środa, 26 sierpnia 2020

Choinka 2020 Sierpień:)



Dzień dobry kochani:)

No nareszcie jestem...i na początek, 
dziękuję Wam wszystkim za obecność i przemiłe komentarze na moim blogu,
 wszystkie ciepłe słowa dotyczące moich prac:) 
Serducho moje się cieszy!!! <3
  Urlop się skończył więc najwyższa pora wrócić na właściwe tory, do pracy zawodowej, codziennych obowiązków
 i do blogowego świata który tak bardzo lubię:)))
Przyznam się szczerze...to nie jest miłe uczucie wracać po pięknym urlopowym szaleństwie do pracy,
 ale cóż rady na to nie ma, urlop zdecydowanie za szybko mija ....;) 

***
 Miesiąc dobiega końca, a ja w szczerym polu z zabawami.
 Jeszcze tylko dla Małgosi na wielkanocną zabawę coś zmajstruję i będę w temacie comiesięcznych zabaw ogarnięta...hihi:) 
Dzisiaj zawieszka dla Kasi- Xgalaktyki z bloga 

Mały hafcik gałązek jemioły umieściłam w filcowej ramce w kształcie serca.
 Jemioła ma owoce, u mnie są to perełkowe koraliki. Kokarda w biało czerwoną kratkę i białe mini pomponiki dopełniły całości:) 





Hafcik maleństwo, ale na nic innego nie miałam czasu. Mam nadzieję, ze w tej serduszkowej oprawie całość przyjemnie się prezentuje:)
***
A teraz ...chwalę się ;))) 
Kochane jest mi niezmiernie miło, moja torebuszka w kształcie muszli, którą zgłosiłam na lipcowe wyzwanie do Ekipy Świrów Rękodzieła, zajęła pierwsze miejsce!!!

Jeśli macie ochotę zobaczyć ją w pełnej okazałości zapraszam serdecznie tutaj :) ! 

Z całego serca dziękuję pięknie całej Ekipie za takie cudne wyróżnienie mojej pracy :* <3
Bardzo bardzo się cieszę, a ten piękny banerek będzie prawdziwą ozdobą mojego skromnego bloga!
Za zdobycie pierwszego miejsca były trzy nagrody do wyboru, ja wybrałam taką:)))
 
Jeszcze raz Wielkie DZIĘKUJĘ !:*
Dziewczyny zaglądajcie do "Świrów" znajdziecie tam mnóstwo fajnych wyzwań i ciekawych nagród:)

Tym miłym dla mnie akcentem,
 żegnam się z Wami serdecznie i samych pięknych dni życzę!
Buziaki:*
Ania.

 


 

40 komentarzy:

  1. Aniu, urocza zawieszka z jemiołą. Ślicznie wyglądają te perełki jako jagódki.
    Gratuluję zasłużonej wygranej i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie dziękuję za dobre słowa i gratulacje:)
      Mnóstwo serdeczności zasyłam !

      Usuń
  2. Zawieszka jest śliczna i bardzo ładnie wykonałaś jej oprawę.
    Gratuluję wygranej, torebka jest naprawdę niesamowicie urocza i totalnie wakacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne podziękowania dla Ciebie za miły komentarz:)
      bardzo się cieszę,że zawieszka i moja torebka przypadła ci do gustu.
      Serdeczności ślę:*

      Usuń
  3. Gratulacje wygranej ale zasłużona :-).Zawieszka śliczna z tym delikatnym haftem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Alu:*
      Pozdrawiam słonecznie i pięknych dni życzę:)

      Usuń
  4. Śliczna jemioła też ją robiłam w ubiegłym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu 😊
      Muszę zobaczyć Twój hafcik, lecę do Ciebie szukać.
      Pozdrowionka!😊🌷

      Usuń
  5. Gratulujem! A sdrce s imelom je krásne :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza zawieszka. A nagroda ze wszech miar zasłużona!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za miły komentarz 😊🌷
      Serdeczności ślę 😘

      Usuń
  7. Jemioła urocza🥰🥰
    Gratulacje ♥️ torebunia jest mistrzostwem świata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu wyszyłaś piekną roślinkę i wspaniale wkomponowałaś w urocze serduszko, wiec teraz ta zawieszka po prostu zachwyca! Serdecznie Ci gratuluję wygranej, zasłużyłaś!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko bardzo Ci dziękuję za miły komentarz i dobre słowo:)
      Mnóstwo uśmiechów ślę:)))

      Usuń
  9. O jaka duża piękna zawieszka, uwielbiam takie dodatki jak perełki tutaj, cudownie pasują. Jeszcze raz gratulujemy, bo torebka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wyszła trochę duża, ale będzie wisiała jak obrazek na ścianie;)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam słonecznie :*

      Usuń
  10. Ta jemioła wygląda uroczo, nie no, cała ta zawieszka jest fantastyczna, brawo! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszka z jemiołą bardzo klimatyczna i piękna! Dla mnie Twoja torebeczka była nr jeden :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Ci pięknie za każde mile słowo i bardzo się cieszę, że zawieszka i torebka przypadła Ci do gustu :)))
      Serdeczności ślę!

      Usuń
  12. Gratuluje Aniu wygranej, w pełni zasłużonej, bo muszelkowa torebka jest piękna :) A hafcik w tym serduszku śliczny. Serduszko oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuję pięknie!Bardzo mnie cieszy wygrana, nie spodziewałam się:)
      Pozdrawiam słonecznie!:)

      Usuń
  13. Gratuluję wygranej, bo w pełni zasłużona - zachwyciła mnie ta torebeczka :)
    Hafcik śliczny i pięknie wkomponowany w zawieszkę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu serdecznie dziękuję za wizytę i milusi komentarz!
      Pozdrawiam słonecznie :)))

      Usuń
  14. Mały hafcik, ale wszak małe jest piękne, Aniu :-)
    A oprawa doskonała :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko pięknie, za wizytę i dobre słowa:)
      Serdeczności ślę:*

      Usuń
  15. Gratulacje! Zasłużone pierwsze miejsce!
    Zawieszka delikatna i bardzo romantyczna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszą Twoje słowa Alinko!
      Dziękuję Ci pięknie:)))
      Ser5deczności zasyłam :*

      Usuń
  16. Mały uroczy motywik a taka piękna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Gratuluję wygranej! Torebeczka przepiękna i pełni zgadzam sie z werdyktem!
    Serduszko z gałązką jemioły śliczne! Taki malutki motyw a ileż w nim uroku :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo Ci dziękuję za miłe słowa!
      Mnóstwo uśmiechów zasyłam :*

      Usuń
  18. Kochana oczywiście na początek serdecznie gratuluję wygranej !
    Wcale się nie dziwię bo Twoja torebeczka w kształcie muszli, to prawdziwy majstersztyk :)
    Zawieszka i hafcik również urocze...bardzo mi się podoba Toje wykończenie :)
    Uściski /kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Twoje słowa to miód na moje serce!:)
      Pięknie dziękuje za każde z nich i bardzo się cieszę:)
      Buziaki w podzięce Kochana:*

      Usuń
  19. Słodka zawieszka z uroczą jemiołą!
    Gratuluję wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna zawieszka, a jemioła jak prawdziwa! Świetnie się prezentuje z koralikami. Brawa za pomysł!!!😍👏

    OdpowiedzUsuń