sobota, 8 sierpnia 2020

Karteczka urodzinowa:)

 

Dzień dobry :) 

 

Nie wiem jak u Was kochani, ale u mnie żar z nieba się leje. Nie sprzyja to żadnej aktywności, ani blogowej ani robótkowej ...laba i wakacje na całego;) 

I bardzo, od czasu do czasu lubię takie letnie rozleniwienie...hihi;)


Prawda jest taka, że bardzo rzadko robię karteczki okolicznościowe, tylko dla wyjątkowych i bliskich mi osób i na wyjątkowe okazje. 

 

Właśnie taką "wyjątkową"okazją były urodziny bliskiej mi osóbki, mojej przyjaciółki i Mentorki w artystycznym świecie:) Wiecie jaka to radość mieć kogoś takiego, od kogo można się uczyć i czerpać pełnymi garściami ! <3 


Karteczka bez haftu, zrobiona "na bogato" bo taki styl najbardziej mi się podoba:) Jestem wręcz zakochana w tych wszystkich dodatkach, koroneczki kokardki i mnóstwo kwiecia! Muszę się bardzo pilnować, żeby nie przedobrzyć...a jak mi to wszystko wyszło ? Oceńcie proszę same...


W środku karteczki oprócz życzeń, umieściłam bardzo prawdziwy cytat, zgadzam się z nim w 100% !
Przemyciłam też małego lwa, bo to karteczka dla zodiakalnej Lwicy:)
Serdeczności zasyłam i wszystkiego pięknego życzę :)

 

Buziaki :*

 

Ania.

 

Ps. Kochane, do szału mnie doprowadza ten nowy bloger!

Tak więc bardzo proszę o wybaczenie jeśli coś jest nie tak...nie ogarniam tego:(

29 komentarzy:

  1. Urocza i bardzo bogata kartka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, na bogato!
    Cudne koraliczki oplatają napis :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu lubię takie na "bogato";)
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  3. Przecudna kartka, Aniu! I cytat wewnątrz wiele mówi:)
    Uściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu😘
      Serdecznie pozdrawiam 😊🌷

      Usuń
  4. Pięknie Ci wyszła karteczka Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Kochana talenta to Ty masz niewątpliwie, zawsze to podkreślam!
    Karteczka cudowna, romantyczna i co najważniejsze moja!! 😁🌹💕
    Mam cichutką nadzieję, że w końcu rozpoczniesz swoją karteczkową produkcję, bo szkoda marnować taki talent🌹🌹
    Uściski😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów Kasieńko,to radość wielka dla mnie 😘🌷
      Dziękuję Ci pięknie Kochana i obiecuję więcej karteczek robić, mam nadzieję że wstydu nie będzie 😉😁
      A zrobić karteczkę dla Ciebie,to była dzika przyjemność...bo Ty wiesz...
      Buziaki ślę 😘😘

      Usuń
  6. Aniu! Cudna kartka! Każdy detal, kwiat, koroneczka są tam gdzie powinny być! Piękna!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja się bardzo cieszę że karteczka się podoba😊🌷
      Mnóstwo Serdeczności ślę i dziękuję pięknie!
      Buziaki 😘

      Usuń
  7. Witam w moich skromnych progach :)
    Dziękuję bardzo za wizytę,miły komentarz i zapraszam częściej!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!😊
      Uśmiechu mnóstwo się 😊🌷🌞

      Usuń
  9. Aniu, piękna karteczka, na bogato, ale wcale nie przesadzona. Podziwiam!
    U mnie też upały - uwielbiam!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś dziękuję pięknie 😊🌷 A co do upałów, też lubię gorące lato ale tylko na urlopie, w mieście mnie męczy 😎
      Pozdrawiam gorąco 😘

      Usuń
  10. Wspaniała karteczka, a jeszcze wspanialsze słowa w niej zawarte! Ja również nie znoszę upałów, aczkolwiek staram się dostrzegać ich pozytywne strony- uciekając przed żarem zawsze w cieniu drzew można podgonić robótki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczkę dla wyjątkowej osoby,a słowa w niej zawarte ,to sama prawda!😊
      Pięknie dziękuję Aguś za miłe wizytę i pozdrawiam wakacyjne 😊😘

      Usuń
  11. Piękna karteczka, przemyślana i dopracowana w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Maryniu i cieszę się z Twojej opini😊
      Serdecznisci ślę 😘🌷

      Usuń
  12. Cudna kartka!!! Widać, że robiona z sercem 💖
    Też nie mogę się odnaleźć na nowym blogerze i na nowym FB. Mam nadzieje, ze to kwestia czasu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko nowy bloger to moja zmora!Mam nadzieję, że dojdę z nim do ładu i się przyzwyczaję😉
    A nowości na Fb nie zauważyłam...może coś przeoczyłam?
    Dziękuję serdecznie za śliczny komentarz ...buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna karteczka Aniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu karteczka jest fantastyczna i mnie podoba się ogromnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Karolinko za śliczny komentarz 😊
      Buziaki ślę 😘

      Usuń