czwartek, 8 października 2020

Jesienne cukierasy od Małgosi :)

Dzień dobry kochani:)

 

Jakiś czas temu Małgosia z bloga Papierowy Jarmark, ogłosiła na swoim blogu jesienną rozdawajkę. Jestem stałym bywalcem  u Małgosi i wiem jakie przepiękne prace wychodzą spod jej zdolnych łapek, więc z nadzieją dopisałam się do listy chętnych na jesienne prezenty:)

 Myślałam sobie, szans żadnych nie mam bo przecież " dziki tłum dziewczyn" z radością przygarnie takie cudeńka! Moje zdziwienie i radość była wielka, jak dowiedziałam się że to właśnie do mnie przyleci paczucha z jesiennymi darami od Małgosi!:) 

***

Małgosiu kochana najpiękniej jak potrafię z całego mojego serducha...!!!

 DZIĘKUJĘ Ci pięknie za te wszystkie wspaniałości, które stały się moją własnością :)

Sprawiłaś mi mnóstwo radości i to w okolicach moich urodzin...więc tym bardziej się cieszę i kłaniam się nisko w podzięce <3<3<3

***

Zobaczcie proszę co znajdowało się w wielkiej przesyłce od Małgosi:)

1.Obłednie wykonany i ozdobiony jesienny album

 2. Jesienny notes , pięknie zdobiony!

3.Dwie zakładki do książek z pięknymi cytatami!

4.Uroczy magnesik z napisem "Szczęście" !

5.Karteczka- składaczek z bardzo miłymi słowami :)

6. Bloczek karteczek, oczywiście ślicznie jesiennie ozdobiony!

Wszystkie dary cudne, ale na widok albumu zaniemówiłam z wrażenia. Tyle zdobień  kieszonek, różnych zakamarków...karty zamykają się na magnesy i fikuśne sznureczki z guziczkami :)
 



Starałam się bardzo porządnie obfocić to cudo, ale zdjęcia niestety nie są w stanie oddać wszystkich detali i prawdziwego uroku albumu:) 
 
 
 Prawda, że jestem Śzczęściarą ?;))))
 
Pięknie dziękuję za każde odwiedziny i miłe słowo pozostawione w moich progach, bez Waszej obecności nie było by mnie tutaj:*

 Pozdrawiam cieplutko i pięknych jesiennych dni życzę:)
 
Buziaki :*
 
Ania 
 
 

16 komentarzy:

  1. Zazdrościmy takich piękności :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości! Gratuluję takich skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Dostałaś wspaniałości Aniu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, cieszę się, że mogłam Cię trochę obdarować.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, fantastycznie zostałaś obdarowana :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ten zestaw Aniu dostałaś, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu kochana, jeszcze raz gratuluję!!! Prawdziwie cuda dotarły do Ciebie robione z serca i z wielką pasją! Małgosia to mistrzyni o wielkim sercu!:) Śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama wiesz, Szczęściara z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Widać, że upominek dla Ciebie powstawał z sercem- same cudowności do Ciebie trafiły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, jakie cudowności otrzymałaś! aż zazdroszczę, tak pozytywnie oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności dostałaś :) Gratuluję i cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu gratuluję jesiennej wygranej. Albumy Małgosi to istne cuda, coś wiem na ten temat bo już nie jedn przeszedł przez moje ręce !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję wygranej - cudnie obdarowała Cię Małgosia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!!! Wspaniałe prezenty, jestem oczarowana, nie znałam Małgosi, lecę oglądać:)

    OdpowiedzUsuń