniu, jaka sympatyczna ta jajeczna parka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie dziękuję!
      Pomysł i nie miałam na te jajca, tylko takie cudaki wymyśłam sobie 😁
      Pozdrawiam słonecznie😘

      Usuń
  3. Bardzo fajna parka :) Hehe, pasują do siebie idealnie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że to idealna para?
      Dziękuję baaardzo i uśmiech zasyłam 😊🥰

      Usuń
  4. Jakie radosne dekoracje wykonałaś :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale cieszę się, że Ci się podobają moje jajeczka 😊
      Pozdrawiam słonecznie i dziękuję bardzo 😘

      Usuń
  5. ... ale jazda! Cudowne te jajca! Czad i mamlazja!
    Rewelacyjny pomysł, fantastyczne wykonanie. Świat od razu wokół staje się radośniejszy!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło Ulcia, o ten radosniejszy świat 😊 U mnie ostatnio szaro buro i deszczowo.
      Dziękuję Ci pięknie za zachwyty i mnóstwo uśmiechów zasyłam 😊🥰🌷

      Usuń
  6. Śliczne i wesołe jajeczka a jaka z nich dobrana para! Uśmiecham się na jej widok i oczywiście Pory Wam do galerii 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu uśmiechaj się szeroko i niech tak Ci już zostanie 😊
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  7. Fajna, bardzo radosna para.:) Dużym dzieciom też się podoba.:) Serdeczności Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się bardzo Madziu,że duże dzieci zadowolone 😉😊
      Dziękuję baaardzo!
      Buziaki 😘

      Usuń
  8. Aniu, uśmiecham się szeroko i wzdycham! Jacy oni są słodcy :))). Bogdan i Barbara wymiatają i jestem pewna, że skradną niejedno serce :)). Buziaki kochana i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko pięknie i cieszę się z Twojego uśmiechu😊
      Serdeczności ślę 🥰

      Usuń
  9. Jakie fajniutkie jajeczka! Są świetne=)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam Karolinko serdecznie 😊🌷

      Usuń
  10. Ależ piękna parka ;) Rewelacyjne te jajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miły komentarz!
      Pozdrawiam Serdecznie 😘

      Usuń
  11. Piękna parka jajeczkowa 🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmieszna parka, to fakt 😁
    Dziękuję bardzo!
    Pozdrowionka 😊🌷

    OdpowiedzUsuń